Automat [bedzie flejmik?:)]

Data: 2012-03-20 20:10:03
Autor: radekp@konto.pl
Automat [bedzie flejmik?:)]
Sun, 18 Mar 2012 19:58:48 +0100, w <jk5b94$d9k$1@news.task.gda.pl>, "Marek
Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał(-a):

Co za przyjemno¶ć machać przez cały dzień wajch± i pedałować jak głupi skoro można sobie wygodnie jeĽdzić jak biały człowiek gaz, hamulec, luzik.

To jaki¶ kretynizm kompletny uważać, że lepiej mieć manualn±.

To jaki¶ kretynizm uważać, że lepiej mam automatyczn±.

Jeżdżę zautomatyzowan±, ale od czasu do czasu manualem.
Oba warianty s± dla mnie równie wygodne. Zaczynam nawet tęsknić za manualem :).
Zwłaszcza zim± :)).

Data: 2012-03-20 21:11:16
Autor: Marek Dyjor
Automat [bedzie flejmik?:)]
Użytkownik wrote:
[...]

może dlatego że masz zautomatyzowan± reczn± skrzynie a nie prawdziwy automat.

Data: 2012-03-22 17:57:47
Autor: radekp@konto.pl
Automat [bedzie flejmik?:)]
Tue, 20 Mar 2012 21:11:16 +0100, w <jkao8s$3a5$1@news.task.gda.pl>, "Marek
Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał(-a):

> Jeżdżę zautomatyzowan±
może dlatego że masz zautomatyzowan± reczn± skrzynie a nie prawdziwy automat.

A co za różnica? (oprócz tego, że zautomatyzowana nie ma wad automatyka).

Automat [bedzie flejmik?:)]