Automat [bedzie flejmik?:)]

Data: 2012-03-25 19:21:15
Autor: anacron
Automat [bedzie flejmik?:)]
W dniu 2012-03-18 19:58, Marek Dyjor pisze:
Tak sie zastanawiam czemu w Europie ludzie tak kochają te durne ręczne
skrzynie biegów.

Kwestia upodobań, ja osobiście nie lubię ani automatycznej skrzyni
biegów, ani kontroli trakcji ani nawet ABS.

To jakiś kretynizm kompletny uważać, że lepiej mieć manualną.

Maz prawo do swojego zdania, ale nie obrażaj ludzi tylko dlatego, że
myślą inaczej niż Ty. Dla mnie jazda samochodem, pomimo, że robię często
ponad 100 kkm rocznie to nadal przyjemność i nie chcę, nie lubię gdy te
różnej maści "automaty" mi chodź trochę tej przyjemności odbierają.

Automat [bedzie flejmik?:)]