Automat + GAZ

Data: 2010-02-10 12:07:18
Autor: masti
Automat + GAZ
Dnia pięknego Wed, 10 Feb 2010 09:38:52 +0100, osobnik zwany komar
wystukał:

Witam,
borykam siÄ™ z takim problemem:
Od niedawna mam założony gaz (sekwencja KME) w Nissanie Maxima 3.0 V6 z
ASB. Na gazie wystepuje w nim taki problem:
gdy zatrzymam się np. na światłach i trzymam hamulec (skrzynia w trybie
D) i musze ruszyć, czyli puszczam hamulec i wciskam gaz - silnik gasnie
(lub prawie gaśnie, obroty na chwilę zaraz po wciśnięciu gazu spadają
prawie do zera). Ogólnie podczas pracy na LPG obroty biegu jałowego
oscylujÄ… w okolicy 550-650 rpm, podczas gdy na benzynie trzymajÄ… siÄ™ na
850. Aktualnie, zeby ruszyć muszę odczekac około sekundy od puszczenia
hamulca (auto musi się już toczyć), żeby móc wcisnąć gaz. Wielokrotnie
zdarzyło mi się już zdusić silnik gdy skrzynia była w trybie D lub R,
pewnie to nie wpłynie pozytywnie na jej trwałość? Instalacja jest na
gwarancji ale regulacje nic nie dajÄ… - gazownik twierdzi ĹĽe nie da siÄ™
tego zgrać z komputerem. Dodam, że na benzynie auto jeździ poprawnie.

Czym mogą być spowodowane takie objawy?

sprawdź kable WN środkowego cylindra z przodu. Miałem wersję tego silnika w Mercurym i tam ten kabel po max roku dawał przebicie i na gazie auto zaczynało się dławić. Na benzynie było ok. Odpowiedź mojego mechaniora TTTM :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-02-11 11:26:42
Autor: komar
Automat + GAZ
W dniu 2010-02-10 13:07, masti pisze:
[...]

dzięki, w tym tygodniu wymienię przewody, mam nadzieję ze to pomoże.

A przy okazji, ile Ci palił gazu ten silnik?
Na benzynie w trasie chodzę do 10l, po mieście max 15, a na gazie wciąga 15 w trasie i 18-20 w mieście, trochę dużo.

Data: 2010-02-11 05:52:28
Autor: Mariusz_Maniek
Automat + GAZ
On 11 Lut, 11:26, komar <ko...@125.cc> wrote:
> [...]

> TTTM :)

dzięki, w tym tygodniu wymienię przewody, mam nadzieję ze to pomoże.

Kolego,
nie Ty jeste¶ od diagnozy tylko partacz-gaziarz. JedĽ do niego z
ż±daniem naprawy auta a jak nie umie to wydob±dĽ pisemn± zgodę, że
pojedziesz do innego warsztatu, który naprawi/poprawi a kosztami
obci±ży papraka. Ja tak zrobiłem kilka lat temu i gaziarz najpierw
psioczył na samochód, potem na instalację a w końcu podpisał (i pokrył
koszty naprawy u innego mechanika). Druga firma potrzebowała niewiele
czasu (kilka h) na diagnozę, wskazanie błędów instalacji i
doprowadzenia auta do zadowalaj±cego stanu. Gaziarz zapłacił bez
protestu po przejażdżce i obserwacji jak zachowuje się samochód po
dobrym zagazowaniu..

Pozdrawiam,
Maniek
Lexus LS400

Data: 2010-02-11 15:00:21
Autor: krzysiek82
Automat + GAZ
Mariusz_Maniek pisze:
  > Kolego,
nie Ty jeste¶ od diagnozy tylko partacz-gaziarz.

Dokładnie niech ci¶nie dziada jak nie umie to niech się nie zabiera za takie rzeczy.

--
krzysiek82

Data: 2010-02-11 16:25:01
Autor: krzyss
Automat + GAZ
komar pisze:

dzięki, w tym tygodniu wymienię przewody, mam nadzieję ze to pomoże.

To nie sa przewody i nie pomoze...

--
**** krzyss vel Qkill ****
  ===-- -  A3 TDI  -- -===

Data: 2010-02-11 20:07:14
Autor: masti
Automat + GAZ
Dnia pięknego Thu, 11 Feb 2010 11:26:42 +0100, osobnik zwany komar
wystukał:

A przy okazji, ile Ci palił gazu ten silnik? Na benzynie w trasie chodzę
do 10l, po mieście max 15, a na gazie wciąga 15 w trasie i 18-20 w
mieście, trochę dużo.

no tak to ciągnie. Tylko moje autko było cięższe bo to porządny amerykański VAN made in Japan :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Automat + GAZ