Automat Power Shift Forda - jak to się sprawuje?

Data: 2017-08-29 20:54:18
Autor: Marcin N
Automat Power Shift Forda - jak to się sprawuje?
Naczytałem się sporo krytycznych opinii o skrzyniach automatycznych Forda: Power Shift (dwusprzęgłowe).

Podobno modele do roku 2014 są strasznie nieprzyjemne w użytkowaniu - zwłaszcza na jedynce przy prędkościach "korkowych".

Podobno w 2015 nastąpiła zmiana, ale nie wiem, czy to prawda, bo jakoś nie idzie mi szukanie szczegółów w Internecie.

Czy możecie mi powiedzieć, czy taki Focus z automatem jest warty uwagi?

"Od zawsze" jeżdżę automatami, ale są to klasyczne hydrokinetyki. Mam złe doświadczenia z automatem Toyoty (zautomatyzowany manual w Yarisie).
Nie chciałbym ponownie się naciąć przy tych Fordach.

--
MN

Data: 2017-08-29 12:55:52
Autor: przemek.jedrzejczak
Automat Power Shift Forda - jak to się sprawuje?
Porównywalna a wg niektórych lepsza niż DSG. Jeździłem Mondeo Mk IV 2011r po lifcie i sprawowała się bez zarzutu a lekko nie miała bo auto z wypożyczalni. Ford wyszedł na dziada bo dawał ta skrzynię tylko do Mondeo a Focus miał syfiaste CVT (teraz chyba się ogarnęli)

Automat Power Shift Forda - jak to się sprawuje?