Data: 2009-03-19 11:02:30 | |
Autor: Mlody | |
Automat a przyczepa | |
Użytkownik "pluton" <zielonadupa@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gpqtam$9k7$1news.onet.pl...
Witam, Nie ma przeciwskazań, trzeba tylko pamiętać żeby nie ruszać z D, tylko nie wiem od którego się biegi w Carismie zaczynaj±, ale ruszasz z powiedzmy 1 czy 2, potem na 3, i dopiero na koniec na D, pod górki jak trzeba to zdejmujesz na 3 czy 4. Generalnie jak jeste¶ dobry to będziesz czuł kiedy zdj±ć z D na 3 czy tam 4. Pozdrawiam! -- Mlody www.jetta.org.pl '97/98 VW Vento chyba grantowy? WND **977 nieoklejony :( '87 VW Jetta 1.6D biała WSL ***A '70 VW 1200 mexykan :) ,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren" |
|
Data: 2009-03-19 11:35:17 | |
Autor: pluton | |
Automat a przyczepa | |
Dzieki wszyztkim za info.
Nie zamierzam ciagnac jakichs wielkich ciezarow, ani tym bardziej pod gore. Nie ma przeciwskazań, trzeba tylko pamiętać żeby nie ruszać z D Hm... nigdy nie ruszam wajchy podczas jazdy. Jak raz ustawie na D, to nie dotykam. Poza tym jestem niemal pewien, ze to nie ma znaczenia u mnie. Ustawienie L,2,3,D to tylko wyznaczenie maksymalnego biegu, który wrzuci skrzynia. Przykładowo przy 2 skrzynia nigdy nie wrzuci 3. Ograniczenia s± takie, żeby na L,2,3 nie przekraczać odpowiednio 50,100 i 150. pozdrawiam pluton |
|
Data: 2009-03-19 12:26:46 | |
Autor: Mlody | |
Automat a przyczepa | |
Użytkownik "pluton" <zielonadupa@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gpt7gs$c3g$1news.onet.pl...
Dzieki wszyztkim za info. Ja póki jeĽdziłem Passatem w Dieslu z automatem toteż nie ruszałem bo nie było po co. Przy trzylitrowej benzynie odkryłem że korzystanie z 2 i 3 bywa faaaajne :D Poza tym jestem niemal pewien, ze to nie ma znaczenia Bo to zawsze tak działa, gdyby nie było potrzebne to skrzynia miała by tylko P R N D i już. Generalnie polecam lekturę: http://www.automat.pl/readarticle.php?article_id=6 http://www.automat.pl/readarticle.php?article_id=7 To powinno rozwiać Twoje w±tpliwo¶ci. Pozdrawiam! -- Mlody www.jetta.org.pl '97/98 VW Vento chyba grantowy? WND **977 nieoklejony :( '87 VW Jetta 1.6D biała WSL ***A '70 VW 1200 mexykan :) ,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren" |
|
Data: 2009-03-19 14:03:37 | |
Autor: ±ćęłń󶼿 | |
Automat, a przyczepa | |
Ustawienia 3, 2 i 1 przydadz± się głównie podczas ZJAZDÓW z przyczep±, ewentualnie częstego hamowania silnikiem.
JaC -- -- - Bo to zawsze tak działa, gdyby nie było potrzebne to skrzynia miała by tylko P R N D i już. |
|
Data: 2009-03-20 06:53:32 | |
Autor: glang | |
Automat a przyczepa | |
Bo to zawsze tak działa, gdyby nie było potrzebne to skrzynia miała by tylko P R N D i już. a to ciekawe. ja mam tylko PRND i S w swoim WV i większo¶ć skrzyń jakie widziałem tak ma. w BWM, Mercach, Audi. jakie 1,2,3? to chyba było kilka lat temu :) pzdr GL |
|
Data: 2009-03-20 09:00:36 | |
Autor: ±ćęłń󶼿 | |
Automat, a przyczepa | |
To sk±d skrzynia wie, że chcesz hamować silnikiem zjeżdżaj±c z przyczep± z góry?
Poważnie pytam. JaC -- -- - ja mam tylko PRND i S w swoim WV i większo¶ć skrzyń jakie widziałem tak ma. |
|
Data: 2009-03-20 09:05:03 | |
Autor: Brzezi | |
Automat, a przyczepa | |
pi±, 20 mar 2009 o 09:00 GMT, ±ćęłń󶼿 napisał(a):
To sk±d skrzynia wie, że chcesz hamować silnikiem zjeżdżaj±c z przyczep± z góry? jezeli nie ma 1,2,3 to skrynia najczesciej, jezeli nie zawsze ma mozliwosc zmiany biegow sekwencyjnie, z tego co obserwuje, to wyglada tak: jezeli skrzynia nie ma "tiptronika" to ma 1,2,3, jezeli nie ma 1,2,3 to ma "tiptronika" Pozdrawiam Brzezi -- [ E-mail: brzezi@gmail.com ][ brzezi:~# uptime ] [ Ekg: #3781111 ][ 09:03:47 up 11:07, 4 users, load ] [ LinuxUser: #249916 ][ average: 0.55, 0.46, 0.29 ] |
|
Data: 2009-03-20 09:07:47 | |
Autor: Brzezi | |
Automat, a przyczepa | |
pi±, 20 mar 2009 o 09:00 GMT, ±ćęłń󶼿 napisał(a):
To sk±d skrzynia wie, że chcesz hamować silnikiem zjeżdżaj±c z przyczep± z góry? Aaa jeszcze musze dopisac, ze nowe skrzynie maja "intelignentyny" system adaptacyjny, ktory adaptuje sie do stylu jazdy i warunkow na drodze, jezeli system wykryje ze pojazd zjezdza z gory a kierowca hamuje, to skrzynia automatycznie redukuje biegi aby zwiekszyc sile hamowania silnikiem, tak maja np. bmw, ale mysle ze to powoli robi sie standardem Pozdrawiam Brzezi -- [ E-mail: brzezi@gmail.com ][ > > Rysunek wspania\xB3y. ] [ Ekg: #3781111 ][ >Dzi\xEAkuj\xEA w imieniu autorki :) ] [ LinuxUser: #249916 ][ BTW: autorka wyglada rownie dobrze ? ;P ] |
|
Data: 2009-03-20 19:42:06 | |
Autor: Mumin | |
Automat, a przyczepa | |
Brzezi pisze:
pi±, 20 mar 2009 o 09:00 GMT, ±ćęłń󶼿 napisał(a): W Carismie też jest ta f-cja. Skrzynia jest adaptacyjna, a sterowanie oparte na logice rozmytej. -- Pozdrawiam, Mumin |
|
Data: 2009-03-23 12:45:24 | |
Autor: Sergiusz Rozanski | |
Automat, a przyczepa | |
Dnia 20.03.2009 Mumin <mooominUSUN@TOpoczta.onet.pl> napisał/a:
Brzezi pisze: Za dużo powiedziane :) kilka wskaĽników jest samoodaptuj±cych się i to wszystko, podobnie działa tablica wtrysków, abs itd. używane od lat 80-tych. W tych elementach jest za dużo zmiennych w czasie i nie da się tego na stałe w ogóle zaimplementować. We wtryskach masz coraz gorsze ¶wiece bo się zużywaj±, co chwila inne paliwo inn± temperaturę itd. w abs schodz± klocki, opony, a w skrzyni równina/góry/przyczepa/deszcz/sucho to i dobieranie dynamiczne parametrów jest standardem. -- *** rozanski.at.sergiusz.dot.com sq3bkn *** *** http://www.4x4.kalisz.pl *** $ You have new spam in /home/serek/maildir/ |
|