Automat do argonu

Data: 2009-09-03 13:58:19
Autor: jacekplacek

Data: 2009-09-03 12:01:31
Autor: micklu

Data: 2009-09-04 04:16:28
Autor: jacekplacek

:) A możesz to rozwinąć?

--

Data: 2009-09-04 17:48:41
Autor:
Automat do argonu
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
micklu <micklu@gmail.com> napisał(a): > TAK MA
:) A możesz to rozwinąć?

Gdzie się chłopaczu uczyłeś nurkować ? zajęć ze sprzętu nie było ?
Teraz zrozumiałem dlaczego nie rozumiesz co mówię, ponieważ mało rozumiesz wogóle.
1 stopień membranowy (zwykle) chroni wnętrze, tłokowe nie zawcze o-ring
uszczelniający może mieć kontakt z błockiem, piachem, co nie e jest korzystne
trybologicznie.

pozdrawiam rc

Data: 2009-09-05 07:21:12
Autor: m
Automat do argonu

[...]

Rozumiem chłopaczu że konstrukcja tłokowa z izolowaną
komorą mokrą jest ci obca. Ale fakt, takowe zabezpieczenie
jest używane dopiero od 20 lat.
Teraz zrozumiałem dlaczego nie rozumiesz co inni do ciebie mówią...

--
Mammut

Data: 2009-09-05 17:18:47
Autor:
Automat do argonu
m <m.starzykowski@interia.pl> napisał(a):

> [...]

jest używane dopiero od 20 lat.
Teraz zrozumiałem dlaczego nie rozumiesz co inni do ciebie mówią...

Wtedy kiedy żyły Mamuty już było stosowane takie rozwiązanie w firmie Draeger.
http://www.portalnurkowy.pl/forum/download/file.php?id=263&mode=view

pozdrawiam rc

Data: 2009-09-03 16:06:35
Autor:
Automat do argonu
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Membranowy czy tłokowy? Ma znaczenie?

Wiesz jak zadajesz takie pytanie to nie wiem o co Tobie chodzi, zadymę chcesz
sprokurować, czy jesteś tak totalnie nie douczony ?

Ma być możliwie prosty, chamsko niezawodny Draeger i Auer produkują takie, też
z zaworem bezpieczeństwa za 80 zł mogę Auera sprzedać. Odciążony z
proporcjonalnym grzybkiem zaworu ze zmniejszonym efektem JT. będzie też
manometr wodoszczelny i z drugiego stopnia możliwość zrobienia stałej
wyporności suchego skafandra. Ten 1 stopień jest dużo doskonalszy niż stosuje
Apeks, dodatkowo został skonstruowany wcześniej.
Ponieważ niewiele zrozumiałeś z tego tekstu, to powiem krótko to prawda.

pozdrawiam rc

--

Automat do argonu