Automat do pieczenia chleba ...

Data: 2010-08-24 15:55:45
Autor: Qrczak
Automat do pieczenia chleba ...
Dnia 2010-08-24 14:13, niebożę /// Kaszpir /// wylazło do ludzi i marudzi:
Znajomy kilka dni temu (a raczej jego zona) kupiła automat do
pieczenia chleba. Są zachwyceni , bo się wrzuca gotową mieszkankę i po
około 3 godzinach ma się gotowy pachnący chleb ...

Nie ukrywam że obecnie co 2-3 dni idę rano do piekarni i mam także
świeżutki chleb , ale niedługo tam gdzie się przeprowadzam nie będzie
już piekarni , a kupowanie dzień szybciej chleba który został też
wyprodukowany zapewne dzień wcześniej niezbyt mi się "uśmiecha" ...

Maszynka kosztuje około 200zł.

Zastanawiam się ile kosztuje "wyprodukowanie" jednego bochenka chleba
(koszt prądu + składników).

Chleb obecnie kupuję (krojony) w piekarni po 1,5zł i zastanawiam się o
ile byłby droższy chleb zrobiony w zaciszu domowym :)

Mieszanki chlebowe nie są wcale tak tanie ...

Czy ktoś liczył ile w warunkach domowych kosztuje "wytworzenie"
bochenka chleba przy wykorzystaniu automatu do pieczenia chleba ?

Jest coś, czego nie przeliczasz na złotówki?

Qra

Data: 2010-08-24 16:16:21
Autor: Panslavista

"Qrczak" <qra_a@op.pl> wrote in message news:i50j0v$q62$1news.onet.pl...
[...]

Najdrożej wychodzi najdroższa, dużo tańsza jest szklanka mleka...

Data: 2010-08-24 19:47:40
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "Qrczak" <qra_a@op.pl> napisał w wiadomości news:i50j0v$q62$1news.onet.pl...
Jest coś, czego nie przeliczasz na złotówki?

70% Polaków nie rozumie prostych tabel, ani tekstu pisanego.
90% nie umie przeliczyć kosztu prądu.
Można by ich mylnie uznać za ludzi z gestem, ale to po prostu analfabeci matematyczni.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-08-25 08:58:10
Autor: Qrczak
Automat do pieczenia chleba ...
Dnia 2010-08-24 19:47, niebożę Jan Werbiński wylazło do ludzi i marudzi:
Użytkownik "Qrczak" <qra_a@op.pl> napisał w wiadomości
Jest coś, czego nie przeliczasz na złotówki?

70% Polaków nie rozumie prostych tabel, ani tekstu pisanego.

Czegóż to z tego prostego pytania nie zrozumiałeś?

Qra

Data: 2010-08-25 09:27:19
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "Qrczak" <qra_a@op.pl> napisał w wiadomości news:i52eu0$2k3$1news.onet.pl...
[...]

Z Twojego pytania zrozumiałem, że nie umiesz liczyć.

Data: 2010-08-25 11:34:08
Autor: Qrczak
Automat do pieczenia chleba ...
Dnia 2010-08-25 09:27, niebożę Jan Werbiński wylazło do ludzi i marudzi:
[...]

Możesz rozwinąć myśl? Bo zaczynam sama czegoś nie rozumieć...

Qra

Automat do pieczenia chleba ...