Automat i diesel

Data: 2010-08-18 13:50:23
Autor: kamil
Automat i diesel

"Wangog" <Wangog78@gazeta.pl> wrote in message news:i4gkoh$mvg$1inews.gazeta.pl...
Witam

Od niedawna jestem posiadaczem autka z automatem. Wczesniejsze byly z manualna skrzynia biegow. Auto to C klasa z 2000r.
Slyszalem rade aby po ruszeniu spod swiatel nie wciskac od razu gazu, przejechac jakies 0,5 metra i potem dopiero gaz.
Co o tym sadzicie?
Jako ze jest to moj pierwszy diesel to mam pytanko odnosnie jego eksploatacji zima?
Tankuje na "znanych" stacjach bo wiem ze jakosc paliwa w dieslach ma znaczenie ale czy dobrym pomyslem jest dolewanie jakis plynow do baku zima?

Ja mysle, ze jesli w instrukcji nie ma o tym ani slowa, powinienes przestac sluchac urban legends i skupic sie na jezdzie.

Ja swego czasu uslyszalem od mechanika, ze silnikow w japonczykach z lat 90-tych nikt nie naprawia, bo sa nitowane.

Pozdrawiam
Kamil

Automat i diesel