Automat i diesel

Data: 2010-08-18 21:04:07
Autor: PB
Automat i diesel
Wed, 18 Aug 2010 14:46:42 +0200, na pl.misc.samochody, Wangog
napisał(a):

Slyszalem rade aby po ruszeniu spod swiatel nie wciskac od razu gazu, przejechac jakies 0,5 metra i potem dopiero gaz.

Płynnie wciskaj gaz. Automat nie pozwoli zerwać przyczepności - będzie
jechał na krawędzi zerwania. Więc mu dociskaj z wyczuciem. Nie ma
sensu dawać podłogi od zera.

Jako ze jest to moj pierwszy diesel to mam pytanko odnosnie jego eksploatacji zima?
Tankuje na "znanych" stacjach bo wiem ze jakosc paliwa w dieslach ma znaczenie ale czy dobrym pomyslem jest dolewanie jakis plynow do baku zima?

Tankuje swojego diesla tylko na Shellu - każdym jaki jest pod ręką -
bo mam kartę flotową. Nie zauważyłem problemów z paliwem zimą, a
ostatnia była długa i mroźna. Tankuję raz w miesiącu, bo bydlę ma bak
który pozwala zrobić prawie 1000km po mieście...

Piotr Biegała          Warszawa Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

Data: 2010-08-18 21:13:57
Autor: Mario
Automat i diesel

Płynnie wciskaj gaz. Automat nie pozwoli zerwać przyczepności - będzie
jechał na krawędzi zerwania.

Czy dobrze Cię zrozumiałem?
Jeśli wciśniesz do podłogi to automat nie zerwie przyczepności?!

pozdrawiam
mario

Data: 2010-08-18 21:44:45
Autor: J.F.
Automat i diesel
On Wed, 18 Aug 2010 21:13:57 +0200,  Mario wrote:
Płynnie wciskaj gaz. Automat nie pozwoli zerwać przyczepności - będzie
jechał na krawędzi zerwania.

Czy dobrze Cię zrozumiałem?
Jeśli wciśniesz do podłogi to automat nie zerwie przyczepności?!

A bo panie, tym wszystkim steruje teraz Komputer :-)

J.

Data: 2010-08-18 22:08:11
Autor: MadMan
Automat i diesel
Dnia Wed, 18 Aug 2010 21:44:45 +0200, J.F. napisał(a):

Czy dobrze Cię zrozumiałem?
Jeśli wciśniesz do podłogi to automat nie zerwie przyczepności?!

A bo panie, tym wszystkim steruje teraz Komputer :-)

Automat połączony z silnikiem 2.8l też nie zerwie przyczepności na
asfalcie :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-08-18 23:11:29
Autor: PB
Automat i diesel
Wed, 18 Aug 2010 22:08:11 +0200, na pl.misc.samochody, MadMan
napisał(a):

Automat połączony z silnikiem 2.8l też nie zerwie przyczepności na
asfalcie :)

nie wiem jak 2.8, ale 3,0; 2,5; 1.9 - nie zrywały. Jak był suchy
asfalt to po prostu toto jechało...

Data: 2010-08-19 12:11:01
Autor: Mario
Automat i diesel
napisał(a):

Automat połączony z silnikiem 2.8l też nie zerwie przyczepności na
asfalcie :)

nie wiem jak 2.8, ale 3,0; 2,5; 1.9 - nie zrywały. Jak był suchy
asfalt to po prostu toto jechało...

tak jak Ci pisałem poniżej, jechałeś jakimś gównem.
Pierwszy lepszy film z YT. Gaz do podłogi i ciekawe co to za pisk opon? nieee, przecież automat nie zrywa ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=R6PsA_eiFNA&feature=related

pozdrawiam
mario

Data: 2010-08-19 12:44:40
Autor: J.F.
Automat i diesel
On Thu, 19 Aug 2010 12:11:01 +0200,  Mario wrote:
[...]

No tak, ale to jest automat polaczony z silnikiem 3.8 lub wiekszym :-)

J.

Data: 2010-08-19 13:28:03
Autor: Mario
Automat i diesel
W dniu 2010-08-19 12:44, J.F. pisze:
[...]

dokładnie to 5.7, ale PB napisał, że z automatem nie zerwie przyczepności i już. Nie było mowy o pojemności. Udowodniłem że jego teoria jest nieprawdziwa.

pozdrawiam
mario
ps. wiem, że to benzynowe autka, ale dieslem V8 też zerwie przyczepność.

Data: 2010-08-18 23:10:26
Autor: PB
Automat i diesel
Wed, 18 Aug 2010 21:13:57 +0200, na pl.misc.samochody, Mario
napisał(a):

Płynnie wciskaj gaz. Automat nie pozwoli zerwać przyczepności - będzie
jechał na krawędzi zerwania.

Czy dobrze Cię zrozumiałem?
Jeśli wciśniesz do podłogi to automat nie zerwie przyczepności?!

Nie zerwie. Chyba że będzie trochę piasku lub oleju. Automat zrywa
przyczepność i pali gumę tylko w amerykańskich filmach;-)

Data: 2010-08-19 00:12:57
Autor: Lewis
Automat i diesel
napisał(a):

[...]

Hmm jeździłem Toyotą Camry 2005r 2.2Benzyna (chyba taki,albo 2.4) coś około 140KM, i zrywa trakcję bez najmniejszego problemu, 4biegowe ASB.

--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/item1181081583.html

Data: 2010-08-19 00:18:05
Autor: AL
Automat i diesel
napisał(a):

[...]

masz piasek w oleju? ;)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-08-19 09:28:26
Autor: PB
Automat i diesel
Thu, 19 Aug 2010 00:12:57 +0200, na pl.misc.samochody, Lewis
napisał(a):

[...]

Coś dziwnego. Objeździłem sporo automatów i one po to mają sprzęgło
hydrokinetyczne żeby nie zrywać właśnie. Sztuczką którą opisał kolega
niżej da się zerwać, ale chodzi o normalne ruszanie z miejsca. --
Pozdrawiam

Data: 2010-08-19 12:03:05
Autor: Mario
Automat i diesel
napisał(a):

[...]

dobry text :-DD

pozdrawiam
mario

Data: 2010-08-19 08:12:47
Autor: Piotr Wasil
Automat i diesel
PB <piotr.spam@biegala.pl> napisał(a):

Nie zerwie. Chyba że będzie trochę piasku lub oleju. Automat zrywa
przyczepność i pali gumę tylko w amerykańskich filmach;-)

Da sie zerwac. Trzymasz hamulec lewa noga, prawa dajesz gazu, puszczasz
hamulec i zrywa. Sprawdzone na kilku automatach ;)

--
-- Moje podróże -- http://www.piotrwasil.com

Data: 2010-08-19 11:17:15
Autor: kamil
Automat i diesel

"Piotr Wasil" <adres@na.www> wrote in message news:dpip66571v30jql1qa81jbsnpbp0kkbbmt4ax.com...
[...]

Cos jak tutaj? :)

http://www.youtube.com/watch?v=ErcGtCRpwKM

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-08-19 12:02:17
Autor: Mario
Automat i diesel
napisał(a):

Płynnie wciskaj gaz. Automat nie pozwoli zerwać przyczepności - będzie
jechał na krawędzi zerwania.

Czy dobrze Cię zrozumiałem?
Jeśli wciśniesz do podłogi to automat nie zerwie przyczepności?!

Nie zerwie.

Zerwie. Jeździłem kilka lat automatem i zawsze wciskanie do podłogi powodowało zerwanie przyczepności i pisk kół później przy zmianie z 1 na 2. Cóż, nie moja wina że miałeś doświadczenie z jakąś popierdółką "dwa litry". :-P

pozdrawiam
mario

Data: 2010-08-19 11:31:09
Autor: Massai
Automat i diesel
Mario wrote:

> [...]

powodowało zerwanie przyczepności i pisk kół później przy zmianie z 1
na 2. Cóż, nie moja wina że miałeś doświadczenie z jakąś popierdółką

Pisk przy zmianie 1 na 2? No cóż, nie jego wina że miałeś zwaloną skrzynię ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-08-23 21:17:22
Autor: wowa
Automat i diesel

Użytkownik "PB" <piotr.spam@biegala.pl> napisał w wiadomości news:3w6fm3ly3ovj.v33l6zsjlrgs.dlg40tude.net...

Nie zerwie. Chyba że będzie trochę piasku lub oleju. Automat zrywa
przyczepność i pali gumę tylko w amerykańskich filmach;-)

Dobrze, że maja 325is o tym nie wiedziała :) Trzeba było delikatnie z gazem. I to nie tylko przy ruszaniu.Tak, to była wersja amerykańska, z szerokimi zderzakami :)
Wojtek

--
Powódź ma też plusy dodatnie,
każdy dostał darmowe oczko

Data: 2010-09-08 13:24:48
Autor: Brzezi
Automat i diesel

napisał(a):

[...]

automat nie ma nic wspolnego z "pozwalaniem" na zerwanie przyczepnosci,
jezeli bedziesz mial odopwiednia moc, to zerwie, ale tak samo tyczy sie to
do manualnej skrzyni,  tyle ze w ASB bedzie potrzeba wiecej mocy, bo nie da
sie "strzelic ze sprzegla"

PS. na przyszlosc nie wprowadzaj ludzi w blad..

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-09-08 21:14:03
Autor: ąćęłńóśźż
Automat i diesel
Zartujesz sobie.
Przyczepnosc zalezy od nawierzchni i opon, nie od automatu.
Na mokrym i starych oponach trzeba uważać przy ruszaniu.

-- -- -

Data: 2010-09-09 01:34:24
Autor: Brzezi
Automat i diesel
śro, 08 wrz 2010 o 21:14 GMT, ąćęłńóśźż napisał(a):

> [...]

-- -- -

| Automat nie pozwoli zerwać przyczepności - będzie jechał na krawędzi zerwania.

Odpowiada sie pod cytatem, poza tym, to nie moj cytat, wiec nastepnym razem
odpowiadaja temu, kogo cytujesz...

Pozdrawiam
Brzezi

Automat i diesel