Automat jak DSG ale nie z grupy VW?

Data: 2012-05-31 23:01:20
Autor: glang
Automat jak DSG ale nie z grupy VW?
Powitać, Panie i Panowie, kto oprócz VW i jego kolesi używa dwusprzęgłowych skrzyń? Rozglądam się za samochodem z takim wynalazkiem bo trochę Passatami z taką skrzynią jeździłem i byłem więcej niż zadowolony z jakości jazdy. Ponieważ jednak samochodami z grupy VW jeżdżę już zbyt długo to może jest jakaś alternatywa u innych producentów w postaci szybkiego i płynnego automatu w połączeniu z dieslem powyżej 160KM? Czy coś dobrego można powiedzieć o automatach w nowych Accordach lub Mondeo?

Dodge Journey :)
pzdr
GL

PS. mój do sprzedania :)