Automat - pogorszona płynność zmiany biegów - czy=?iso-8859-2?Q?= ?wymieniać olej?

Data: 2009-04-01 08:56:02
Autor: Massai
Automat - pogorszona płynność zmiany biegów - czy=?iso-8859-2?Q?= ?wymieniać olej?
Marcin Narzynski wrote:

W instrukcji obsługi samochodu napisano, żeby olej w automatycznej
skrzyni wymieniać co 90 tys km.  Ja mam zrobione ponad 50 tys i
odnoszę wrażenie, że płynność zmiany biegów lekko się pogorszyła.
Czy to powód do wymiany oleju w skrzyni?

MN

Wczytaj się dokładniej, w jakich warunkach i jakie przebiegi...
Olej przegrzewany bardzo szybko traci swoje właściwości.

Generalnie imho jednak bezpieczniej wymieniać częściej. 50-60 tysięcy
to rozsądny przedział.

--
Pozdro
Massai

Automat - pogorszona płynność zmiany biegów - czy=?iso-8859-2?Q?= ?wymieniać olej?