Automat z napędem na tył a zima .....

Data: 2011-11-14 18:51:31
Autor: KiG
Automat z napędem na tył a zima .....

Użytkownik "Clawfinger" <clawfinger@wp.pl> napisał w wiadomości news:4ec0e3e6$0$2195$65785112news.neostrada.pl...

Za kilka dni stanę się posiadaczem autka z automatyczna skrzynią biegów i tylnym napędem. Proszę grupowych fachowców poruszających się na co dzień taką konfiguracją o uwagi dot. poruszania się w warunkach zimowych.

5 lat jeździłem automatem i napędem na tył.
Dla mnie rewelacja. Przez 5 lat nie miałem ANI JEDNEJ poślizgowo groźnej sytuacji. Napęd na tył szybciej sygnalizuje, że jest ślisko i na ogół wystarczy ująć gazu by było dobrze, plus czasem lekka kontra. Naczytałem się, że automat i napęd na tył to tragiczne połączenie, to są bzdury!

--
KiG

Automat z napędem na tył a zima .....