Automatyczna skrzynia - czasem nieprawidłowo zmienia biegi

Data: 2012-04-25 22:28:33
Autor: megrims
Automatyczna skrzynia - czasem nieprawidłowo zmienia biegi
W dniu 2012-04-23 15:48, Marcin N pisze:
Jest sobie automatyczna skrzynia biegów w Peugeocie 206.
Zwykły 4-biegowy automat.
Ostatnio zaczął dziwnie się zachowywać: czasem na drugim biegu nie chce
wrzucić trójki. Obroty rosną, zwykle jest już dawno trójka a tu nic.
Potrafi tak długo. Co się psuje? Da się to naprawić?

Skrzynia pracuje dobrze (poza takimi sytuacjami), olej niedawno
wymieniany, przebieg - niespełna 100 tys km (pewny).

Jeśli Poznań, to niezmiennie polecam www.teomotors.pl

Jeden z lepszych fachowców od skrzyń biegów w RP.

Prawdziwy pasjonat i robi to od prawie 20 lat.

Data: 2012-04-25 23:02:45
Autor: nazgul
W dniu 2012-04-25 22:28, megrims pisze:
W dniu 2012-04-23 15:48, Marcin N pisze:

Jeśli Poznań, to niezmiennie polecam www.teomotors.pl

i nie zdziera straszliwie
tylko tak normalnie, jak to automaciarz. ;-)

Data: 2012-05-05 19:28:07
Autor: nazgul
W dniu 2012-04-25 23:17, megrims pisze:
[...]

toż mówię, że nie.

na razie jeszcze naprawa ASB w Polsce to wiedza tajemna i voodoo
więc w przeliczniu na roboczogodzinę drogie to.
Nie pamiętam dokładnie
za wymianę elektrozaworów w AL4/DP0
parÄ™ lat temu wziÄ…Å‚ 250-300).
co wydało się ceną przyzwoitą, aczkolwiek gdyby się zastanowić nad złożonością/pracochłonnością tej usługi to nie wiem czy mozna by o niej powiedzieć "tania".

ale to tylko moje wydziwiania biedaka, którego nie stać.

Data: 2012-05-05 21:36:54
Autor: megrims
Automatyczna skrzynia - czasem nieprawidłowo zmienia biegi
W dniu 2012-05-05 19:28, nazgul pisze:
(ciach)

ale to tylko moje wydziwiania biedaka, którego nie stać.

Ma fajne zabawki. Np urządzenie do testowania sterowników.
I to chyba jako jedyny w Polsce.

http://www.hydratest.co.uk/vbt2011.html

Widziałem kiedyś jak demontują ASB z Omegi.
Wg standardu ASO jest na to 90 minut. U niego
trwało do 11 minut.

Jeśli mi się skrzynia posypie, to tylko do niego będę
z tym jechał.

Data: 2012-05-05 22:36:43
Autor: p0li
Automatyczna skrzynia - czasem nieprawidłowo zmienia biegi
T->Dnia 2012-05-05 19:28:07 niejaki nazgul napisa³:
co wyda³o siê cen± przyzwoit±, aczkolwiek gdyby siê zastanowiæ nad z³o¿ono¶ci±/pracoch³onno¶ci± tej us³ugi to nie wiem czy mozna by o niej powiedzieæ "tania".

ale to tylko moje wydziwiania biedaka, którego nie staæ.

niuniek - w porównaniu do cen naprawy w niemczech - w polsce jest taniutko
:)

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)
prawdziwy facet nie da odebraæ sobie szarlotki

Automatyczna skrzynia - czasem nieprawidłowo zmienia biegi