Automatyczne odwracanie pozycji - mt4 ...

Data: 2011-11-16 21:57:55
Autor: Endriu
Automatyczne odwracanie pozycji - mt4 ...
Czy ktoś napotkał na taki skrypcik w mt4 który działał by mniej więcej w ten sposób:

1) zajmuje jakąkolwiek pozycję
2) rysuje jakąś krechę (horizontal line)
3) jeżeli bid/ask przebje daną krechę następuje automatyczne odwrócenie pozycji (najlepiej z alertem).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-16 21:59:36
Autor: Endriu
[...]

Kwoli ścisłości - 1 i 2 punkt robie ja (manualnie), a 3-ci robi automat ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-17 10:37:36
Autor: Endriu
[...]

W sumie coś takiego można zrobić za pomoca buy stop/sell stop....

http://forum.mql4.com/c/codebase/2007/05/order7type.png

.....ale chciałbym aby auotamt cały czas trzymał się na rynku ...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-17 10:47:08
Autor: Endriu
[...]

Widzę, że nie tylko ja tego szukam ...

http://www.forex.nawigator.biz/dyskusje/viewtopic.php?t=17822

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-17 22:18:05
Autor: axel

Użytkownik "Endriu"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ja2kl7$jmg$1@usenet.news.interia.pl...

[...]

Endriu !

To się da zrobić...ja już podjąłem kilka prób i mam doświadczenie, lecz....

a) zysk z takiego automatu jest TYLKO w krótkim czasie, GDY KURS JEST W SILNYM, zdecydowanym i jednokierunkowym trendzie....oczywiście daje to czysty i piękny zysk !!!!

b) gdy już jest koniec silnego, zdecydowanego trendu, wówczas kurs zaczyna falować i automat dostaje co chwilę nagłe, przeciwstawne sygnały i to tak szybko, że stale generuje STRATY !!!!!

Wniosek: automat można włączać dopiero, gdy po zajęciu pozycji " z palca" okaże się, że zanosi się na silny i zdecydowany trend/kierunek...gdy kurs zaczyna falować, automat wyłączyć.

axel

Data: 2011-11-18 08:51:38
Autor: Endriu
Automatyczne odwracanie pozycji - mt4 ...
To się da zrobić...ja już podjąłem kilka prób i mam doświadczenie, lecz....

Zapodaj kolego taki automacik proszę ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-18 00:25:32
Autor: Ahizzead
On 18 Lis, 08:51, "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> wrote:
> To się da zrobić...ja już podjąłem kilka prób i mam doświadczenie,
> lecz....

Zapodaj kolego taki automacik proszę ....

Endriuhttp://drendriu.ovh.org/

Ja również bardzo grzecznie proszę, Panowie na czym gracie ?

Data: 2011-11-20 15:44:04
Autor: Endriu
Automatyczne odwracanie pozycji - mt4 ...
Zapodaj kolego taki automacik proszę ....

Halo kolego Axel .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-21 17:10:20
Autor: axel

Użytkownik "Endriu"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jab3nn$q86$1@usenet.news.interia.pl...

Zapodaj kolego taki automacik proszę ....

Halo kolego Axel .....

Endriu !

Znasz może np. platformę GO4X....oraz taką samą w BOSSA....tam są gotowce..... ja znalazłem w Internecie jeszcze inne gotowe (lecz nie wszystkie działały) automaty na MT4 (m.in. od bystrego rosyjskiego autora)...
Oczywiście we wszystkich tych gotowcach wiele parametrów jest do ustawienia....lecz - tak jak pisałem wcześniej - wielkim (a chyba można powiedzieć, że największym !) problemem jest MOMENT GENEROWANIA SYGNAŁU KUPNA/SPRZEDAŻY.
Przypatrz się bardzo uważnie realnym, tick-owym  zachowaniom kursu w stosunku np. do dowolnej średniej ruchomej....kurs bez przerwy skacze: to w przód, to się cofa...i tak wiele, wiele razy....i tyle samo razy generuje sygnały:  np.  BUY ...a za chwilę - z opóźnieniem SELL....i odwrotnie....i strata, i strata....i tak aż do momentu, w którym kurs obierze konkretny, zdecydowany kierunek....wtedy to dopiero automat generuje zysk !!!!.....lecz żaden trend nie trwa wiecznie....i znów - po czasie - zaczyna się " ta sama polka".....

Pozdr.:

axel

Data: 2011-11-21 17:19:07
Autor: Endriu
Automatyczne odwracanie pozycji - mt4 ...
Znasz może np. platformę GO4X....oraz taką samą w BOSSA....tam są gotowce.....

Mam tą platformę u siebie ale czogoś takiego nie znalazłem. Możesz podac nazwę tego skryptu ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-23 16:54:25
Autor: axel

Użytkownik "Endriu"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jadtlv$j3t$1@usenet.news.interia.pl...

[...]

Ja mam te systemy w GO4X w:
Nawigator->Strategie

Pozdr.:

axel

Data: 2011-11-23 18:03:58
Autor: Endriu
Automatyczne odwracanie pozycji - mt4 ...

Ja mam te systemy w GO4X w:
Nawigator->Strategie

I co dalej kolego ....

P.S. Ciężko z ciebie coś wydobyć....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-24 11:21:18
Autor: axel

Użytkownik "Endriu"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jaj926$i2i$1@usenet.news.interia.pl...

Ja mam te systemy w GO4X w:
Nawigator->Strategie

I co dalej kolego ....

P.S. Ciężko z ciebie coś wydobyć....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

......zgadza się.....bo sądzę, że doskonale zdajesz sobie sprawę ile mozolnej i ciężkiej pracy to kosztuje...by dojść do tej wiedzy, wyników...
......przesyłam Ci na priv jednego, działającego experta....

Pozdr.:  axel

Data: 2011-11-18 00:15:24
Autor: skippy
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:ja184p$bgv$1usenet.news.interia.pl...
[...]

tak, to proste
wracam do domu podchodze do kompa i nie patrząc na margin i wykres robie rev
do tego nie potrzeba skryptu, nie utrudniaj sobie zycia

Data: 2011-11-20 16:28:44
Autor: Endriu
Automatyczne odwracanie pozycji - mt4 ...
Czy ktoś napotkał na taki skrypcik w mt4 który działał by mniej więcej w ten sposób:

Równiez coś takiego wydaje się byc interesujące:

<http://www.forex.nawigator.biz/dyskusje/viewtopic.php?p=378267&utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Forex-Forum+%28Forex+Forum%29#378267>

"[...] Szukam wskaźnika, którzy przy danym % ryzyka i danem SL pokazywał mi jaką pozycję otworzyć, coś takiego:

http://www.forex.nawigator.biz/dyskusje/download.php?id=43665

[...]"

P.S. Widze tam gdzieś w głębi odpalony "luktom visual order edition"
http://pl.luktom.biz/Page/46/luktom-visual-order-editor

Czy ta funkcja nie jestmoże zwiazana z tym wskażnikiem/strategią (czy Bóg jeden wie jak to cuś jeszcze inaczej nazwać) ....? Koledzy może sparwdzą/pomogą bo mnie jakoś za pierwszym razem nie udało sie tegoż ustroistwa odpalić....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Automatyczne odwracanie pozycji - mt4 ...