Automatyczne odwracanie pozycji - mt4 ...

Data: 2011-11-20 16:28:44
Autor: Endriu
Automatyczne odwracanie pozycji - mt4 ...
Czy ktoś napotkał na taki skrypcik w mt4 który działał by mniej więcej w ten sposób:

Równiez coś takiego wydaje się byc interesujące:

<http://www.forex.nawigator.biz/dyskusje/viewtopic.php?p=378267&utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Forex-Forum+%28Forex+Forum%29#378267>

"[...] Szukam wskaźnika, którzy przy danym % ryzyka i danem SL pokazywał mi jaką pozycję otworzyć, coś takiego:

http://www.forex.nawigator.biz/dyskusje/download.php?id=43665

[...]"

P.S. Widze tam gdzieś w głębi odpalony "luktom visual order edition"
http://pl.luktom.biz/Page/46/luktom-visual-order-editor

Czy ta funkcja nie jestmoże zwiazana z tym wskażnikiem/strategią (czy Bóg jeden wie jak to cuś jeszcze inaczej nazwać) ....? Koledzy może sparwdzą/pomogą bo mnie jakoś za pierwszym razem nie udało sie tegoż ustroistwa odpalić....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Automatyczne odwracanie pozycji - mt4 ...