Automatyczne przedluzenie umowy na dostep do internetu

Data: 2011-04-26 21:56:59
Autor: depesz
Automatyczne przedluzenie umowy na dostep do internetu
Witam,
Czy taki zapis w regulaminie swiadczenia uslug providera internetowego jest zgodny z prawem i nie koliduje z ktoras z klauzul abuzywnych?

Pkt 1. Okres promocyjny ulega cyklicznemu przedłużeniu na czas określony 6 miesięcy (Przedłużony Okres Promocyjny),
liczony od dnia upływu poprzedniego okresu promocyjnego. Uczestnik promocji będzie płacił za Usługę promocyjną
opłatę abonamentową, określoną w Cenniku Promocji w okresie kolejnych Przedłużonych Okresów Promocyjnych
(przyznana ulga stanowi kwotę będącą różnicą pomiędzy standardową opłatą abonamentową a promocyjną opłatą
abonamentową miesięcznie).
Pkt 2. Uczestnikowi promocji przysługuje prawo rozwiązania Umowy Abonenckiej w zakresie Usługi ze skutkiem na
koniec każdego okresu promocyjnego (w tym Przedłużonego Okresu Promocyjnego), za wypowiedzeniem złożonym
w ostatnim miesiącu danego okresu promocyjnego (w tym Przedłużonego Okresu Promocyjnego).

Pytam, dlatego, ze wraz z koncem miesiaca skonczyla mi sie okresowa umowa na internet i w dniu nastepnym zostala automatycznie zawarta nowa, na okres 6 miesiecy, na niekorzystnych dla mnie warunkach w swietle nowo obowiazujacych promocji u tego providera,

Data: 2011-04-27 15:15:52
Autor: Przemek
Automatyczne przedluzenie umowy na dostep do internetu
depesz nam wczesniej objawił(a), a ja odpowiadam:
Czy taki zapis w regulaminie swiadczenia uslug providera internetowego
jest  zgodny z prawem i nie koliduje z ktoras z klauzul abuzywnych?

ZTCP dokładnie tak jak piszesz, dlatego telefonia czy tv JUŻ nie stosują takich zapisów, a zmieniają umowę na taką na czas nieokreślony, którą możesz zamienić na promocyjną, ale musisz tego chcieć, nie ma automatu.
Przem

Automatyczne przedluzenie umowy na dostep do internetu