[Praca] Automatyczne skladanie zlecen

Data: 2009-08-29 22:42:21
Autor: Robert Krassowski. Alkortrade
[Praca] Automatyczne skladanie zlecen
Zlece zaprojektowanie i napisanie interfejsu składającego zlecenia w internetowych systemach transakcyjnych polskich DM. Chetne osoby prosze o kontakt e-mailowy.

--
Łączę pozdrowienia,
Robert Krassowski,

http://www.alkortrade.biz
kontakt [at] alkortrade.biz

Data: 2009-08-30 22:16:53
Autor: Dombrek
[Praca] Automatyczne skladanie zlecen

Zlece zaprojektowanie i napisanie interfejsu składającego zlecenia w internetowych systemach transakcyjnych polskich DM. Chetne osoby prosze o kontakt e-mailowy.

Pamiętaj tylko, że jak będziesz z tego korzystać i DM to wykryje, to naślą na Ciebie prokuraturę. Samo stworzenie takiego systemu jest proste, ale niestety w Polsce DM trzęsą tyłkiem i każdą samoróbkę chcę wyeliminować.
Dombrek

Data: 2009-08-30 22:37:18
Autor: Robert Krassowski. Alkortrade
[Praca] Automatyczne skladanie zlecen
Zlece zaprojektowanie i napisanie interfejsu składającego zlecenia w internetowych systemach transakcyjnych polskich DM. Chetne osoby prosze kontakt e-mailowy.

[...]

Praca nad projektem będzie wykonywana w bezpoœredniej wspolpracy z DM.
RK

Data: 2009-08-31 08:51:11
Autor: Dombrek
[Praca] Automatyczne skladanie zlecen
Praca nad projektem będzie wykonywana w bezpoœredniej wspolpracy z DM.
RK

To w takim razie musi to być dobre biuro i musi zatrudniać inteligentnych i chętnych do pracy informatyków. Ja niestety miałem znacznie więcej pecha w tym względzie. ;)
Dombrek

Data: 2009-08-30 23:05:36
Autor: Fidelio
Użytkownik "Dombrek" <dombrek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h7emo7$p5g$1news.onet.pl...

[...]

Z zarzutem z jakiego paragrafu?

Data: 2009-08-31 08:50:17
Autor: Dombrek
[Praca] Automatyczne skladanie zlecen

Z zarzutem z jakiego paragrafu?

Własnie szukam i sprawdzam owe paragrafy (moga to traktować jako hacking), bo taka platforma to nawet dla średniowprawnego programisty nie jest rzecz nieosiągalna, ale pytanie czy można z tego korzystać. Póki co tyle samo głosów za, co i przeciw.
Dombrek

Data: 2009-08-31 08:59:01
Autor: elwu
> [...]

Własnie szukam i sprawdzam owe paragrafy (moga to traktować jako hacking), bo taka platforma to nawet dla średniowprawnego programisty nie jest rzecz nieosiągalna, ale pytanie czy można z tego korzystać. Póki co tyle samo głosów za, co i przeciw.

Jeżeli dom maklerski oferuje taką usługę (daje API), to w czym problem?

elwu

Data: 2009-08-31 09:22:21
Autor: Robert Krassowski. Alkortrade
[Praca] Automatyczne skladanie zlecen
Jeżeli dom maklerski oferuje taką usługę (daje API), to w czym problem?

elwu

Moze w nadmiernej innowacyjnosci i przedsiebiorczosci. Tego tak sie nie lubi... :)

RK

Data: 2009-08-31 10:45:59
Autor: Jerzy Olszewski
Robert Krassowski. Alkortrade pisze:
[...]

Widzę w tym całą masę problemów prawnych, ale skoro jakiś DM udostępnia oficjalnie API do swojego systemu transakcyjnego, to mam nadzieję , że jest to dostępne powszechnie i jawne. Skoro tak , to proszę o informacje na na ten temat na grupie.

Jeśli nie , to proszę o informacje na priva :))

Data: 2009-08-31 12:15:02
Autor: Dombrek
[Praca] Automatyczne skladanie zlecen

Moze w nadmiernej innowacyjnosci i przedsiebiorczosci. Tego tak sie nie
lubi... :)

O tak, zdecydowanie!
Oczywiście, jeśli jest udostępnione API to żaden problem. Ale jak API nie ma, to można stworzyć super aplikację a jak się miesiąc później zmieni wersja softu w DM, to wszystko (lub znaczną część) szlag trafi. Ja robiłem dość duże rozeznanie w tej kwestii i chyba dopóki nie założę własnego DM, to z sensowną, stabilną i legalną platformą do zleceń będzie problem ;)
Dombrek

[Praca] Automatyczne skladanie zlecen