Automatyczne skrzynie biegow w Audi A4 B5/B6

Data: 2010-06-19 07:12:37
Autor: Pszemol
Automatyczne skrzynie biegow w Audi A4 B5/B6
"Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote in message news:slrn.pl.i1h72i.u4n.usenetpiko.homelinux.net...
zalezy mi na rozsadnych kosztach eksploatacji.

To zamiast Audi kup jakiegoś japończyka... :-)

Data: 2010-06-19 16:35:28
Autor: J.F.
On Sat, 19 Jun 2010 07:12:37 -0500,  Pszemol wrote:
"Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote in message
zalezy mi na rozsadnych kosztach eksploatacji.

To zamiast Audi kup jakiegoś japończyka... :-)

Pszemolu, tu nie USA.
Taniej naprawic Audi niz kojote :-)

J.

Data: 2010-06-19 09:44:23
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:cclp16hul3trphtna3li2jkcpuhffi985n4ax.com...
[...]

Ale właśnie w tym rzecz, że mimo że taniej to naprawiasz
to Audi dużo, dużo częściej niż Toyotę... i wciąż Toyota
wychodzi Ci dużo, dużo taniej, tak jak w USA.

Zresztą w USA nie jest taniej naprawić Toyoty...
Ceny u dealerów są mniej więcej takie same.

Automatyczne skrzynie biegow w Audi A4 B5/B6