Automatyczne smarowanie łańcucha - czy znacie autora tego pomysłu

Data: 2009-11-23 17:30:57
Autor: Sta$
Automatyczne smarowanie łańcucha - czy znacie autora tego pomysłu
Czy znacie może autora tego pomysłu?

Niejaki Moczul, kiedys pojawiał sie w Poznaniu, pochodzi z Wolsztyna. Nie bede sie rozwodził, bo znam tylko ze słyszenia,a sa tu tacy co znaja osobiscie...
Mam taki system chyba juz 3 rok, zamontowany, al jakos nigdy nie chciało mi sie sprawdzic czy działa, nigdy nie wlałem oleju do zbiorniczka, wiec ciezko powiedziec czy bangla... Jak sie starannie wykona to na pewno bedzie działać.
Zauwazylem tylko ze u mnie zebatka "zjadla" wlosie od pedzelka, ale to kwestia precyzji montazu.
Sprobuj a sie przekonasz. Jak masz zylke majsterkowicza to na pewno warto sie pobawic. Ja jednak doszedlem do wnioku ze kiedys chce jezdzic kardanem... ;)

Sta$
GPZ500Sysunia
Tatowa SR500
Poznań

Automatyczne smarowanie łańcucha - czy znacie autora tego pomysłu