Automatyczny start silnika po postoju

Data: 2009-03-09 12:25:49
Autor: Mlody
Automatyczny start silnika po postoju
Użytkownik "kamil" <kamil@spamwon.com> napisał w wiadomości news:gp2lq2$896$1inews.gazeta.pl...
W zwiazku z licznymi dociekaniami na grupie, szczegolnie z ust osob ktore takiego auta nawet na oczy nie widzialy, pisze co nastepuje.

Generalnie nie wiem skąd takie poruszenie, bo to w sumie nic nowego była wersja Golfa II który też miał coś w tym stylu - nazwyało się to SSA.
Bardzo mało tego wyprodukowali, ale chyba były jakieś egzemplarze które wyjechały na ulicę, bo jakiś czas temu gość z forum Golfa wrzucił zdjęcia swojego samochodu
i miał w nim przycisk od włączania tego, ale jak się okazało znalazł to na jakimś szrocie nie bardzo wiedział o co chodzi z tym przyciskiem, ale go kupił bo fajnie wygląda ;)
Wiem jeszcze tyle że ta wersja nazwuała się Oko-Golf (pierwsze "o" z umlautem)

Pozdrawiam!
--
   Mlody
www.jetta.org.pl