Automatyka w sygnalizatorach drogowych. Problem.

Data: 2014-10-04 23:08:00
Autor: Yorick
Automatyka w sygnalizatorach drogowych. Problem.
Dnia 04 - 10 - 2014 (sobota) o godzinie 08:54, Wiesiek von Kl. Peterwitz
napisa³(a):

Kilka razy spotka³o mnie co¶ takiego ¿e stawa³em na ¶wiat³ach przy lewoskrêcie i ...... mimo zmiany kilku cyklów ¶wiate³ na wprost na moim lewoskrêcie by³ ca³y czas czerwone.
.. [...]
Jestem ciekaw jak w takich przypadkach redaguje policja.Mieli¶cie takie przypadki ?

Amerykanie niedawno uchwalili, ¿e (przynajmniej w Waszyngtonie i 14 innych
stanach) mo¿na w takiej sytuacji bezkarnie jechaæ dalej, przy zachowaniu
nale¿ytej ostro¿no¶ci:

http://apps.leg.wa.gov/documents/billdocs/2013-14/Pdf/Bills/Senate%20Passed%20Legislature/5141.PL.pdf

Ale przecie¿ nie od dzi¶ wiadomo, ¿e USA to dziki kraj.... oni tam nadal
my¶l±, ¿e przepisy drogowe s± po to, aby je¼dzi³o siê lepiej i bezpieczniej
;-) A przecie¿ ka¿dy cywilizowany cz³owiek wie, ¿e przepisy drogowe s± po
to, aby - poprzez mandaty - wspieraæ bud¿et pañstwa :-)  --
Yorick
MG Nevada 750

Data: 2014-10-05 11:43:32
Autor: RadoslawF
Automatyka w sygnalizatorach drogowych. Problem.
Dnia 2014-10-04 23:08, Użytkownik Yorick napisał:

Kilka razy spotkało mnie coś takiego że stawałem na światłach przy
lewoskręcie i ...... mimo zmiany kilku cyklów świateł na wprost na moim
lewoskręcie był cały czas czerwone.
. [...]
Jestem ciekaw jak w takich przypadkach redaguje policja.Mieliście takie
przypadki ?

Amerykanie niedawno uchwalili, że (przynajmniej w Waszyngtonie i 14 innych
stanach) można w takiej sytuacji bezkarnie jechać dalej, przy zachowaniu
należytej ostrożności:

http://apps.leg.wa.gov/documents/billdocs/2013-14/Pdf/Bills/Senate%20Passed%20Legislature/5141.PL.pdf

Ale przecież nie od dziś wiadomo, że USA to dziki kraj.... oni tam nadal
myślą, że przepisy drogowe są po to, aby jeździło się lepiej i bezpieczniej
;-) A przecież każdy cywilizowany człowiek wie, że przepisy drogowe są po
to, aby - poprzez mandaty - wspierać budżet państwa :-)

Oni do dzisiaj nie zrozumieli jak bardzo na bezpieczeństwo wpływają
obowiązkowe przeglądy techniczne. Bezpieczeństwo budżetu oczywiście.

Pozdrawiam

Data: 2014-10-05 12:06:42
Autor: Myjk
Automatyka w sygnalizatorach drogowych. Problem.
Sun, 05 Oct 2014 11:43:32 +0200, RadoslawF
Oni do dzisiaj nie zrozumieli jak bardzo na bezpieczeństwo wpływają
obowiązkowe przeglądy techniczne. Bezpieczeństwo budżetu oczywiście.

Oraz że ronda są bezpieczniejsze i szybsze niż ich skrzyżowania ze STOPami. ;)

--
Pozdor
Myjk

Automatyka w sygnalizatorach drogowych. Problem.