Autonomiczny...

Data: 2019-09-12 11:30:29
Autor: Miroo
Autonomiczny...
W dniu 2019-09-11 o 22:20, kk pisze:
http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a87

Spojrzałem na zdjęcie i potem przeczytałem nagłówek:
"Mercedes ESF. Wygląda jak zwykłe UFO"
zamiast
"Mercedes ESF. Wygląda jak zwykłe auto"

Siła sugestii. Nawet zdążyłem się zacząć zastanawiać, czy właśnie tak wygląda "zwykłe ufo", zanim ponownie przeczytałem nagłówek ;)

Pozdrawiam

Data: 2019-09-13 00:28:19
Autor: kk
Autonomiczny...
On 2019-09-12 11:30, Miroo wrote:
[...]

Coś z UFO ma, ale wygląd to chyba niespecjalnie. Pokazywałem już kiedyś "smart vision". Też pokazywał komunikaty pieszym i naprawdę wyjątkowo wyglądał.

Autonomiczny...