Autopay (A4 + A1)

Data: 2020-12-14 01:01:08
Autor: radekp@konto.pl
Autopay (A4 + A1)
Zarejestrowałem się w tej aplikacji i "przejeżdżając przed specjalną bramkę na
A4 i A1" kwota zostanie automatycznie pobrana z karty.

Ale dla jaj zarejestrowałem się też w IPKO ten sam pojazd dla autostrady A1.

Co będzie jak przejadę przez A1?
Pobiorą z jednej, z obu, czy system zaliczy crash? :)

PS. Jaka to bramka? Ta sama co Viatoll, skrajna z prawej?

Data: 2020-12-14 10:25:20
Autor: RoMan Mandziejewicz
Autopay (A4 + A1)
Hello Radekp,

Monday, December 14, 2020, 1:01:08 AM, you wrote:

[...]

AutoPay działa na innych odcinkach niż Viatoll...

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2020-12-14 10:58:24
Autor: radekp@konto.pl
Autopay (A4 + A1)
Mon, 14 Dec 2020 10:25:20 +0100, w <6199054133$20201214102523@squadack.com>,
RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl.invalid> napisał(-a):

> [...]

> PS. Jaka to bramka? Ta sama co Viatoll, skrajna z prawej?

AutoPay działa na innych odcinkach niż Viatoll...

A1 jest w obu jak widziałem.

Data: 2020-12-14 13:05:15
Autor: RoMan Mandziejewicz
Autopay (A4 + A1)
Hello Radekp,

Monday, December 14, 2020, 10:58:24 AM, you wrote:

> [...]

> PS. Jaka to bramka? Ta sama co Viatoll, skrajna z prawej?

AutoPay działa na innych odcinkach niż Viatoll...

Na A1 nie ma Viatoll...

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2020-12-14 17:23:21
Autor: heby
Autopay (A4 + A1)
On 14/12/2020 01:01, radekp@konto.pl wrote:
[...]

Latem, w czerwcu, miałem identyczny "problem". Pobierze z aplikacji czy z banku (ING).

Pobrało z banku.

Ale w tej prostej historii było jednak coś fascynującego: po raz pierwszy trafiłem na operatora czata (banku) co do którego nie byłem w stanie stwierdzić czy jest człowiekiem czy maszyną. Na pytanie: bank czy aplikacja zapłaci pierwsza?, odpowiedź była "pomidor" i tak kilka razy z rzędu. Wydawało mi się że testu Turinga nie przechodą gimbusy, a tu się okazuje że pracownicy banku też mają ten problem.

A pytanie było detaliczne: muszę doładować kartę wirtualną jesli aplikacja, albo nie doładować, jeśli bank.

Wolałbym kartę wirtualną, przynajmnie nie skasuja mnie za milion złotych za przejazd 100tyś razy na dobę, w wyniku jakiegoś glicza w sofcie. Karta ma jednak konkretny limit który ja ustalam.

PS. Jaka to bramka? Ta sama co Viatoll, skrajna z prawej?

Są ładnie oznaczone "Go". Kierowcy nieobeznani z działaniem tego mechanizmy czasami bawią się w szeryfów. Bo oni stoją w kolejce a tu "ktoś sobie przejechał bez płacenia" więc przystopują następnego, a bywa że sami się pakuja w taką bramkę "bo jak on przejechał to mnie nie puszczą?". Ot, kultura suwerena. Ale myślę że to się klaruje powoli.

Autopay (A4 + A1)