Autor prowokacji w TVP pobity. "Nie kontaktuj się już z prasą"

Data: 2011-03-28 13:12:56
Autor: PiS obiecal walute EUR w Polsce od 2009
Autor prowokacji w TVP pobity. "Nie kontaktuj się już z prasą"
Czy to nie jest przypadkiem męska "Cugier-Kotka"?
Dziennikarz napisał, że: "Paweł Miter został ciężko pobity", a pobity opisuje zdarzenie tak:  "Uderzyli mnie dwa razy w twarz i kopnęli w kolano..." - to tak wygląda ciężkie pobicie?

Ciężkie pobicie to dla takich jak wy pobicie jakiego ofiarą był Grzegorz Przemyk czy ksiądz Jerzy Popiełuszko.

Ja powiem tylko jedno, że gdyby mnie dwa razy uderzyli w twarz i kopnęli w kolano następnego dnia mieliby w bebechach i mózgach całe magazynki z broni maszynowej. Oni i ich kolesie bandziory z policji i rządu którzy rąsię rąsią myją. Czy jest ktoś chętny żeby przekonać się czy piszę prawdę?

Autor prowokacji w TVP pobity. "Nie kontaktuj się już z prasą"