Autor tych tekstow mi grozi I

Data: 2011-09-19 17:26:34
Autor: =HeÂŽSk=
Autor tych tekstow mi grozi I
Zwrocie uwage na wyjatkowe chamstwo autora!

"to ciebie powinny namierzyc polskie sluzby i sprawdzic kim jestes.

Dzisiaj to Gazeta Wyborcza jest gazetą faszystowską. To bezczelny prowokator, zdrajca i tchorz. Kawal gnoja, a nie
prezydent suwerrenego panstwa. LAJZA.

mnie ta bezczelna szmata, ktora tak sie rozpanoszyla w Polsce, tez juz
zaczyna wkurwiac. to ty pomsl, jesli to co chlasz czy cpasz pozostawilo ci jeszcze w
glowie jedna szara komorke. jestes ugotowany:)

Ja mysle, ze mu cos obiecano, wiec sie sprzedawczyk stara jak moze, podobnie jak Migalski z Raciborza i Kluzik z Siemianowic.

To sprzedajne swinie.

Tak samo jak łatwo podszyć się pod obserwatora ciężko chorego umysłwo.
Pierdolisz obserwator i żal mi Ciebie. I przewidziałeś taki numer?

a boukun nie jest antypolskim smieciem i spamerem,mkarwan?

ja gowien nie slucham. Kto slucha gowna, ma gowno we lbie:) Pewnie tez
cpasz, bo bredzisz jak opetany:)

no i co z tego? ja tez potrafie ublizaz, bezczelny, zaklamany, tepy
chamie.

ty komuszek jestes cala czerwona morda, tyle ze teraz zrobia ci kuku
byli twoi tawariszczi, ktorych tak bronisz. Smierdzisz esbecia na kilometr, kretynku.

ja mam na imie jureczek i nalezalem do partii? s**dalaj idioto.

bardzo ci na tym zalezy, esbecka kanalio?

a jakiej ty jestes wlasciwie narodowosci?

najwiekszym zagrozeniem dla Polski, sa tacy jak ty, ktorzy podszywaja
sie pod Polakow.

Senyszyn to rozgarnieta osoba? no to po jej smierci umiescie ja na
Wawelu, obok jeneralow Jaruzela i Kiszaka.
Ulice i skwery nazwijcie imionami tych, dzieki ktorym przetrwaliscie i
zyjecie, a nie zawieszono was na drzewach jako ozdoby choinkowe:)

Sbeckie gowna sa wszedzie powtykane i czuja sie bezkarne.

Ta kanalia sbecka pisze sobie spokojnie w Myśli Polskiej

Ten czerwony, arogancki, butny knur smie sie wypowiadac na tematy dotyczace Polski. A prawda jest jedna; raz kurwa, zawsze kurwa. Wiec kurw trza sie
pozbywac.

Tacy jak ty powinni byc sprawdzeni przez polskie sluzby, kim wlasciwie
sa, ze od wielu lat prowadza tak aktywnie zamieszanie na polskich
grupach, wyzywaja Polakow i sieja antypolska propagande.

no, no, no to juz jawnie przyznajesz sie kim jestes, kacapie?
Ale zescie sie rozzuchwalili homosovietikusy.

Ponadto gowno wiesz zdegenerowany ciemniaku o dzisiejszych
mozliwosciach analiz, ktore sa  przeprowadzane przez specjalistyczne
laboratoria w krajach cywilizowanych na swicie.

te same techniki moga byc wykorzystane, ale przeciwko tobie i nie
bedzie cie stac na to. aby udowodnic, zes niewinny:)

a ty alfonsie, wlascicielu internetowych burdeli co masz do
powiedzenia na ten temat ? Lzesz jak pies, bo to wlasnie Tusk prowadzi juz od dawna inwigilacje
nie tylko  w sieci, wiec nie pierdol tu gnoju.

Pawlaka powinny sprawdzic dokladnie sluzby!! zamknij smierdzaca  morde polgowku sbucki.

a tu zdjecia satelitarne skad kacapska swolocz, kumpel Idzikowskiego,
pisze na polskie grupy: http://tinyurl.com/49v4rpx

Komorowski to po prostu zwykly, patologicznie zlosliwy, przymul.

ale mnie sie z toba akurat dyskutowac nie chce, bo nie toleruje
ewidentnych prowokatorow.

twoje chamstwo swiadczy o tobie kim jestes. Na tym forum niestety jest
kilku  ruskich, zydowskich i niemieckich prowokatorow.  nie ublizaj zaklamany esbucu Polakom.

to typowa technika dezinformacji ktora  w bardzo zreszta nieudolny
sposob usiluje poslugiwac Czaplicki. Polega ona na tym, ze
dezinformator-prowokator celowo przekreca, albo zle
interpretuje pierwsza informacje i pozniej domaga sie od autora
pierwotnej informacji, tlumaczenia tego co on (czapliski) sobie ubrdal
w swojej prowokatorskiej glowce. Czaplicki to kolejny ewidentny
prowokator antypolski na tej grupie, ktory udaje Polaka. Taka prace
widocznie sobie znalazl, albo ma kogos w rodzinie kto musi popierac
PO, bo bezprawie ktore PO toleruje, zapewnia im bezpieczenstwo.
Nikt przeciez przy zdrowych zmyslach nie bedzie akceptowal i bronil
partii zdrajcow i nieudacznikow, ktora jest PO.

smierdzisz starym komuchem i ebucem na odleglosc, kretynie.

Uwazaj wiec co piszesz w sieci, kacapie.

PiS popieraja Polacy, a holota to byl wlasnie degenerat i zdrajca
Gierymek.

ta gazeta jatrzy i sieje nienawisc. GW-no prowadzi szkodliwa
dzialalnosc wymierzona przeciwko Polsce.

To GW podkreca atmosfere nienawisci miedzy ludzmi.
Ciekawe kiedy w koncu ktos obrzuci gownem i gnojem, ale ich siedzibe?

Taki jeden bydlak z bylych sluzb, co na sumieniu ma Piesiewicza (a z
ktorym ta wsiowa seks- bomba - Ania Mucha, sie kumpluje), organizowal
nagonki na ludzi ktorzy sie tam modla. tak, tak Bruner - insynukacje i wyzwiska na poziomie dzieci z
piaskownicy, to na pewno dowod nie do podwazenia:)

udowodnij, ze twoje nie sa kretynskie. Ludzie cywilizowani dyskutuja
na argumenty. Nie podales w tym watku ani jednego dowodu
merytorycznego poza wyzwiskami, insynuacjami i oszczerstwami."

Kto jest autorem wyzej cytowanych tekstow ?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-09-19 15:39:42
Autor: obserwator
Autor tych tekstow mi grozi I

Ja cie tylko uprzejmie ostrzegam Henryku Skalimowski. Uwazam ze jestes
kacapskim gownojedem grasujacym na polskim grupach. Dzisiaj nawet kolejny raz podalem do publicznnej wiadomosci tekst Suworowa,
ktory takich jak ty bydlakow doskonale zna i przed nimi ostrzega.

Metody tego typu ktore ty stosujesz w polskiej sieci, sa DOSKONALYM przykladem
na to, jak w internecie dzialaja gownojedy prosowieckie, udajace dyskutantow.

Dowody na twoj temat w postaci wypowiedzi przeroznych osob ktore tu kiedys
pisaly, sa dostepne w archiwum grupy.

Twoje bezpodstawne personalne ataki na Kaczynskiego, mozna uznac za celowe rozbudzanie nienawisci i tym samym zachecanie do kolejnych morderstw jakiegos podobnego tobie psychola, ktory czyta te grupe.

Data: 2011-09-19 15:43:59
Autor: obserwator
Jesli sie nie uspokoich powiadomie PROKURARTURE.

i przekaze te twoje teksty ktore sa ewidentnym naklanianiem do nienawisci i
tym samym zacheta do popelnienia kolejnego morderstwa politycznego.

Data: 2011-09-20 01:26:42
Autor: stevep
Dnia 19-09-2011 o 17:43:59  obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>  napisał(a):

i przekaze te twoje teksty ktore sa ewidentnym naklanianiem do  nienawisci i
tym samym zacheta do popelnienia kolejnego morderstwa politycznego.

O q.. debilu, a twoje teksty to chodząca miłość?

--
stevep

Data: 2011-09-20 19:00:24
Autor: HeÂŽSk
Jesli sie nie uspokoich powiadomie PROKURARTURE.
On Tue, 20 Sep 2011 01:26:42 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net>
wrote:

> [...]

> tym samym zacheta do popelnienia kolejnego morderstwa politycznego.

O q.. debilu, a twoje teksty to chodząca miłość?

 gosc musi miec kisiel zamiast mozgu albo to jak pisalem
 prowokator rosyjski.

 http://w807.wrzuta.pl/plik/3DdAoZLo3mx/obserwator

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/