Autor tych tekstow mi grozi I

Data: 2011-09-19 15:39:42
Autor: obserwator
Autor tych tekstow mi grozi I

Ja cie tylko uprzejmie ostrzegam Henryku Skalimowski. Uwazam ze jestes
kacapskim gownojedem grasujacym na polskim grupach. Dzisiaj nawet kolejny raz podalem do publicznnej wiadomosci tekst Suworowa,
ktory takich jak ty bydlakow doskonale zna i przed nimi ostrzega.

Metody tego typu ktore ty stosujesz w polskiej sieci, sa DOSKONALYM przykladem
na to, jak w internecie dzialaja gownojedy prosowieckie, udajace dyskutantow.

Dowody na twoj temat w postaci wypowiedzi przeroznych osob ktore tu kiedys
pisaly, sa dostepne w archiwum grupy.

Twoje bezpodstawne personalne ataki na Kaczynskiego, mozna uznac za celowe rozbudzanie nienawisci i tym samym zachecanie do kolejnych morderstw jakiegos podobnego tobie psychola, ktory czyta te grupe.

Data: 2011-09-19 15:43:59
Autor: obserwator
Jesli sie nie uspokoich powiadomie PROKURARTURE.

i przekaze te twoje teksty ktore sa ewidentnym naklanianiem do nienawisci i
tym samym zacheta do popelnienia kolejnego morderstwa politycznego.

Data: 2011-09-20 01:26:42
Autor: stevep
Dnia 19-09-2011 o 17:43:59  obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>  napisał(a):

i przekaze te twoje teksty ktore sa ewidentnym naklanianiem do  nienawisci i
tym samym zacheta do popelnienia kolejnego morderstwa politycznego.

O q.. debilu, a twoje teksty to chodząca miłość?

--
stevep

Data: 2011-09-20 19:00:24
Autor: HeÂŽSk
Jesli sie nie uspokoich powiadomie PROKURARTURE.
On Tue, 20 Sep 2011 01:26:42 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net>
wrote:

> [...]

> tym samym zacheta do popelnienia kolejnego morderstwa politycznego.

O q.. debilu, a twoje teksty to chodząca miłość?

 gosc musi miec kisiel zamiast mozgu albo to jak pisalem
 prowokator rosyjski.

 http://w807.wrzuta.pl/plik/3DdAoZLo3mx/obserwator

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/