Autorytet III RP

Data: 2012-04-21 15:55:42
Autor: u2
Autorytet III RP
.... aka czeciej peloskiej :

http://r.kowalski.nowyekran.pl/post/59996,ekspert-krzysztof-lozinski-jest-czlowiekiem-michnika

W III RP autorytetami s膮 zazwyczaj s膮 ci, kt贸rzy maj膮 odpowiedni dystans
do polskiej tradycji, ko艣cio艂a i nienawidz膮 PiS-u - tak w艂a艣nie
wygl膮daj膮 polskie elity. Krzysztof 艁ozi艅ski nie jest, niestety, tutaj
偶adnym wyj膮tkiem.

"Trzeba reagowa膰 na te brednie"- zgodnie zaapelowali salonowi
dziennikarze z Jackiem 呕akowskim oraz Tomaszem Wo艂kiem na czele. S艂uszna
uwaga! Do tej pory 偶aden naukowiec merytorycznie nie podwa偶y艂 tezy o
dw贸ch wybuchach ekspert贸w wsp贸艂pracuj膮cych z zespo艂em Antoniego
Macierewicza. Kiedy Krzysztof 艁ozi艅ski podj膮艂 pr贸b臋 obalenia tej
absurdalnej tezy, mo偶na by艂o si臋 spodziewa膰, 偶e salon zrobi z niego
nowego bohatera narodowego: "Zach臋cam wszystkich, aby wszyscy zapoznali
si臋 z analiz膮 艁ozi艅skiego" - m贸wi艂. Za艣 Monika Olejnika napisa艂a w
"Gazecie Wyborczej, 偶e Macierewicz zosta艂 roz艂o偶ony na 艂opatki.

Ten sam ekspert, w audycji tej samej dziennikarki, przez wi臋ksz膮 cz臋艣膰
programu przekonywa艂 s艂uchaczy Radia Zet, 偶e Kaczy艅ski to k艂amca,
nihilista i ma艂y zakompleksiony cz艂owiek, kt贸ry za wszelka cen臋 chce
zmieni膰 histori臋, poniewa偶 by艂 nikim w "Solidarno艣ci". Z kolei
Macierewicz to op臋tany mi艂o艣ci膮 do Che Guevary rewolucjonista, kt贸ry
wyrzek艂 si臋 u Rydzyka swojego 偶ydostwa.

Merytorycznie by艂o tylko kilka minut, je偶eli tak to mo偶na nazwa膰.
艁ozi艅ski przekonywa艂, 偶e wnioski zespo艂u Macierewicza, nie s膮 oparte na
偶adnych dowodach, bo do nich nie maj膮 dost臋pu. Albo to jest z艂a wola,
albo ignorancja.

System TAWS ma za zadanie ostrzega膰 pilot贸w, kiedy samolot przekracza
niebezpieczn膮 odleg艂o艣膰 do ziemi. Antoni Macierewicz wraz ze swoimi
wsp贸艂pracownikami odczytali w USA (u jego producenta) komputer z
zapisami tego systemu i dokonali analizy. Wynika z niej, 偶e Tu-154 nie
zni偶y艂 si臋 do wysoko艣ci 20 metr贸w nad pasem startowym, a to oznacza, 偶e
nie m贸g艂 zahaczy膰 o 偶adn膮 brzoz臋.

Czego to jednak wymaga膰 od pani Olejnik i innych pracownik贸w medi贸w,
g艂贸wnego nurtu. Skoro jeszcze w poprzednim tygodniu Andrzej Mrozowski
wmawia艂 Witoldowi Waszczykowskiemu, 偶e premier jako pierwszy um贸wi艂 si臋
z Putinem na obchody Katy艅skie, a prezydent Kaczy艅ski, najzwyczajniej w
艣wiecie, bezczelnie si臋 tam wepcha艂.

Nie to jest wa偶ne; istotne jest to, kim jest ekspert, kt贸ry
merytorycznie zniszczy艂 naukowe dokonania Macierewicza. Jego wi臋ksza
cz臋艣膰 rozmowy z Monik膮 Olejnik, to charakterystyczne dla tego
艣rodowiska, urz膮dzanie sobie towarzyskich pogaw臋dek, w kt贸rym opluwa si臋
Kaczy艅skich i ob贸z IV RP.

Kluczem do tej zagadki wydaj膮 si臋 pretensje 艁ozi艅skiego do Jaros艂awa
Kaczy艅skiego, o to, 偶e nazwa艂 dziennikarzy "Gazety Wyborczej" potomkami
dzia艂aczy KPP: "Moi rodzice oboje byli 偶o艂nierzami Armii Krajowej,
ojciec by艂 偶o艂nierzem Kedywu, matka by艂a w czasie, by艂a hufcow膮 Szarych
Szereg贸w, w czasie powstania by艂a dow贸dc膮 sekcji 艂膮czno艣ci 鈥濺adwana鈥,
sko艅czy艂a powstanie warszawskie w stopniu podporucznika i teraz ja
s艂ysz臋, 偶e oni byli w KPP" - m贸wi艂 w Radiu ZET

W ten spos贸b Krzysztof 艁ozi艅ski m贸wi, nam, 偶e on te偶 jest reprezentantem
salonu, 偶e przynale偶y do elit III RP, kt贸rym przewodzi Adam Michnik; 偶e
on te偶 bra艂 udzia艂 w kultowej rewolucji w 1968 roku.

Czy mo偶e, wi臋c dziwi膰 jego puenta: "Kaczy艅ski d膮偶y, to znaczy do
wywo艂ania rozruch贸w i do przeprowadzenia puczu. To otwarcie m贸wi臋, ja
widz臋 tutaj taki plan, on chce doprowadzi膰 do rozruch贸w, do tego 偶eby
najlepiej by by艂o, jakby policja zacz臋艂a strzela膰 do ludzi i on wtedy
dokona przewrotu. Poniewa偶 on doskonale wie, 偶e 偶adnych wybor贸w w Polsce
ju偶 nie wygra i po prostu w ten spos贸b upatruje swoj膮 drog臋 do w艂adzy i
mam nadziej臋, 偶e mu si臋 to nie uda" - m贸wi

Data: 2012-04-21 16:48:14
Autor: Marek Czaplicki
Autorytet III RP
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 21 kwiecie 2012 15:55:

"Trzeba reagowa na te brednie"- zgodnie zaapelowali salonowi
dziennikarze z Jackiem 痑kowskim oraz Tomaszem Wo砶iem na czele. S硊szna
uwaga! Do tej pory 縜den naukowiec merytorycznie nie podwa縴 tezy o
dw骳h wybuchach ekspert體 wsp蟪pracuj眂ych z zespo砮m Antoniego
Macierewicza.

No prosz, to ju eksperci wybuchaj? :-)
Swego czasu 縜den naukowiec te merytorycznie nie podwa縜 tezy o tym, 縠 Ksi昕yc jest zbudowany z sera. :-)

Data: 2012-04-21 16:52:04
Autor: matusm
Autorytet III RP

[...]

Niech sie boja ,najwyzszy czas  zakonczy rzady,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2012-04-21 18:18:53
Autor: Tymon
Autorytet III RP

U偶ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4f92bc60$0$26683$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ja tam was nie nienawidz臋. Ja czuje do was obrzydzenie. Jak wszyscy moi znajomi, kt贸rzy maj膮 wykszta艂cenie wy偶sze. Nie dopu艣cimy do rz膮d贸w mot艂ochu!

BomBel

Data: 2012-04-21 13:25:02
Autor: Marek
Autorytet III RP
On Apr 21, 6:18爌m, "Tymon" <brudypolityc...@pralnia.tw> wrote:
U縴tkownik "u2" <u...@o2.pl> napisa w wiadomo禼inews:4f92bc60$0$26683$65785112news.neostrada.pl...

> ... aka czeciej peloskiej :

>http://r.kowalski.nowyekran.pl/post/59996,ekspert-krzysztof-lozinski-...

> W III RP autorytetami s zazwyczaj s ci, kt髍zy maj odpowiedni dystans
> do polskiej tradycji, ko禼io砤 i nienawidz PiS-u - tak w砤秐ie
> wygl眃aj polskie elity. Krzysztof zi駍ki nie jest, niestety, tutaj
> 縜dnym wyj眛kiem.

Ja tam was nie nienawidz. Ja czuje do was obrzydzenie. Jak wszyscy moi
znajomi, kt髍zy maj wykszta砪enie wy縮ze. Nie dopu禼imy do rz眃體 mot硂chu!

BomBel

Kiedy to wy jestescie motlochem...

Data: 2012-04-21 22:51:15
Autor: u2
Autorytet III RP
W dniu 2012-04-21 22:25, Marek pisze:
Kiedy to wy jestescie motlochem

zahir nie ma w ogole wyksztalcenia, jedyne lekcje odebral pod budka z piwem.

Autorytet III RP