Autorytet III RP

Data: 2012-04-21 18:18:53
Autor: Tymon
Autorytet III RP

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f92bc60$0$26683$65785112news.neostrada.pl...
... aka czeciej peloskiej :

http://r.kowalski.nowyekran.pl/post/59996,ekspert-krzysztof-lozinski-jest-czlowiekiem-michnika

W III RP autorytetami są zazwyczaj są ci, którzy mają odpowiedni dystans
do polskiej tradycji, kościoła i nienawidzą PiS-u - tak właśnie
wyglądają polskie elity. Krzysztof Łoziński nie jest, niestety, tutaj
żadnym wyjątkiem.

Ja tam was nie nienawidzę. Ja czuje do was obrzydzenie. Jak wszyscy moi znajomi, którzy mają wykształcenie wyższe. Nie dopuścimy do rządów motłochu!

BomBel

Data: 2012-04-21 13:25:02
Autor: Marek
Autorytet III RP
On Apr 21, 6:18 pm, "Tymon" <brudypolityc...@pralnia.tw> wrote:
Użytkownik "u2" <u...@o2.pl> napisał w wiadomościnews:4f92bc60$0$26683$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

znajomi, którzy mają wykształcenie wyższe. Nie dopuścimy do rządów motłochu!

Kiedy to wy jestescie motlochem...

Data: 2012-04-21 22:51:15
Autor: u2
Autorytet III RP
W dniu 2012-04-21 22:25, Marek pisze:
Kiedy to wy jestescie motlochem

zahir nie ma w ogole wyksztalcenia, jedyne lekcje odebral pod budka z piwem.

Autorytet III RP