Autorytety "moralne"

Data: 2009-09-30 13:57:14
Autor: Konstanty Wycirowski
Autorytety "moralne"
Jak to sie fajnie czyta, jak te wszystkie Piotrusie, Hammery, Mkarwany, Boukuny i inne grupowe oszolomy sie tu "wypowiadaja". Kiedy do was, mlotki, dotrze, zescie tylko zalosnymi usenetowymi ""autorytetami". Glupi na tyle, zeby swoja glupote prezentowac ogólowi. Zaden z was Polanskiemu nie mial by prawa nawet butów wylizac. Wam nawet wstretna bulgarska tirówka by dupy za pieniadze nie dala, a zal wam ze "Zyd" Polanski mógl posuwac malolaty?
Zróbciew swoim zyciu 1/1000 tego co zrobil Polanski, a bedziecie sie mogli na jego temat wypowiadac. Ale wy nawet wlasnego zycia nie potraficie przezywac w realu, musicie byc mocni w gebie na Usenecie. To czego od was wymagac? Brandzlujcie sie dalej ze Znachorami, jackami_plackma i Jedrysiami. A  moze wasza grupowa "dama" Antenka wam da?

Kiedys to byla grupa dyskusyjna, teraz zostal rynsztok pelen oszolomów - prawie jak Podwórkowe Kolo Rodziny Radia MaRyja.

Data: 2009-09-30 14:10:07
Autor: Polok_Prawdziwy
Autorytety "moralne"
[...]

Dlotego tu jezem - pseca musem jakosik dopoziomu ruwnaæ ;)

Data: 2009-09-30 14:23:44
Autor: Konstanty Wycirowski
Autorytety "moralne"

"Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> >>

Dlotego tu jezem - pseca musem jakosik dopoziomu ruwnaæ ;)

Ty¶ baco jeszcze najnormalniejszy tu jest.

Data: 2009-09-30 14:16:20
Autor: Marek
Autorytety "moralne"
Konstanty Wycirowski pisze:

Kiedys to byla grupa dyskusyjna, teraz zostal rynsztok pelen oszolomĂłw -

Faktycznie. Prezentujesz poziom iƛcie rynsztokowy.

Marek

Data: 2009-09-30 14:24:12
Autor: Konstanty Wycirowski
Autorytety "moralne"

"Marek" <m@wytnijto.v.pl>

Faktycznie. Prezentujesz poziom iƛcie rynsztokowy.

Marek

Uderz w stóƂ, a noĆŒyce się odezwą.

Data: 2009-09-30 14:41:17
Autor: Marek
Autorytety "moralne"
Konstanty Wycirowski pisze:

"Marek" <m@wytnijto.v.pl>

Faktycznie. Prezentujesz poziom iƛcie rynsztokowy.

Marek

Uderz w stóƂ, a noĆŒyce się odezwą.

"PrzygadaƂ kocioƂ garnkowi"

Marek

Data: 2009-09-30 14:36:22
Autor: Konstanty Wycirowski
Autorytety "moralne"

"Marek" <m@wytnijto.v.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h9vjhi$qv2$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Przebijasz mĂłj rynsztokowy, twoim - przedszkolnym.

Data: 2009-09-30 14:49:32
Autor: Marek
Autorytety "moralne"
Konstanty Wycirowski pisze:

Przebijasz mĂłj rynsztokowy, twoim - przedszkolnym.

Twój poziom jest nie do pobicia, nie mam tak gƂębokiej piwnicy.

Marek

Data: 2009-09-30 14:20:12
Autor: jadrys
Autorytety "moralne"
Konstanty Wycirowski pisze:
Jak to sie fajnie czyta, jak te wszystkie Piotrusie, Hammery, Mkarwany, Boukuny i inne grupowe oszolomy sie tu "wypowiadaja". Kiedy do was, mlotki, dotrze, zescie tylko zalosnymi usenetowymi ""autorytetami". Glupi na tyle, zeby swoja glupote prezentowac ogĂłlowi. Zaden z was Polanskiemu nie mial by prawa nawet butĂłw wylizac.

Ale chyba jednak ĆŒaden z ww. nie uprawia seksu z dzieciakami. Więc to raczej on powinien im buty czyƛcić. PolaƄski jest/byƂ zwykƂym zbokiem ktĂłry ucieka przed sprawiedliwoƛcią.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z ktĂłrą naleĆŒy walczyć..

Data: 2009-09-30 14:26:16
Autor: Konstanty Wycirowski
Autorytety "moralne"

"jadrys" <CHE@yahoo.com>

Ale chyba jednak ĆŒaden z ww. nie uprawia seksu z dzieciakami. Więc to raczej on powinien im buty czyƛcić. PolaƄski jest/byƂ zwykƂym zbokiem ktĂłry ucieka przed sprawiedliwoƛcią.

Akurat ty zaliczasz się do grupy oszoƂomĂłw, więc masz na ten temat tyle do powiedzenia co ksiądz o ĆŒyciu w rodzinie.
AmerykaƄska sprawiedliwoƛć byƂa wspaniale zaprezentowana w Guantanamo.

Data: 2009-09-30 17:30:59
Autor: jadrys
Autorytety "moralne"
[...]

Akurat ty zaliczasz się do grupy oszoƂomów,

Wypraszam sobie takie uwagi.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z ktĂłrą naleĆŒy walczyć..

Data: 2009-09-30 13:51:06
Autor: Antenka
Autorytety "moralne"
On 30 Wrz, 17:30, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Konstanty Wycirowski pisze:

> "jadrys" <C...@yahoo.com>

> Akurat ty zaliczasz siê do grupy oszołomów,

Wypraszam sobie takie uwagi.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± należy walczyæ..

Jadry¶, co siê przejmujesz opini± takiego ¶cierwa - to jest Tzvel.
Swój swojego broni. Zauważ, że Biłyk jest zafascynowany seksem z
małymi dziewczynkami, tak jak Polański zanim dał nogê z USA. Żenada.

Antenka

Data: 2009-09-30 23:51:42
Autor: awe
Autorytety "moralne"

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:eb67d057-158a-422c-842a-67ce4c1e057bc28g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

Swój swojego broni. Zauważ, że Biłyk jest zafascynowany seksem z
małymi dziewczynkami, tak jak Polański zanim dał nogê z USA. Żenada.

-- -- -- -- --
kurde nie wiem co o tym myslec, moze sie myle ale wyrobil sie we mnie stereotyp zyda. Musi byc do tego jeszcze lewak i pedofil albo pedal. Dziwne ale z miesiac temu przeczytalem na necie wypowiedz obcej mi osoby, ktora jakas tam sprawe skomentowala w ten sposob, ze w PL kariere medialna ma sie murowana jesli jest sie zydem, lewakiem a do tego jeszcze pedalem.
Gdzies tez czytalem ze nie ma nic gorszego niz bycie zydem, pedalem i do tego lewakiem - czytaj komuchem. O ile pamietam byla to wypowiedz jakiegos zydowskiego pisarza ktory napisal cos w rodzaju swojej autobiografii sam bedac zydem, pedalem i lewakiem. Czul sie w ten sposob po trojnasob wykluczony.
Bilyk jest troche pokrecony. To pewnie dlatego ze jak podejrzewam nie wychowywal go ojciec. Pozniej okazalo sie ze cos moglo byc na rzeczy. Bilyk po prostu sie nudzi i gdzies tego palca musi sobie wsadzic. Jedni dlubia w nosie, ale Bilyk zna lepsze miejsce, a poniewaz sam jest pedziem, a do tego w jakims stopniu pedofilem wiec czyn Polanskiego jest dla niego jak najbardziej akceptowalny. Do tego laczy ich wspolne zydowstwo.
Polanskiego powinno sie zamknac do wiezienia. W koncu zbrodniarze wojenni tez sa scigani do konca zycia i niejeden z nich pozostawil po sobie dzieci, a jednak  te przestepstwa sie nie przedawniaja i trzeba dac czape albo odsiedziec czesto dozywocie. Moze nie powinnismy ich sadzic skoro po wielu latach sa to juz inni ludzie.
Co prawda nie wiem jak jest dokladnie w USA, ale jednak jest pewne ze sprawa nie zostala uregulowana i w dalszym ciagu wg prawa USA Polanskiego mozna scigac. Mordercy zony Polanskiego tez argumentuja co pare lat kiedy maja prawo o poproszenie o warunkowe zwolnienie ze sa juz innymi ludzmi, a jednak ich sie nie wypuszcza. Agnieszka Holand i cale to szemrane towarzystwo tez uwaza ze Polanski jest juz innym czlowiekiem.  Byc moze tak, ale kara ma miec charakter prewencyjny. Ma odstraszac. Czesc pewnie odstraszy a czesc nie. Jednak dla tej czesci ktora odstraszy warto Polanskiego przytrzymac w wiezieniu nawet gdyby to mialo byc dozywocie.
Dzis widzialem jak Lew Starowicz cos sie wypowiadal o dziewczynkach 13 letnich ktore moga byc dosc dobrze rozwiniete i ze pedofil w takim przypadku porzadal w nich kobiete, a czesto sie zdarza kobieta niedorozwinieta fizycznie i takiego mezczyzne mozna podejrzewac o sklonnosci pedofilskie. Wszystko niby ok, ale to nie jest kwestia tylko fizycznosci, ale rowniez rozwoju emocjonalnego.Choc z drugiej strony kobiety przewaznie nie sa rozwiniete emocjonalnie co mi akurat odpowiada:-)

awe

Data: 2009-10-01 11:47:20
Autor: jadrys
Autorytety "moralne"
Antenka pisze:
[...]

Eee, to chyba nie jest Tzva.. Ja odnoszê wrażenie że za nickiem "Konstanty Wycirowski" kryje siê "Polok_Prawdziwy", który przemówił głosem ceprów ;-) ..

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± należy walczyæ..

Data: 2009-10-01 12:04:22
Autor: Konstanty Wycirowski
Autorytety "moralne"

"jadrys" <CHE@yahoo.com>

Eee, to chyba nie jest Tzva.. Ja odnoszê wrażenie że za nickiem "Konstanty Wycirowski" kryje siê "Polok_Prawdziwy", który przemówił głosem ceprów ;-) ..

A to siê ostro mylisz.

HEY !  BACO, chyba nas do jednego worka wrzucili! A i dobrze bo ja ze Złatnej pochodzê.

Data: 2009-10-01 18:50:52
Autor: jadrys
Autorytety "moralne"
[...]

Możliwe, pisałem tylko o swoim wrażeniu.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± należy walczyæ..

Data: 2009-09-30 18:52:02
Autor: Prawusek
Autorytety "moralne"

"jadrys" <CHE@yahoo.com> wrote in message news:h9vtje$g3k$2news.onet.pl...
Konstanty Wycirowski pisze:

> "jadrys" <CHE@yahoo.com>

> Akurat ty zaliczasz siê do grupy oszołomów,

Wypraszam sobie takie uwagi.

Do tego trzeba kałacha. I manie jajec.

Data: 2009-09-30 20:43:28
Autor: jadrys
Autorytety "moralne"
Prawusek pisze:
[...]

Do czego?

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± należy walczyæ..

Data: 2009-09-30 14:31:01
Autor: Piotr
Autorytety "moralne"
Dnia Wed, 30 Sep 2009 13:57:14 +0200, Konstanty Wycirowski napisał(a):

Kiedys to byla grupa dyskusyjna, teraz zostal rynsztok pelen oszolomów - prawie jak Podwórkowe Kolo Rodziny Radia MaRyja.

A kto to siê za idiotê Wyciorowskiego przebrał, co?! I po co?
Piotr

Data: 2009-09-30 14:35:07
Autor: Konstanty Wycirowski
Autorytety "moralne"

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:1kfwiwcaf6f6h$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

No! Mówiłem. Stół, nożyce - mówi ci to co¶? Piotrusiu - faszystowska ¶winio?

Data: 2009-09-30 14:43:10
Autor: Piotr
Autorytety "moralne"
Dnia Wed, 30 Sep 2009 14:35:07 +0200, Konstanty Wycirowski napisał(a):

No! Mówiłem. Stół, nożyce - mówi ci to co¶? Piotrusiu - faszystowska ¶winio?

Uhm, że¶ którym¶ z grupowych idiotów przebranym za Wyciorowskiego.
Piotr

Data: 2009-09-30 14:43:29
Autor: Konstanty Wycirowski
Autorytety "moralne"

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:1m0s4fh6eb6m.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Ładnie chrumkasz, Piotrusiu, tak "kulturalnie".

Data: 2009-09-30 14:48:25
Autor: Prawusek
Autorytety "moralne"

"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message
> [...]
¶winio?

Uhm, że¶ którym¶ z grupowych idiotów przebranym za Wyciorowskiego.

Wicirowska jest srajta¶ma osmarowana GWnem.

Data: 2009-09-30 15:30:02
Autor: Piotr
Autorytety "moralne"
Dnia Wed, 30 Sep 2009 14:48:25 +0200, Prawusek napisał(a):

Wicirowska jest srajta¶ma osmarowana GWnem.

No to prawda, czuæ gwnem.
Piotr

Data: 2009-09-30 17:02:52
Autor: Konstanty Wycirowski
Autorytety "moralne"

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:qo58tdj6keja.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Wed, 30 Sep 2009 14:48:25 +0200, Prawusek napisał(a):

Wicirowska jest srajta¶ma osmarowana GWnem.

No to prawda, czuæ gwnem.
Piotr

Widaæ, lubicie gówno. To pewnie wam pozostało z czasów jak za ministranta musieli¶ci zlizywaæ wasze gówno z kutasa ksiêdza proboszcza.

Data: 2009-09-30 23:52:50
Autor: awe
Autorytety "moralne"

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:qo58tdj6keja.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Wed, 30 Sep 2009 14:48:25 +0200, Prawusek napisał(a):

Wicirowska jest srajta¶ma osmarowana GWnem.

No to prawda, czuæ gwnem.
Piotr
-- -- -- -- -- -- -
Piotrze z kim Ty pisujesz. Musisz byc ostrozniejszy. Nie pomyslales ze to moze byc jakies  tajne stowarzyszenie pedofilskie?
awe

Data: 2009-10-01 01:07:22
Autor: Konstanty Wycirowski
Autorytety "moralne"

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl>

No to prawda, czuæ gwnem.
Piotr
-- -- -- -- -- -- -
Piotrze z kim Ty pisujesz. Musisz byc ostrozniejszy. Nie pomyslales ze to moze byc jakies  tajne stowarzyszenie pedofilskie?
awe
Misiu, nie badz zazdrosny. Piotrusiowego gówna starczy dla was wszystkich.

Data: 2009-10-01 09:07:41
Autor: awe
Autorytety "moralne"

Uzytkownik "Konstanty Wycirowski" <kucio@pucio.de> napisal w wiadomosci news:ha0ofk$4rq$1news01.versatel.de...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Ptysiu nie wyskakuj tu spoza plota bo od tego ani nie urosniesz, ani nie bedziesz madrzejszy, a sie tylko spocisz
awe

Data: 2009-10-01 09:37:49
Autor: Konstanty Wycirowski
Autorytety "moralne"

Uzytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:ha1kf5$fn2$1news.onet.pl...

[...]
Tobie juz wyraznie pot po warach splywa. Przedszkolne odbijanki, to wszystko na co cie stac, maluszku?

Data: 2009-10-01 11:19:19
Autor: konserwator
Autorytety "moralne"

Uzytkownik "Konstanty Wycirowski" <kucio@pucio.de> napisal w wiadomosci news:ha1mcs$i5s$1news01.versatel.de...

[...]

faktycznie. Poziom dziennikarza z GWna...

Data: 2009-10-01 15:24:12
Autor: awe
Autorytety "moralne"

Użytkownik "konserwator" <djmac§donšÈald@algonet.se> napisał w wiadomo¶ci news:ha1sao$924$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
e tam lepszy jest tekst w dzisiejszej Rzepie pt. "Bronmy ksiedza Polansky'ego
awe

Data: 2009-09-30 14:42:56
Autor: Prawusek
Autorytety "moralne"
"Konstanty Wycirowski" <kucio@pucio.de> wrote in message

Kiedys to byla grupa dyskusyjna, teraz zostal rynsztok pelen oszolomów -
prawie jak Podwórkowe Kolo Rodziny Radia MaRyja.

Duzo lepsze to kólko niz krecic sie kole GWna jak glut wiszacy na piczwasie.

Data: 2009-09-30 14:45:27
Autor: Konstanty Wycirowski
Autorytety "moralne"

"Prawusek" <prawusek@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h9vk0k$smi$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

O ty tez z tego kólka? Slyszalem, ze rózaniec dobrze robi przeciagany delikatnie po lechtaczce?
Oazy wymarly, wiec klesze dzieciojeby szukaja nastepnych zródel towaru?

Kostek

Data: 2009-09-30 14:52:22
Autor: Imiê Nazwisko
Autorytety "moralne"
Uzytkownik "Konstanty Wycirowski"

[...]

Wam nawet wstretna
bulgarska tirówka by dupy za pieniadze nie dala, a zal wam
ze "Zyd" Polanski mógl posuwac malolaty?

(...)

Brandzlujcie sie dalej ze Znachorami, jackami_plackma i
Jedrysiami. A  moze wasza grupowa "dama" Antenka wam da?

(...)

Czytaj±c powyższe, nie sposób nie przyznac ci racji w tym miejscu:

Kiedys to byla grupa dyskusyjna, teraz zostal rynsztok

Pozdrawiam

Data: 2009-09-30 14:56:23
Autor: jerzyn
Autorytety "moralne"

[...]

Oczywiscie ze ma prawo do bzykania malolatek, posuwania chlopców, narkotyki
i wszystko razem.Ma prawo bo zyd i rezyser, reszta motlochu pracujaca
uczciwie i stosujaca sie do praw ludzkich i boskich ma zapierdalac i
podziwiac bezprawie i sodomie szerzona prze kurdupla .Tylko o prawo sie
rozchodzi, rozumiesz cos z tego .Czemu taki bohater spieprzal z Ameryki i
spieprza juz ponad 30lat, ladny bohater do nasladowanie,"piêkny autorytet moralny"

Data: 2009-09-30 18:43:35
Autor: Konstanty Wycirowski
Autorytety "moralne"

"jerzyn" <police@onet.eu>

[...]

Nie poplules sie przypadkiem? Polanski nie jest dla mnie zadnym autorytem moralnym (i nigdzie tego nie napisalem). Ale wasze zionace jadem pyski (bo zyd) tym bardziej nie sa zródlem madrosci. Tylko smieszy mnie jak takie grupowe koniobójce wymadrzaja sie i robia z siebie wielkich znawców prawa i moralnosci.

Data: 2009-09-30 15:10:01
Autor: HaMMeR
Autorytety "moralne"
Konstanty Wycirowski wrote:
[...]

Po pierwsze, nie mam pretensji do bycia ZADNYM autorytetem,
po drugie, badz spokojny nie bedziesz mial we mnie konkurencji w 'lizaniu
buciorow' temu pedalowi i jestem przekonany, ze kolejka do ich lizania bedzie nadzwyczaj krotka!
Po trzecie, zycze ci, abys doznal tego, co bylo udzialem tego 13-letniego dziecka tzn. zeby tak ze trzy razy dziennie twoi artystyczni idole,
'wyczyscili ci komin'i pukneli cie kilkakrotnie w 'popielnik' na dobranoc...
Wtedy moze twoj mozg zaskoczy i spod jajec powroci na wlasciwe mu miejsce.

Data: 2009-09-30 17:12:00
Autor: Konstanty Wycirowski
Autorytety "moralne"

"HaMMeR" <tranzac@aster.pl> >
[...]

Ta 13-latka zostala "podstawiona" przez mamusie polujaca na odszkodowanie. Bo jakos sobie nie wyobrazam 13 letniej skromnej i porzadnej dziewczynki, co to sie zaplatala przypadkiem na przyjeciu w willi hollywódzkiego zboczka. Wez sobie mlotku, poogladaj konkursy pieknosci z USA, gdzie mamusie dla pieniedzy wystawiaja male dziewczynki (naprawde male, nie 13-letnie kurwiszony) ubrane jak wlasnie takie najgorsze kurwiszony, wymalowane jak kurwiszony i zachowujace sie jak kurwiszony. Jak nie wiesz o co chodzi, to sobie popatrz:
http://www.youtube.com/watch?v=ndMS687bTgA

Data: 2009-09-30 17:22:34
Autor: Piotr
Autorytety "moralne"
Dnia Wed, 30 Sep 2009 17:12:00 +0200, Konstanty Wycirowski napisał(a):

[...]

I sk±d ta frustracja, Kostusiu? Nigdy nie wygrała¶? Trudno, jeden
zysk, że dalej mówisz i zachowujesz siê jak kurwiszon.
Piotr

Data: 2009-09-30 18:37:13
Autor: Konstanty Wycirowski
Autorytety "moralne"

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:nqd13mfjpsk4$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Chrumaj dalej Piotrusiu, chrumaj. Byłe¶ ¶wińskim faszystowski cyckiem i nim zostaniesz. I nic tego nie zmieni. Twoja "elokwencja" również.
I tak każdy wie, że z tych szmatławców co to mówi±, że deszcz pada, jak im w oczy pluj±. A twoje wypociny s± juz pomału nudne jak flaki z olejem. Nic oryginal¶ci. Poza gównem, kup± i odbijaniem piłeczki na poziomie starszaka z przedszkola na nic innego ciê nie staæ, menelu?

Data: 2009-09-30 17:37:01
Autor: jadrys
Autorytety "moralne"
[...]

Ta 13-latka zostala "podstawiona" przez mamusie polujaca na odszkodowanie. Bo jakos sobie nie wyobrazam 13 letniej skromnej i porzadnej dziewczynki, co to sie zaplatala przypadkiem na przyjeciu w willi hollywĂłdzkiego zboczka. Wez sobie mlotku, poogladaj konkursy pieknosci z USA, gdzie mamusie dla pieniedzy wystawiaja male dziewczynki (naprawde male, nie 13-letnie kurwiszony) ubrane jak wlasnie takie najgorsze kurwiszony, wymalowane jak kurwiszony i zachowujace sie jak kurwiszony. Jak nie wiesz o co chodzi, to sobie popatrz:
http://www.youtube.com/watch?v=ndMS687bTgA

I te "mamusie" maja do tego prawo.. A PolaƄski nie miaƂ. Ty pewnie byƛ skazaƂ tą maƂą, którą mu podstawili... i jej matkę za prowokację.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z ktĂłrą naleĆŒy walczyć..

Data: 2009-09-30 18:39:42
Autor: Konstanty Wycirowski
Autorytety "moralne"

"jadrys" <CHE@yahoo.com> >
I te "mamusie" maja do tego prawo.. A PolaƄski nie miaƂ. Ty pewnie byƛ skazaƂ tą maƂą, którą mu podstawili... i jej matkę za prowokację.

Tą "maƂą" to bym wysƂaƂ na leczenie, a z "mamusi" pasy bym darƂ.
A jak uwaĆŒasz, ĆŒe "mają do tego prawo", to wybacz, ale nawet na rynstokowym poziomie nie jesteƛ partnerem do dyskusji. PotwierdziƂeƛ tylko twoje oszoƂomstwo. Baj, Genia!

Data: 2009-09-30 18:57:53
Autor: jadrys
Autorytety "moralne"
[...]

A biednemu, sprowokowanemu PolaƄskiemu przyznaƂbyƛ wysoką sumę pieniędzy jako rekompensatę za poniesione straty moralne... rozumiem.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z ktĂłrą naleĆŒy walczyć..

Data: 2009-09-30 19:31:11
Autor: Konstanty Wycirowski
Autorytety "moralne"

"jadrys" <CHE@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:ha02mj$5mm$1news.onet.pl...
[...]

No i wspaniale prezentujesz swoje oszoƂomstwo. Ty wiesz lepiej co ja myƛlę? A moĆŒe gdzieƛ napomsknąƂem chociaĆŒ coƛ w tym stylu?
AmerykaƄska sprawiedliwoƛć dla mnie nie istnieje. NYT strasznie się burzyƂ, jak to traktuje sie aresztowanie PolaƄskiego przez "totalitarny reĆŒim". A czym jest Ameryka jak nie totalitarnym reĆŒimem? Przytoczę jeszcze raz najlepszy przykƂad "AMERYKAƃSKIEJ sprawidliwoƛci" - Gauntanamo.

Data: 2009-09-30 19:54:00
Autor: bolek
Autorytety "moralne"

Użytkownik "Konstanty Wycirowski" <kucio@pucio.de> napisał w wiadomo¶ci news:ha04qj$o3r$1news01.versatel.de...

"jadrys" <CHE@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:ha02mj$5mm$1news.onet.pl...
Konstanty Wycirowski pisze:

"jadrys" <CHE@yahoo.com> >
I te "mamusie" maja do tego prawo.. A Polański nie miał. Ty pewnie by¶ skazał t± mał±, któr± mu podstawili... i jej matkê za prowokacjê.

T± "mał±" to bym wysłał na leczenie, a z "mamusi" pasy bym darł.

A biednemu, sprowokowanemu Polańskiemu przyznałby¶ wysok± sumê pieniêdzy jako rekompensatê za poniesione straty moralne... rozumiem.

No i wspaniale prezentujesz swoje oszołomstwo. Ty wiesz lepiej co ja my¶lê? A może gdzie¶ napomskn±łem chociaż co¶ w tym stylu?
Amerykańska sprawiedliwo¶æ dla mnie nie istnieje. NYT strasznie siê burzył, jak to traktuje sie aresztowanie Polańskiego przez "totalitarny reżim". A czym jest Ameryka jak nie totalitarnym reżimem? Przytoczê jeszcze raz najlepszy przykład "AMERYKAŃSKIEJ sprawidliwo¶ci" - Gauntanamo.

To jeszcze dopisz, że aresztowanie Polańskiego to zbrodnia wojenna,
a może ci±g dalszy holokaustu.
I tak to ze zboczonego żyda robi siê problem.

bolek

Data: 2009-09-30 21:27:50
Autor: Konstanty Wycirowski
Autorytety "moralne"

"bolek" <bolek@neostrada.pl>
To jeszcze dopisz, że aresztowanie Polańskiego to zbrodnia wojenna,
a może ci±g dalszy holokaustu.
I tak to ze zboczonego żyda robi siê problem.

bolek
Ty, bolek, ty wez kurwa popros twojego psa, zeby ci poczytal i wytlumaczyl o czym tu sie pisze. Bo dorabiasz do moich postów jakas pokrzywiona ideologie, albo jestes tak tepy, ze nie wiesz co przed chwila przeczytales!

Data: 2009-09-30 20:42:19
Autor: jadrys
Autorytety "moralne"
[...]

Mam podobne zdanie o jankeskiej "sprawiedliwoƛci" jak ty, ale to w ĆŒaden sposĂłb nie usprawiedliwia p. Romana.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z ktĂłrą naleĆŒy walczyć..

Data: 2009-09-30 21:38:03
Autor: Konstanty Wycirowski
Autorytety "moralne"

"jadrys" <CHE@yahoo.com>

Mam podobne zdanie o jankeskiej "sprawiedliwoƛci" jak ty, ale to w ĆŒaden sposĂłb nie usprawiedliwia p. Romana.

Ale ja go wcale nie chcę usprawiedliwiać. Wiem tylko, ĆŒe:

1. ZerĆŒnąƂ podstawione mu przez mamusie maƂe kurwiszcze (dziewusia nie miaƂa w juĆŒ w tym momencie conty i byƂa ćpunką). Prawo hamerykaƄskie takie coƛ traktuje jako gwaƂt, niewaĆŒne jak byƂo naprawdę.

2. JeĆŒdziƂ do Szwajcarii wiele razy, posiada tam nawet wƂasny Chalet. Pieniądze PolaƄskiego Szwajcarom nie ƛmierdziaƂy. Dopiero jak rząd USA poprosiƂ o informację o kontach amerykaƄskich obywateli, nagle go zaaresztowali.

3.Amerykanie mają coraz bardziej wraĆŒenie, ĆŒe są wladcami caƂego Swiata. A jest to narĂłd powstaƂy na bazie bandziorĂłw, nieudacznikĂłw i najgorszego elementu, ktĂłry spieprzaƂ tam z Europy jak mu się ziemia pod nogami paliƂa. Ich potęga powstaƂa na bazie II Wojny ƚwiatowej, bo handlowali ƛmiercią. I handlują ją do dzisiaj.

4. Sami nie uznają Miedzynarodowych Sądów, nie wydają swoich obywateli innym krajom, mają gƂeboko w dupie wszystkie miedzynarodowe ukƂady i postanowienia, a nagle Szwajcaria wƂazi im dupę?

Niech PolaƄskiego sądzi sąd w Europie, a nie sprzedawczyki ze Szwajcari za parę srebrników wydadzą go USA.

Data: 2009-10-01 11:52:26
Autor: jadrys
Autorytety "moralne"
[...]

Dalsza polemika nie ma sensu: zgadzam się z powyĆŒszym w 100%-ach...

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z ktĂłrą naleĆŒy walczyć..

Data: 2009-10-01 09:02:24
Autor: konserwator
Autorytety "moralne"

Użytkownik "Konstanty Wycirowski" <kucio@pucio.de> napisał w wiadomo¶ci news:ha01pt$m70$1news01.versatel.de...

[...]

i polanskiego uniewinnil...
jaki biedny ten Polanski...

Data: 2009-10-01 09:01:35
Autor: konserwator
Autorytety "moralne"

Uzytkownik "Konstanty Wycirowski" <kucio@pucio.de> napisal w wiadomosci news:h9vsl8$itk$1news01.versatel.de...

"HaMMeR" <tranzac@aster.pl> >
[...]

to niech cie zboczencu mamusia tez "podstawi" np. friclowi...

Data: 2009-10-01 09:44:08
Autor: Konstanty Wycirowski
Autorytety "moralne"

Uzytkownik "konserwator"

to niech cie zboczencu mamusia tez "podstawi" np. friclowi...

Jak masz takie wilgotne sny, to nie wmawiaj ich innym. I popros twojego psa, zeby ci wytlumaczyl róznice miedzy Szwajcaria a Austria, menelu.

Data: 2009-09-30 15:27:17
Autor: zbig
Autorytety "moralne"

Uzytkownik "Konstanty Wycirowski" <kucio@pucio.de> napisal w wiadomosci news:h9vh7f$cog$1news01.versatel.de...
[...]

Mocne ale w duzej mierze prawdziwe.
Ale kiedy ta grupa nie byla rynsztokiem? Jestem tu z 9-10 lat i jakos tego nie pamietam.

Data: 2009-10-01 09:03:18
Autor: konserwator
Autorytety "moralne"

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h9vm8a$h4g$1news.task.gda.pl...

[...]

jak cie tu nie ma jest dosyc czysto...
no jeszcze stefan , kałecki i paru oszolomow...

Data: 2009-10-01 09:40:24
Autor: Konstanty Wycirowski
Autorytety "moralne"

Uzytkownik "konserwator"

jak cie tu nie ma jest dosyc czysto...
no jeszcze stefan , kałecki i paru oszolomow...

Na ten temat mozesz sie wypowiadac, zgadza sie. Wiekszego oszoloma i debila jak Ciebie - trudno znalezc.

Data: 2009-10-02 05:22:34
Autor: cirrus
Autorytety "moralne"
Uzytkownik "Konstanty Wycirowski" <kucio@pucio.de> napisal w wiadomosci news:ha1mhn$i7b$1news01.versatel.de...
Uzytkownik "konserwator"
jak cie tu nie ma jest dosyc czysto...
no jeszcze stefan , kałecki i paru oszolomow...
Na ten temat mozesz sie wypowiadac, zgadza sie. Wiekszego oszoloma i
debila  jak Ciebie - trudno znalezc.

Oprócz konserwatora oszolomów na psp rzeczywiscie nie brakuje.

--
stevep

Data: 2009-09-30 16:22:52
Autor: White Power
Autorytety
Konstanty Wycirowski <kucio@pucio.de> napisał(a):
Zróbciew swoim zyciu 1/1000 tego co zrobil Polanski, a bedziecie sie mogli na jego temat wypowiadac.

Polański jak geremek, tak biadoli sie ze tyle dobrego zrobił a jak pada proŒba o konkrety to cisza.
Może może propagandowego pianistê zrobił to taki wielki uczynek? Co Polaków obchodzi los jakiego¶ żyda?
Jak on taki "wielki" Polan to czemu nie krecił filmów o Flamem lub Dobrzańskim lub Raginisie lub wielu innych prawdziwych bohaterach jakim mamy ogromn± ilosæ.

Data: 2009-09-30 16:51:22
Autor: bolek
Autorytety "moralne"

[...]
Zróbciew swoim zyciu 1/1000 tego co zrobil Polanski, a bedziecie sie mogli na jego temat wypowiadac. Ale wy nawet wlasnego zycia nie potraficie przezywac w realu, musicie byc mocni w gebie na Usenecie. To czego od was wymagac?> Kiedys to byla grupa dyskusyjna, teraz zostal rynsztok pelen oszolomów - prawie jak Podwórkowe Kolo Rodziny Radia MaRyja.

To teraz pedofil tu robi za autorytet ?

 Brandzlujcie sie dalej ze Znachorami, jackami_plackma i Jedrysiami.
A  moze wasza grupowa "dama" Antenka wam da?

Ale to juz bedzie w zgodzie z prawem.
Palancie.

bolek

Data: 2009-10-01 08:59:39
Autor: konserwator
Autorytety "moralne"

Uzytkownik "Konstanty Wycirowski" <kucio@pucio.de> napisal w wiadomosci news:h9vh7f$cog$1news01.versatel.de...

 Zaden z was Polanskiemu nie mial by
prawa nawet butów wylizac.

no ale ty - obronco pedofilow - masz prawo wiec liz!
Mpzesz go nawet w dupe pocalowac!

Data: 2009-10-01 09:39:29
Autor: Konstanty Wycirowski
Autorytety "moralne"

Uzytkownik "konserwator" <djmac§donšÈald@algonet.se> napisal w wiadomosci news:ha1kk0$t91$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Jak masz takie marzenia, prosze bardzo. Ale nie ceduj ich na mnie, menelu.

Autorytety "moralne"