Autorytety "moralne"

Data: 2009-09-30 14:20:12
Autor: jadrys
Autorytety "moralne"
Konstanty Wycirowski pisze:
Jak to sie fajnie czyta, jak te wszystkie Piotrusie, Hammery, Mkarwany, Boukuny i inne grupowe oszolomy sie tu "wypowiadaja". Kiedy do was, mlotki, dotrze, zescie tylko zalosnymi usenetowymi ""autorytetami". Glupi na tyle, zeby swoja glupote prezentowac ogólowi. Zaden z was Polanskiemu nie mial by prawa nawet butów wylizac.

Ale chyba jednak żaden z ww. nie uprawia seksu z dzieciakami. Więc to raczej on powinien im buty czyścić. Polański jest/był zwykłym zbokiem który ucieka przed sprawiedliwością.

Data: 2009-09-30 14:26:16
Autor: Konstanty Wycirowski
Autorytety "moralne"

"jadrys" <CHE@yahoo.com>

Ale chyba jednak żaden z ww. nie uprawia seksu z dzieciakami. Więc to raczej on powinien im buty czyścić. Polański jest/był zwykłym zbokiem który ucieka przed sprawiedliwością.

Akurat ty zaliczasz się do grupy oszołomów, więc masz na ten temat tyle do powiedzenia co ksiądz o życiu w rodzinie.
Amerykańska sprawiedliwość była wspaniale zaprezentowana w Guantanamo.

Data: 2009-09-30 17:30:59
Autor: jadrys
Autorytety "moralne"
[...]

Wypraszam sobie takie uwagi.

Data: 2009-09-30 13:51:06
Autor: Antenka
Autorytety "moralne"

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Jadry¶, co siê przejmujesz opini± takiego ¶cierwa - to jest Tzvel.
Swój swojego broni. Zauwa¿, ¿e Bi³yk jest zafascynowany seksem z
ma³ymi dziewczynkami, tak jak Polañski zanim da³ nogê z USA. ¯enada.

Antenka

Data: 2009-09-30 23:51:42
Autor: awe
Autorytety "moralne"

U¿ytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:eb67d057-158a-422c-842a-67ce4c1e057bc28g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

Swój swojego broni. Zauwa¿, ¿e Bi³yk jest zafascynowany seksem z
ma³ymi dziewczynkami, tak jak Polañski zanim da³ nogê z USA. ¯enada.

-- -- -- -- --
kurde nie wiem co o tym myslec, moze sie myle ale wyrobil sie we mnie stereotyp zyda. Musi byc do tego jeszcze lewak i pedofil albo pedal. Dziwne ale z miesiac temu przeczytalem na necie wypowiedz obcej mi osoby, ktora jakas tam sprawe skomentowala w ten sposob, ze w PL kariere medialna ma sie murowana jesli jest sie zydem, lewakiem a do tego jeszcze pedalem.
Gdzies tez czytalem ze nie ma nic gorszego niz bycie zydem, pedalem i do tego lewakiem - czytaj komuchem. O ile pamietam byla to wypowiedz jakiegos zydowskiego pisarza ktory napisal cos w rodzaju swojej autobiografii sam bedac zydem, pedalem i lewakiem. Czul sie w ten sposob po trojnasob wykluczony.
Bilyk jest troche pokrecony. To pewnie dlatego ze jak podejrzewam nie wychowywal go ojciec. Pozniej okazalo sie ze cos moglo byc na rzeczy. Bilyk po prostu sie nudzi i gdzies tego palca musi sobie wsadzic. Jedni dlubia w nosie, ale Bilyk zna lepsze miejsce, a poniewaz sam jest pedziem, a do tego w jakims stopniu pedofilem wiec czyn Polanskiego jest dla niego jak najbardziej akceptowalny. Do tego laczy ich wspolne zydowstwo.
Polanskiego powinno sie zamknac do wiezienia. W koncu zbrodniarze wojenni tez sa scigani do konca zycia i niejeden z nich pozostawil po sobie dzieci, a jednak  te przestepstwa sie nie przedawniaja i trzeba dac czape albo odsiedziec czesto dozywocie. Moze nie powinnismy ich sadzic skoro po wielu latach sa to juz inni ludzie.
Co prawda nie wiem jak jest dokladnie w USA, ale jednak jest pewne ze sprawa nie zostala uregulowana i w dalszym ciagu wg prawa USA Polanskiego mozna scigac. Mordercy zony Polanskiego tez argumentuja co pare lat kiedy maja prawo o poproszenie o warunkowe zwolnienie ze sa juz innymi ludzmi, a jednak ich sie nie wypuszcza. Agnieszka Holand i cale to szemrane towarzystwo tez uwaza ze Polanski jest juz innym czlowiekiem.  Byc moze tak, ale kara ma miec charakter prewencyjny. Ma odstraszac. Czesc pewnie odstraszy a czesc nie. Jednak dla tej czesci ktora odstraszy warto Polanskiego przytrzymac w wiezieniu nawet gdyby to mialo byc dozywocie.
Dzis widzialem jak Lew Starowicz cos sie wypowiadal o dziewczynkach 13 letnich ktore moga byc dosc dobrze rozwiniete i ze pedofil w takim przypadku porzadal w nich kobiete, a czesto sie zdarza kobieta niedorozwinieta fizycznie i takiego mezczyzne mozna podejrzewac o sklonnosci pedofilskie. Wszystko niby ok, ale to nie jest kwestia tylko fizycznosci, ale rowniez rozwoju emocjonalnego.Choc z drugiej strony kobiety przewaznie nie sa rozwiniete emocjonalnie co mi akurat odpowiada:-)

awe

Data: 2009-10-01 11:47:20
Autor: jadrys
Autorytety "moralne"
Antenka pisze:
[...]

Eee, to chyba nie jest Tzva.. Ja odnoszê wra¿enie ¿e za nickiem "Konstanty Wycirowski" kryje siê "Polok_Prawdziwy", który przemówi³ g³osem ceprów ;-) ..

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2009-10-01 12:04:22
Autor: Konstanty Wycirowski
Autorytety "moralne"

"jadrys" <CHE@yahoo.com>

Eee, to chyba nie jest Tzva.. Ja odnoszê wra¿enie ¿e za nickiem "Konstanty Wycirowski" kryje siê "Polok_Prawdziwy", który przemówi³ g³osem ceprów ;-) ..

A to siê ostro mylisz.

HEY !  BACO, chyba nas do jednego worka wrzucili! A i dobrze bo ja ze Z³atnej pochodzê.

Data: 2009-10-01 18:50:52
Autor: jadrys
Autorytety "moralne"
[...]

Mo¿liwe, pisa³em tylko o swoim wra¿eniu.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2009-09-30 18:52:02
Autor: Prawusek
Autorytety "moralne"

"jadrys" <CHE@yahoo.com> wrote in message news:h9vtje$g3k$2news.onet.pl...
Konstanty Wycirowski pisze:

> "jadrys" <CHE@yahoo.com>

> Akurat ty zaliczasz siê do grupy oszo³omów,

Wypraszam sobie takie uwagi.

Do tego trzeba ka³acha. I manie jajec.