Autoryzacja (blokada srodk贸w) karty kredytowe j - jak jest realizowana

Data: 2010-06-02 09:50:20
Autor: spammtrapp
Autoryzacja (blokada srodk贸w) karty kredytowe j - jak jest realizowana
Panowie, powiedzcie prosze jak jest realizowana preautoryzacja (rezerwacja 艣rodk贸w) karty kredytowej zakladajac ze mam dostepne dane:
numer karty
date waznosci
kod ccv
Do czego zmierzam, mam do oprogramowania system w ktorym rezerwacja powinna byc sprzegnieta z sprawdzeniem karty kredytowej i blokada srodk贸w - tak jak jest to realizowane w przypadku wypozyczalni samochod贸w i hoteli. Wiem jak sprawa wyglada w przypadku _platnosci_ internetowych - wybieram jedna z firm (polcard etc.) oprogramowuje interfejs i wszystko gra. Czy fakt ze teraz obslugiwana bylaby tylko rezerwacja srodk贸w cos zmienia?

Data: 2010-06-03 16:30:24
Autor: kashmiri
Autoryzacja (blokada srodk贸w) karty kredytowej - jak jest realizowana
spammtrapp <gdziestam@w.necie> dared to write:
[...]

Tak. Musisz mie膰 funkcje:

- obci膮偶enia karty w momencie dokonywania zap艂aty albo po up艂ywie okreslonego czasu;
- r臋cznego obci膮偶enia karty na tej samej autoryzacji;
- zmiany kwoty obci膮偶enia na tej samej autoryzacji (= obci膮偶enia na inn膮 kwot臋 ni偶 autoryzowana);
- zdj臋cia blokady.

To wszystko w spos贸b zrozumia艂y dla 艣rednio inteligentnego sprzedawcy i dla mniej ni偶 inteligentnego klienta (takiego kt贸ry nie rozumie r贸偶nicy mi臋dzy autoryzacj膮 a obci膮偶eniem).

Jest co艣 co pomin膮艂em?

k.

Autoryzacja (blokada srodk贸w) karty kredytowe j - jak jest realizowana