Autoryzacja kart bezstykowych

Data: 2012-02-14 10:03:09
Autor: Rafal M
Autoryzacja kart bezstykowych
Hej

Czy po slipie z transakcji karta bezstykowa mozna jakos wywnioskowac,
ze transakcja byla autoryzowana w banku (bez wklepania pinu)?
Ostatnio cos mi bardzo dlugo platnosci bezstykowe dzialaja - w sensie
place karta, i czeka sie dobre kilka sekund na wydruk (tyle co przy
tradycyjnej platnosci po wklepaniu pinu).

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2012-02-16 14:45:26
Autor:
Rafal M <rafal.markiewicz@gmail.com> napisał(a):
[...]

visa, eservise

(1) (F) - autoryzacja online, PIN offline
(1) (K) - autoryzacja online, PIN online
(3) (F) - autoryzacja offline, PIN offline
(3) (K) - autoryzacja offline, PIN online

(1) (N) - autoryzacja online, brak PINu (zbliżeniowo) <50
(3) (N) - autoryzacja offline, brak PINu (zbliżeniowo) <50 --

Data: 2012-02-16 09:50:28
Autor: Krzysiek
On 16 Lut, 15:45, " " <b1op.SKA...@gazeta.pl> wrote:

(3) (N) - autoryzacja offline, brak PINu (zbliżeniowo) <50
powszechne stosowanie w/w byloby zabiciem idea transakcji
zblizeniowych
(odczyt stykowy + gniazdo na karte po stronie klienta + autoryzacja
online, moze nawet z PINem byloby szybsze)

chyba ze jedyna idea byloby eliminacja problemow z niszczacymi sie
stykami.

Autoryzacja kart bezstykowych