Autoryzowany serwis lodówek

Data: 2013-02-12 11:16:05
Autor: Einstein
Autoryzowany serwis lodówek
Witam
Na rynku jest wiele firmy produkujących lodówki. Która marka ma najlepszy autoryzowany serwis? Chodzi o to aby na naprawę nie czekać np. powyżej tygodnia. Mam lodówkę INDESIT BAAN 33 P i żaden z nieautoryzowanych fachowców nie chciał się podjąć naprawy. Serwis zaproponował mi wizytę za tydzień, w cenie 116 zł brutto godzina. Problem dotyczy zamarzania wody przy korytkach ociekowych na tyle lodówki. Ja stawiam na termostat lub małą ilość czynnika chłodzącego.

Pozdrawiam

Autoryzowany serwis lodówek