Autosan H-9

Data: 2009-04-22 11:01:06
Autor: Wiesław
Autosan H-9
Witam Koledzy!
Potrzebuję skan lub zdjęcie książki w/w pojazdu, chodzi mi o to jakie fabryka podawała normy zużycia paliwa dla pojazdów Autosan H-9, dane te mi są potrzebne dla kierowców, którzy chcą walczyć z nieuczciwym pracodawcą co im normy zaniża i chce ich obciążać za zbyt wysokie zużycie paliwa.
pozdrawiam Wiesław

Data: 2009-04-22 11:28:14
Autor: Adam Szewczak
Autosan H-9

Użytkownik "Wiesław" <robert_vv@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gsmmf8$9ju$1news.onet.pl...
[...]

    Hmm, no ale po takim przebiegu dajmy na to 1 mln km to nie zwiekszy sie zuzycie paliwa, nie wiem wtrysk bedzie lal czy cos tam.

PZDr
Adam

Data: 2009-04-22 11:55:32
Autor: Wiesław
Autosan H-9
   Hmm, no ale po takim przebiegu dajmy na to 1 mln km to nie zwiekszy sie zuzycie paliwa, nie wiem wtrysk bedzie lal czy cos tam.

okazuje się, że do tej pory te auta w/g fabrycznej normy się wyrabiają nie wyrabiają się wg norm pracodawcy, ale sądowi trzeba przedstawić dowód na to że fabryka założyła normy inne niż ustalił sobie pracodawca

Data: 2009-04-22 11:48:45
Autor: SET
Autosan H-9

[...]

Do tej pory oni rżnęli pracodawcę na paliwo to teraz musi się wyrównać:)

Data: 2009-04-22 11:57:41
Autor: Wiesław
Autosan H-9
TROL

Data: 2009-04-22 12:01:41
Autor: kml
Autosan H-9

Użytkownik "Wiesław" <robert_vv@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gsmppb$jlq$1news.onet.pl...
TROL

EJBUS. A to, że kierowcy "oszczędności" to inna sprawa.

kml

Data: 2009-04-22 11:58:53
Autor: Gabriel'Varius'
Autosan H-9
Użytkownik Wiesław napisał:
[...]
http://www.slavres.rzeszowiak.pl/mpk38.htm
http://pl.wikipedia.org/wiki/Autosan_H9 + google :-)

        -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl/fotki <-- -- -- -- --
                Oskar Wilde

Data: 2009-04-22 12:01:20
Autor: Gabriel'Varius'
Autosan H-9
Użytkownik Gabriel'Varius' napisał:

[...]

i jeszcze http://autosan.pl/

        -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl/fotki <-- -- -- -- --
                Oskar Wilde

Data: 2009-04-22 12:10:11
Autor: Wiesław
Autosan H-9

http://www.slavres.rzeszowiak.pl/mpk38.htm
http://pl.wikipedia.org/wiki/Autosan_H9 + google :-)
i jeszcze http://autosan.pl/

wcześniej widziałem wszystkie te strony, ale odpowiedzi na to jakie fabryka przewiduje spalanie nie ma  a takie dane były w książkach które dodawane były do zakupionego autobusu.

Data: 2009-04-22 12:39:24
Autor: yabba
Autosan H-9

http://www.swistak.pl/a2796241,AUTOSAN-H9-H9-20-H9-21SAN-Ksiazka-Instrukcja-1981.html

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2009-04-22 19:23:19
Autor: nadir
Autosan H-9
[...]
Podzwon po kilku firmach, ktore nadal uzywaja tych autobusow i popytaj jaki oni maja normy, potem wyciagnij srednia.

Data: 2009-04-22 23:40:25
Autor: LEPEK
Autosan H-9
nadir pisze:

Podzwon po kilku firmach, ktore nadal uzywaja tych autobusow i popytaj jaki oni maja normy, potem wyciagnij srednia.

....i w sądzie powie, że mu przez telefon powiedzieli, że u konkurencji to podobne autobusy...

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2009-04-23 16:11:58
Autor: nadir
Autosan H-9

...i w sądzie powie, że mu przez telefon powiedzieli, że u konkurencji to podobne autobusy...

A dlaczego nie?
Skoro nie ma innych zrodel, to moze byc jedyne wiarygodne.
A czy te dane zdobedzie przez telefon, czy wystapi do firm z jakims pismem i te mu oficjalnie odpowiedza to juz inna sprawa.

Autosan H-9