Autostart połączenia z internetem w H TC HD

Data: 2009-11-25 09:15:53
Autor: Kijan
Autostart połączenia z internetem w H TC HD
Panowie, może podpowiecie gdzie mam szukać przyczyny, że HTC HD na WM6.1 odpala mi w jakiś automatyczny sposób połączenie z internetem. Następuje to w odstępach 2h na zasadzie
16:31
18:31
20:31
22:32
00:32
Dzieje się tak od wczoraj, natomiast nic nie zmieniałem w swoim telefonie aby takie magiczne rzeczy się działy.

Będę wdzięczny za podpowiedź gdzie można szukać przyczyny.

Pozdrawiam
Kijan.

Data: 2009-11-25 08:32:35
Autor: W
Autostart połączenia z internetem w HTC HD
Kijan wystukał, co następuje:

[...]

Aktualizacja pogody? Synchronizacja active sync? Sprawdzanie poczty?

Data: 2009-11-25 09:09:10
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 25 Nov 2009 08:32:35 +0000 (UTC), W napisał(a):

Będę wdzięczny za podpowiedź gdzie można szukać przyczyny.

Aktualizacja pogody? Synchronizacja active sync? Sprawdzanie poczty?

A dokładną przyczyną jest to, ze tego typu urządzenia projektowane są do
ciągłego połączenia z internetem, bo w każdym cywilizowanym kraju ryczałty
na internet typu iplus czy blueconnect jako dodatek do abonamentu kosztują
śmieszne pieniądze. Albo wręcz nic nie kosztują przy niektórych taryfach
oferowanych wraz z urządzeniami.

Poszukaj dodatku "no data" który wyłacza automatyczne zestawianie połączeń
- ale wtedy będziesz musial za każdym razem klikać "połącz"

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-11-25 14:25:24
Autor: Kijan
[...]

dzięki za info na pewno przyda się na przyszłość taki programik.

Pozdrawiam
kijan

Data: 2009-11-25 09:53:39
Autor: Kijan
Autostart połączenia z internetem w HTC HD
ędę wdzięczny za podpowiedź gdzie można szukać przyczyny.

Aktualizacja pogody? Synchronizacja active sync? Sprawdzanie poczty?

Dzięki za podpowiedź, okazało się że wczoraj moja "zabawa" z dodaniem dodatkowego konta testowego e-mail, wymusiła sprawdzanie jego co 2h. Sądziłem, że nie dodało się ono do telefonu, a tu niespodzianka :)

Pozdrawiam
Kijan.

Autostart połączenia z internetem w H TC HD