Autostop na AUTOSTRADZIE A-4 !!!

Data: 2011-04-21 19:02:11
Autor: J.F.
Autostop na AUTOSTRADZIE A-4 !!!
Użytkownik "Piotr" <piotr@onet.pl> napisał w
Troche jezdze po A-4
W zeszlym tygodniu jadac w kierunku Gliwic zobaczylem
na poboczu goscia, ktory trzymal do gory podniesiony
kciuk i probowal zatrzymymc autostopa !!!

Wiele rzeczy widzialem, ale autostop na autostradzie
to nadal jest novum...

Czemu ? Tylko zazwyczaj sie to robilo na wjezdzie/parkingu.

J.

Data: 2011-04-26 09:04:53
Autor: Kub@
Autostop na AUTOSTRADZIE A-4 !!!
Czemu ? Tylko zazwyczaj sie to robilo na wjezdzie/parkingu.
Zazwyczaj... Niekiedy jednak wychodziło tak, że łapałem tam gdzie udało się wejść na autostradę :)
Na Słowacji kiedyś złapałem kolesia, który wyhamował jakieś 200-300 m za mną, potem na wstecznym wężykiem do mnie podjechał, otworzył drzwi, stanął centralnie na prawym pasie, pogadaliśmy, zapakowaliśmy wór i jazda.
Takie numery zdarzały się też w tej bardziej cywilizowanej Europie, kiedy ludzie jadący prosto wysadzali mnie na rozjeździe kierunków i popierniczałem z buta do najbliższego zjazdu/parkingu :) Nie cały czas oczywiście bo zazwyczaj pojawiała się podwózka na kogutach ;)

Kub@

Autostop na AUTOSTRADZIE A-4 !!!