Autostrada A18 (Olszyna-Krzyżowa)

Data: 2010-07-05 15:22:38
Autor: J.F.
Autostrada A18 (Olszyna-Krzyżowa)
Użytkownik "lkkl" <lkkl.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i0sjor$kbs$1inews.gazeta.pl...
Orientuje się może ktoś jaki jest stan południowej nitki tej autostrady (z
Olszyny do Krzyżowej)? Pólnocna była w stanie idealnym ale ciekawy jestem co
będzie przy jeździe powrotnej, gdyż wiem że planowany był tam remont tych
betonowych płyt. Jeśli ciągle jest w stanie przedromontowym to jakie prędkości
można tam osiagnąć (bliżej 40km/h czy 100km/h)?

Pare lat temu te plyty byly w calkiem dobrym stanie, i wszystko zalezy od ciebie - i po gorszych daje sie pojechac 200.

No moze jeszcze kwestia pojazdu - jakis z przeswitem 5cm pewnie nie da rady :-)

J.

Autostrada A18 (Olszyna-Krzyżowa)