Autostrada A18 (Olszyna-Krzyżowa)

Data: 2010-07-05 15:39:39
Autor: huri_khan
Autostrada A18 (Olszyna-Krzyżowa)
Dnia Mon, 5 Jul 2010 12:38:51 +0000 (UTC), lkkl napisał(a):

Witam,

Orientuje się może ktoś jaki jest stan południowej nitki tej autostrady (z Olszyny do Krzyżowej)? Pólnocna była w stanie idealnym ale ciekawy jestem co będzie przy jeździe powrotnej, gdyż wiem że planowany był tam remont tych betonowych płyt. Jeśli ciągle jest w stanie przedromontowym to jakie prędkości można tam osiagnąć (bliżej 40km/h czy 100km/h)?

lkkl

Rok tem u jak wracałem to 100 - 120 km/h można było rozwinąć i jeszcze
czasami byłem wyprzedzny. Teraz jak jest nie wiem. --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[Astra G '1,6 16V] [SY]

Autostrada A18 (Olszyna-Krzyżowa)