Autostrada wolności - A2.

Data: 2015-08-14 10:38:23
Autor: Michał Szatański
Autostrada wolności - A2.
 Przejechałem się jako pasażer - woow !! - wyrazy uznania dla twórców. Ciężko opisać wrażenia, lepiej się przejechać. Co mogę napisać to tyle, że nie jechałem tak dobrą drogą dotychczas.
 W temacie dróg mogę dodać, że jadąc wcześniej drogą ekspresową pomstowałem na tych co ją robili bo piii trzęsło na nierównościach.

Data: 2015-08-14 20:02:47
Autor: u2
Autostrada wolności - A2.
W dniu 2015-08-14 o 19:38, Michał Szatański pisze:
[...]

ile szatanik wyciagnales na trzecim pasie ?:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-08-14 11:41:18
Autor: Michał Szatański
Autostrada wolności - A2.
W dniu piątek, 14 sierpnia 2015 20:02:49 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

ile szatanik wyciagnales na trzecim pasie ?:)

 pewnie z 2 paki luzem można

Data: 2015-08-15 10:29:45
Autor: u2
Autostrada wolności - A2.
Dnia Fri, 14 Aug 2015 20:02:47 +0200, u2 napisaů(a):

Subject: =?UTF-8?Q?Re:_Autostrada_wolno=c5=9bci_-_A2.?=
Newsgroups: pl.soc.polityka
From: u2 <u_2@o2.pl>
Date: Fri, 14 Aug 2015 20:02:47 +0200

W dniu 2015-08-14 o 19:38, Michaů Szatański pisze:
  Przejechaůem sić jako pasaýer - woow !! - wyrazy uznania dla twórców. Cićýko opisaă wraýenia, lepiej sić przejechaă. Co mogć napisaă to tyle, ýe nie jechaůem tak dobrą drogą dotychczas.
  W temacie dróg mogć dodaă, ýe jadąc wcześniej drogą ekspresową pomstowaůem na tych co ją robili bo piii trzćsůo na nierównościach.

ile szatanik wyciagnales na trzecim pasie ?:)

Masz coú z ůbem gůupi kutasie z user.speranza.aioe.org! Ivan Hoe

Data: 2015-08-16 19:55:35
Autor: Ivan Hoe
Autostrada wolności - A2.
W dniu 2015-08-14 o 19:38, Michał Szatański pisze:
  Przejechałem się

Słuchaj gnoju, jeżeli nie przestaniesz się podszywać pod moj nick będziesz
mieć przechlapana zarówno na pl.soc.polityka jak i na soc.culture.polish.
Proponuje byś się wyniósl na stałe soc.culture.polish i tam się produkował,
a na pl.soc.polityka się więcej nie pokażesz pod żadnym nickiem. Wtedy ci
odpuszczę psycholu.

mw Ivan Hoe

Data: 2015-08-19 08:00:40
Autor: Budzik
Autostrada wolności - A2.
Użytkownik Michał Szatański micszat@gmail.com ...

[...]

Swiatowiec...
Rece opadają :)

Data: 2015-08-20 04:43:42
Autor: Michał Szatański
Autostrada wolności - A2.
W dniu środa, 19 sierpnia 2015 09:00:41 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

>  dodać, że jadąc wcześniej drogą ekspresową pomstowałem na tych co ją
>  robili bo piii trzęsło na nierównościach. Swiatowiec...
Rece opadają :)

 Pochwal się gdzie jeździłeś.

Autostrada wolności - A2.