Autostrady będą tańsze niż planowano

Data: 2011-10-22 11:32:13
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Autostrady będą tańsze niż planowano

Powitanko,

Niby po wyborach, więc powodów do kłamstw nie ma, ale nie bardzo mi się
wierzyć, że urzędnicy idą po rozum do głowy.

Zawsze jest PRZED wyborami;-) Nie boj bidy, podwyzsza akcyze. To takie 2 km gratis... a pozostale 10 platnych podwojnie.

Jednak byłby to kolejny krok w dobrym kierunku.

Przypomnisz poprzednie?

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2011-10-22 19:00:02
Autor: Cavallino
Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <opajak1@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j7u2j0$ut$1inews.gazeta.pl...

[...]

Darmowa obwodnica Wrocławia dla osobówek, podwyższenie Vmax na autostradach.

Data: 2011-10-22 22:13:24
Autor: szufla
Autostrady będą tańsze niż planowano
Darmowa obwodnica Wrocławia dla osobówek, podwyższenie Vmax na autostradach.

No, po prostu powinni oglosic swieto narodowe :/
Najpierw ogloszono, ze obwodnica bedzie nieplatna. Potem, ze platna i zrobil sie raban. No, tak byc nie moze, skoro jasnie panstwo obiecalo, ze nie bedzie platna to nie moze byc inaczej.
Zaiste krok w dobrym kierunku, bo oglosili, ze nie bedzie platna, ale ty teraz patrzysz z uznaniem :)

sz.

Autostrady będą tańsze niż planowano