[PRESS] Autostrady maja byc czytelne

Data: 2009-03-05 18:13:34
Autor: pluton
[PRESS] Autostrady maja byc czytelne
 a zamiast Łodzi - Emilia.

No bo są dwa: Zgierz-Lodz i Emilia-Lodz

I jak w tym wszystkim mają się zorientować kierowcy, zwłaszcza ci z zagranicy?

A co to kogo obchodzi ? Zabladzisz, to miniesz kolejna bramke i zaplacisz kolejna kase.

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-03-05 19:16:57
Autor: jerzu
[PRESS] Autostrady maja byc czytelne
On Thu, 5 Mar 2009 18:13:34 +0100, "pluton"
<zielonadupa@poczta.onet.pl> wrote:

No bo są dwa: Zgierz-Lodz i Emilia-Lodz

Jest Emilia i Piątek. I bez żadnych dopisków "Łódź". A wezła "Zgierz"
jako takiego nie ma. ZTCP na węźle "Piątek" jest drogowskaz na Zgierz.

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-03-05 20:00:04
Autor: Robert Rędziak
[PRESS] Autostrady maja byc czytelne
On Thu, 05 Mar 2009 19:16:57 +0100, jerzu
<to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> wrote:

Jest Emilia i Piątek. I bez żadnych dopisków "Łódź". A wezła "Zgierz"
jako takiego nie ma. ZTCP na węźle "Piątek" jest drogowskaz na Zgierz.

 Jeszcze do tego dwa w Strykowie (chociaż nie wiem, czy z tego
 drugiego też się da zjechać na Łódź).

 r.
robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com
zmien kreseczkę na kropeczkę:              http://forum-subaru.pl

Data: 2009-03-06 09:33:54
Autor: pluton
[PRESS] Autostrady maja byc czytelne

Jest Emilia i Piątek. I bez żadnych dopisków "Łódź". A wezła "Zgierz"
jako takiego nie ma. ZTCP na węźle "Piątek" jest drogowskaz na Zgierz.

Sorka, nie zapamietaly mi sie nazwy. Pewnie dlatego, ze sa do d...

Jeszcze do tego dwa w Strykowie (chociaż nie wiem, czy z tego
drugiego też się da zjechać na Łódź).

Dwa ? A gdzie ten drugi ?

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-03-06 09:04:28
Autor: Mik
[PRESS] Autostrady maja byc czytelne
Dnia Thu, 5 Mar 2009 18:13:34 +0100
"pluton" <zielonadupa@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]

> I jak w tym wszystkim mają się zorientować kierowcy, zwłaszcza ci z > zagranicy?

A co to kogo obchodzi ? Zabladzisz, to miniesz kolejna bramke i
??

A dziury w drodze po co naprawiać, skoro można wolno jechać i jakoś
ominąć?

[PRESS] Autostrady maja byc czytelne