Autostrady to samo zlo :-)

Data: 2018-08-16 02:12:16
Autor: przemek.jedrzejczak
Autostrady to samo zlo :-)
https://tvn24bis.pl/z-kraju,74/rosnie-liczba-wypadkow-na-polskich-autostradach,861306.html

tak wiec nasuwa sie pytanie czy budowac kolejne autostrady skoro trup sciele sie coraz gesciej ? zmodyfikowac program szkolenia kierowcow ? wiecej policji na drogach ? zakaz wyprzedzania dla TIR-ow jest oczywisty :-)

Data: 2018-08-16 11:00:01
Autor: Budzik
Autostrady to samo zlo :-)
Użytkownik  przemek.jedrzejczak@gmail.com ...

[...]
Jak widze ilu kierowców aby popedzic jadacego przed soba siedzi mu na zderzaku to nie mam wątpliwości - wypadki musza się zdarzać regularnie.

--
Pozdrawia... Budzik
Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

Data: 2018-08-16 04:35:01
Autor: przemek.jedrzejczak
Autostrady to samo zlo :-)
-- Jak widze ilu kierowców aby popedzic jadacego przed soba siedzi mu na zderzaku to nie mam wątpliwości - wypadki musza się zdarzać regularnie.

Niemiec takiego olewa ale Polak przekorny pusci struge z spryskiwaczy albo nawet hamulec depnie i mamy wypadek :-)

Data: 2018-08-16 13:58:43
Autor: J.F.
Autostrady to samo zlo :-)
Użytkownik  przemek  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:848cf3ed-df91-493a-904b-b29ee100ffd9@googlegroups.com...
[...]

Ale dodaj jeszcze, ze Niemcy maja przepisowy wymagany odstep, i rzadko ktos tak siedzi na zderzaku.
Bo policja rownie rzadko, ale czasem jednak lapie.

A u nas tylko znizki w OC zabraniaja jechac zbyt blisko ... przy czym IMO na drodze wcale tak bardzo nie siedza na zderzaku ... no chyba, ze ktos 120 lewym pasem :-)

J.

Data: 2018-08-16 05:18:23
Autor: przemek.jedrzejczak
Autostrady to samo zlo :-)
-- Ale dodaj jeszcze, ze Niemcy maja przepisowy wymagany odstep, i rzadko ktos tak siedzi na zderzaku. Bo policja rownie rzadko, ale czasem jednak lapie.

trafienie przez nieoznakowany radiowoz to pech ale czesto sa pomiary z wiaduktow czyli w takich miejscach *trzeba* trzymac odstep

-- A u nas tylko znizki w OC zabraniaja jechac zbyt blisko ... przy czym IMO na drodze wcale tak bardzo nie siedza na zderzaku ... no chyba, ze ktos 120 lewym pasem :-)

Abstandsvergehen mit Nötigung: Droht mir hier wirklich Gefängnis?
Wenn Sie andere Verkehrsteilnehmer nötigen, indem Sie längere Zeit zu dicht auffahren, drängeln oder sich per Lichthupe Platz verschaffen wollen, handelt es sich nicht mehr um eine Verkehrsordnungswidrigkeit, sondern um eine Straftat. Die kann Sie tatsächlich zwischen 1 und 3 Jahre ins Gefängnis bringen.

a w Niemczech w przypadku uzycia klaksonu czy dlugich mozesz nawet wyladowac w pudle co skutecznie leczy 99% wariatow drogowych.

Data: 2018-08-16 16:58:03
Autor: Myjk
Autostrady to samo zlo :-)
Thu, 16 Aug 2018 13:58:43 +0200, J.F.
Ale dodaj jeszcze, ze Niemcy maja przepisowy wymagany odstep, i rzadko ktos tak siedzi na zderzaku.

Oraz zakaz wyprzedzania po prawej.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2018-08-16 22:00:00
Autor: Budzik
Autostrady to samo zlo :-)

przy czym IMO na drodze wcale tak bardzo nie siedza na zderzaku ... no chyba, ze ktos 120 lewym pasem :-)

Na normalnej drodze rzadko, na autostradzie czy esce - regularnie.

--
Pozdrawia... Budzik
"Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

Data: 2018-08-18 15:57:57
Autor: J.F.
Autostrady to samo zlo :-)
Dnia 16 Aug 2018 22:00:00 GMT, Budzik napisał(a):
przy czym IMO na drodze wcale tak bardzo nie siedza na zderzaku ... no chyba, ze ktos 120 lewym pasem :-)

Na normalnej drodze rzadko, na autostradzie czy esce - regularnie.

Ale jedziesz 120 lewym pasem ?

J.

Data: 2018-08-19 00:00:00
Autor: Budzik
Autostrady to samo zlo :-)

przy czym IMO na drodze wcale tak bardzo nie siedza na zderzaku ... no
chyba, ze ktos 120 lewym pasem :-)

Na normalnej drodze rzadko, na autostradzie czy esce - regularnie.

Ale jedziesz 120 lewym pasem ?

Ja nie mowie ze mi siedza...

--
Pozdrawia... Budzik
"Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

Data: 2018-08-16 21:59:59
Autor: Budzik
Autostrady to samo zlo :-)
Użytkownik  przemek.jedrzejczak@gmail.com ...

-- Jak widze ilu kierowców aby popedzic jadacego przed soba siedzi mu
na zderzaku to nie mam wątpliwości - wypadki musza się zdarzać
regularnie. Niemiec takiego olewa ale Polak przekorny pusci struge z
spryskiwaczy albo nawet hamulec depnie i mamy wypadek :-)

Do tego nie trzeba złosliwości. Zwykły ruch wymaga czasem przyhamowania a jadac w ten sposób skutecznie ograniczasz sobie widok, zwłaszcza jak jedziesz za czyms wiekszym od siebie.

--
Pozdrawia... Budzik
Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

Data: 2018-08-16 07:09:26
Autor: sczygiel
Autostrady to samo zlo :-)
W dniu czwartek, 16 sierpnia 2018 06:00:03 UTC-5 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

> TIR-ow jest oczywisty :-) > Jak widze ilu kierowców aby popedzic jadacego przed soba siedzi mu na zderzaku to nie mam wątpliwości - wypadki musza się zdarzać regularnie.

Oj tam.
Starczy przypomniec te skode pod wiaduktem ktorej sie suv wbil w tylek.

IMHO to to jest glowna przyczyna. Zapierdalanie.
Dozwolone jest 140. Dla wielu to malo mimo ze jakies 90% samochodow jedzie w okolicy 90-100-110...

Data: 2018-08-16 09:01:41
Autor: Bolko
Autostrady to samo zlo :-)
W dniu czwartek, 16 sierpnia 2018 16:09:28 UTC+2 użytkownik sczy...@gmail.com napisał:
W dniu czwartek, 16 sierpnia 2018 06:00:03 UTC-5 użytkownik Budzik napisał:
> Użytkownik  przemek.jedrzejczak@gmail.com ...

Ostatnio przyjechał mój znajomy z USA gdzie jest zawodowym kierowcą od 15 lat.
"Strasznie to skomplikowane" jak go zapytałem o wrażenia.
"tyle znaków"

> Jak widze ilu kierowców aby popedzic jadacego przed soba siedzi mu na > zderzaku to nie mam wątpliwości - wypadki musza się zdarzać regularnie.

Szczerze kiedyś to mnie denerwowało.
I puszczałem a potem siedziałem gościowi na ogonie.
Teraz
Też puszczam a potem jade z gościem w bezpiecznej odległości.
Niech on toruje mi drogę.

> [...]

Dozwolone jest 140. Dla wielu to malo mimo ze jakies 90% samochodow jedzie w okolicy 90-100-110...

ja odkryłem ostatnio przyjemność z jazdy najwolniejszej.
Czyli ustawiam jprędkość tempomatem, prawy pas i se jadę.
I tak te 120 km/h jak nie ma tirów  jestem w stanie utrzymać.

BTW
jak widzę te ilość na A4 zastanawiam się jak by to było jakby A4 nie było?
I druga sprawa czy to nie jest tak są drogi to trzeba auto kupić.
Pytanie gdzie jest granica

Data: 2018-08-16 18:50:33
Autor: Cavallino
Autostrady to samo zlo :-)
W dniu 16-08-2018 o 16:09, sczygiel@gmail.com pisze:

Starczy przypomniec te skode pod wiaduktem ktorej sie suv wbil w tylek.

I na którym najpierw wymuszono pierwszeństwo przy kapeluszniczej zmianie pasa.

IMHO to to jest glowna przyczyna. Zapierdalanie.

Błąd - 140 to normalna jazda na autostradzie, czego nie można powiedzieć o 80 czy 90.
Więc to ten jadący nienormalnie (czyli inacaej niż 140) musi się dopasować, niezależenie od tego czy jest to 90 czy 200.

Data: 2018-08-16 10:28:52
Autor: sczygiel
Autostrady to samo zlo :-)
W dniu czwartek, 16 sierpnia 2018 11:50:34 UTC-5 użytkownik Cavallino napisał:
W dniu 16-08-2018 o 16:09, sczygiel@gmail.com pisze:

> Starczy przypomniec te skode pod wiaduktem ktorej sie suv wbil w tylek.

I na którym najpierw wymuszono pierwszeństwo przy kapeluszniczej zmianie pasa.

Nope, nie bylo wymuszenia. Moze ci sie to nie podobac ale nagrywajaca mandatu nie dostala.
A zapierdalacz nie mial na blacie 140.

Błąd - 140 to normalna jazda na autostradzie, czego nie można powiedzieć o 80 czy 90.
Więc to ten jadący nienormalnie (czyli inacaej niż 140) musi się dopasować, niezależenie od tego czy jest to 90 czy 200.

Norma to statystyka.
A statystyka jest wlasnie w okolicy 110.

Wiec 140 nie jest norma, miesci sie w prawie ale norma nie jest.

Data: 2018-08-16 20:00:48
Autor: Cavallino
Autostrady to samo zlo :-)
W dniu 16-08-2018 o 19:28, sczygiel@gmail.com pisze:
[...]

Nope, nie bylo wymuszenia.

Było.

> Moze ci sie to nie podobac ale nagrywajaca mandatu nie dostala.

Bo się polucja dopiero teraz dowiedziała, że ślamarzenie sie może być niebezpieczne.

A zapierdalacz nie mial na blacie 140.

No i?

Nie - statystyka to ściema.

Data: 2018-08-20 10:30:36
Autor: kk
Autostrady to samo zlo :-)
W dniu 2018-08-16 o 18:50, Cavallino pisze:
[...]

Ale to dopuszczalna jest a nie zalecana. Od samochodu, warunków i portfela zależy ile naprawdę opłaca się jechać.

Data: 2018-08-20 13:13:08
Autor: jan.basalyk
Autostrady to samo zlo :-)
W dniu czwartek, 16 sierpnia 2018 18:50:34 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

Błąd - 140 to normalna jazda na autostradzie, czego nie można powiedzieć o 80 czy 90.
Więc to ten jadący nienormalnie (czyli inacaej niż 140) musi się dopasować, niezależenie od tego czy jest to 90 czy 200.

No to może 300 albo i 400 km/h?  Kierowca BMW na tym filmie (pewnie mistrz lewej) nie opanował samochodu jadącego moim zdaniem z 200 km/h  (w chwili uderzenia po hamowaniu miał 140-150, a skoda jedzie ok 105 km/h (ok.7sekund na 200m)). Przecież do wypadku doszło po 6 sekundach od zmiany pasa przez samochód jadący 110-115 km/h. Kaleka potrafiłby zwolnic, gdyby jechał nawet trochę szybciej niż dozwolone.  I ty bronisz takich wariatów, jak ten z BMW, na których sam możesz trafić...

Co do tematu - prawda jest taka, ze za wypadki odpowiadają właśnie tacy zap...lacze. Odcinkowy pomiar prędkości - bardzo gęsty - dałby poprawę bezpieczeństwa.

Data: 2018-08-20 22:19:48
Autor: Cavallino
Autostrady to samo zlo :-)
W dniu 20-08-2018 o 22:13, jan.basalyk@gmail.com pisze:
[...]

No to może 300 albo i 400 km/h?

A co, Ty byś wolał dopasowywać się do zapierdalacza, czy o co Ci chodzi?

Data: 2018-08-21 00:13:25
Autor: kk
Autostrady to samo zlo :-)
W dniu 2018-08-20 o 22:13, jan.basalyk@gmail.com pisze:
[...]

Kiedy ostatnio widziałeś wypadek na autostradzie?

Data: 2018-08-16 19:22:19
Autor: m4rkiz
Autostrady to samo zlo :-)
On 2018-08-16 16:09, sczygiel@gmail.com wrote:
Dozwolone jest 140. Dla wielu to malo mimo ze jakies 90% samochodow jedzie w okolicy 90-100-110...

gdzie? bo a4 jezdze regularnie i poza tirami\przeladowanymi dostawczakami samochody jadace 90-110 to sa pojedyncze przypadki na kwadrans

Data: 2018-08-16 10:30:20
Autor: sczygiel
Autostrady to samo zlo :-)
W dniu czwartek, 16 sierpnia 2018 12:23:37 UTC-5 użytkownik m4rkiz napisał:
On 2018-08-16 16:09, sczygiel@gmail.com wrote:
> [...]

gdzie? bo a4 jezdze regularnie i poza tirami\przeladowanymi dostawczakami samochody jadace 90-110 to sa pojedyncze przypadki na kwadrans

A1/A4.

W zakresie widocznosci 40 samochodow. Moze jeden lub dwa jada szybciej niz stado. Reszta trzyma sie tych okolic jak opisalem.

Data: 2018-08-17 16:04:51
Autor: t-1
Autostrady to samo zlo :-)
On 2018-08-16 16:09, sczygiel@gmail.com wrote:
[...]

To dlaczego jadą lewym?

Data: 2018-08-17 08:31:26
Autor: sczygiel
Autostrady to samo zlo :-)
W dniu piątek, 17 sierpnia 2018 09:04:30 UTC-5 użytkownik t-1 napisał:

> To dlaczego jadą lewym?

Bo maja rozne predkosci i powoli sie wyprzedzaja. Miedzy 90 a 110km/h jest rozsadna roznica.

Data: 2018-08-21 09:29:17
Autor: Miroo
Autostrady to samo zlo :-)
W dniu 2018-08-16 o 13:00, Budzik pisze:
[...]

No właśnie nie wiem skąd się takie debile biorą. Właśnie wczoraj siedział mi jakiś tir na zderzaku tak blisko, że jego świateł nie widziałem. Nie wiem po jakiego grzyba, skoro przede mną był sznur przynajmniej kilkunastu samochodów.
Jak mrygnąłem mu przeciwmgielnym to oczywiście przywalił długimi prosto w jadących z przeciwka, mnie oświetlił co najwyżej zderzak.

I co z takim debilem zrobić? W razie czego jemu nic się nie stanie, a u mnie na tylnym siedzeniu dzieci :(

Pozdrawiam

Data: 2018-08-21 10:19:35
Autor: J.F.
Autostrady to samo zlo :-)
Dnia Tue, 21 Aug 2018 09:29:17 +0200, Miroo napisał(a):
[...]

leciutko zwolnic ... zeby miec duza strefe bezpieczenstwa przed soba.

J.

Data: 2018-08-21 03:42:52
Autor: przemek.jedrzejczak
Autostrady to samo zlo :-)
-- leciutko zwolnic ... zeby miec duza strefe bezpieczenstwa przed soba.

ni hu hu jadac przed Siergiejem sie nie zwalnia :-)

https://www.youtube.com/watch?v=lAT3pX5-RJI

Data: 2018-08-21 14:22:09
Autor: J.F.
Autostrady to samo zlo :-)
Dnia Tue, 21 Aug 2018 03:42:52 -0700 (PDT),
przemek.jedrzejczak@gmail.com napisał(a):

-- leciutko zwolnic ... zeby miec duza strefe bezpieczenstwa przed soba.

ni hu hu jadac przed Siergiejem sie nie zwalnia :-)
https://www.youtube.com/watch?v=lAT3pX5-RJI

Ciekawe czym Siergiej sobie zasluzyl.
Bo widze tylko jedno niewlasciwe zachowanie :-)

J.

Data: 2018-08-21 10:51:45
Autor: Miroo
Autostrady to samo zlo :-)
W dniu 2018-08-21 o 10:19, J.F. pisze:
[...]

To wtedy gość się jeszcze bardziej wścieka, bo uważa, że to złośliwe.
Zresztą spróbuj zwolnić mając tira 50cm za zderzakiem przy 80-90km/h.

Pozdrawiam

Data: 2018-08-21 02:09:45
Autor: przemek.jedrzejczak
Autostrady to samo zlo :-)
-- To wtedy gość się jeszcze bardziej wścieka, bo uważa, że to złośliwe.
Zresztą spróbuj zwolnić mając tira 50cm za zderzakiem przy 80-90km/h.

i po to wlasnie jest wsteczna kamera, slawa i popularnosc na youtube jest bezcenna :-)

Data: 2018-08-16 11:47:15
Autor: J.F.
Autostrady to samo zlo :-)
Użytkownik  przemek napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:8b359816-5b71-4c44-bab5-2fb15dfed0a5@googlegroups.com...
https://tvn24bis.pl/z-kraju,74/rosnie-liczba-wypadkow-na-polskich-autostradach,861306.html
tak wiec nasuwa sie pytanie czy budowac kolejne autostrady skoro trup sciele sie coraz gesciej ?

Suwerena spytac :-P

Ale czy to nie skutek rosnacej ilosci autostrad ?
Przeliczyli to jakos na kilometr ?

zmodyfikowac program szkolenia kierowcow ?

Co by nie mowic, to w Niemczech jazda na autostradzie w programie szkolenia jest.
A u nas jazda na parkingu ..

wiecej policji na drogach ? zakaz wyprzedzania dla TIR-ow jest oczywisty :-)

Sprawdzic w statystykach ile to wynik zajechania drogi przez TIR :-)

Jest jeszcze jedna mozliwosc - zabronic jazdy na trzezwo, bo to jest glowna przyczyna wypadkow w Polsce :-)

J.

Data: 2018-08-16 17:35:40
Autor: Bok
Autostrady to samo zlo :-)
W dniu 2018-08-16 o 11:12, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
[...]

trzeba wprowadzić mandaty proporcjonalne do pit

Data: 2018-08-20 10:33:08
Autor: kk
Autostrady to samo zlo :-)
W dniu 2018-08-16 o 17:35, Bok pisze:
[...]

Trzeba zlikwidować mandaty, nie są używane do eliminowania faktycznych zagrożeń w ruchu tylko robieniu ze zwykłych ludzi niewolników odrabiających pańszczyznę.

Data: 2018-08-20 16:24:07
Autor: Mateusz Viste
Autostrady to samo zlo :-)
On Mon, 20 Aug 2018 10:33:08 +0200, kk wrote:
Trzeba zlikwidować mandaty, nie są używane do eliminowania faktycznych
zagrożeń w ruchu tylko robieniu ze zwykłych ludzi niewolników
odrabiających pańszczyznę.

No ale jak nie mandaty... to co? Stanie w kącie? Albo "napisz 1000 razy nie będę wyprzedzał przed przejściem dla pieszych"?

Mandat o tyle fajny, że uniwersalny, i kłuje tam gdzie boli każdego :)

Mateusz

Data: 2018-08-20 19:37:00
Autor: kk
Autostrady to samo zlo :-)
[...]

Ześlijmy ich na Syberię

Data: 2018-08-20 21:12:24
Autor: Tom N
Autostrady to samo zlo :-)
kk w <news:pleu84$gsv$2news.icm.edu.pl>:

Ześlijmy ich na Syberię

Zacznij od siebie towarzyszu Beria

--
'Tom N'

Data: 2018-08-19 21:53:32
Autor: gobo
Autostrady to samo zlo :-)
Ostatnio sporo krecilem sie po A4 pomiedzy Zgorzelcem, a Wroclawiem i smiem twierdzic, ze za 80% dziwnych sytuacji na drodze odpowiadaja idioci z ciezarowek. To przez nich plynny ruch zamienial sie momentalnie w kilkusetmetrowy zator, to oni wyjezdzali z prawego pasa wymuszajac pierwszenstwo na osobowkach itp.
Nie bylo by dnia, by na moim odcinku cos sie nie dzialo - tam powinien byc totalny zakaz wyprzedzania dla pojazdow powyzej 3.5 czy 12 ton.
Piotr

Data: 2018-08-20 12:41:29
Autor: jan.basalyk
Autostrady to samo zlo :-)
Nie rozumiem, dlaczego przy takim natężeniu ruchu na autostradach nie zamontowano jeszcze odcinkowych pomiarów prędkości z odczytem przy węzłach i MOP-ach. Owszem TIRy robią zamieszanie, ale potem sznur samochodów przyspiesza i wtedy zaczyna się walka, gdy znajdzie się mistrz lewej: jedzie sznur samochodów 130-140 lewym pasem (powroty weekendowe) i po chwili wolniejsi po wyprzedzeniu TIR-ów zjadą na prawo - ale zawsze znajdzie się jakiś slalomowiec, który musi mieć średnią 180.
Gdyby były pomiary odcinkowe i pomiar odstępu to moim zdaniem ilość wypadków znacząco by zmalała.

Data: 2018-08-20 21:54:38
Autor: kk
Autostrady to samo zlo :-)
W dniu 2018-08-20 o 21:41, jan.basalyk@gmail.com pisze:
[...]

Jakich wypadków?

Data: 2018-08-21 17:39:38
Autor: T.
Autostrady to samo zlo :-)
W dniu 2018-08-20 o 21:54, kk pisze:
[...]

Radio niemal codziennie głosi o wypadkach na A4, często są na A2.
T.

Data: 2018-08-21 19:24:51
Autor: kk
Autostrady to samo zlo :-)
W dniu 2018-08-21 o 17:39, T. pisze:
[...]

I co, bada przyczyny wypadków?

Data: 2018-08-22 09:04:22
Autor: T.
Autostrady to samo zlo :-)
W dniu 2018-08-21 o 19:24, kk pisze:
[...]

Zwykle nie podają. Ale mam wrażenie, że głównie zajeżdżanie drogi i jazda na dupie. Ale to tylko domniemania.
T.

Data: 2018-08-22 15:26:56
Autor: kk
Autostrady to samo zlo :-)
W dniu 2018-08-22 o 09:04, T. pisze:
[...]

Czemu nie "stare dziadki"?

Data: 2018-08-21 19:36:31
Autor:
Autostrady to samo zlo :-)

Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:8b359816-5b71-4c44-bab5-2fb15dfed0a5@googlegroups.com...

[...]

Ojezu, pismak wynalazł sensacje i banda debili z pms (od zawsze uważam tą grupę za enklawę debilizmu), podchwyciła.
Drogie tempe matoły, jeśli rośnie liczba uczestników ruchu na autostradach (a rośnie) to nominalna liczba wypadków też powinna rosnąć. Co nie stanowi dowodu na to, że autostrady są bardziej niebezpieczne.

I dziwić się, że ten zidiociały naród nie reaguje, jak mu depczą konstytucje za marne 500+.

Data: 2018-08-21 12:52:58
Autor: jan.basalyk
Autostrady to samo zlo :-)
W dniu wtorek, 21 sierpnia 2018 19:36:36 UTC+2 użytkownik test napisał:

jeśli rośnie liczba uczestników ruchu na autostradach (a rośnie) to nominalna liczba wypadków też powinna rosnąć. Co nie stanowi dowodu na to, że autostrady są bardziej niebezpieczne.

Z w/w wycinkowym cytatem tak z grubsza się zgadzam.  Coraz więcej samochodów na 1km długości autostrady i chyba coraz więcej miszczów lewego pasa gnających 160-220 km/h, którym przeszkadzają wolniejsi na lewym pasie, i którzy to miszczowie - tak się dziwnie składa - sami nigdy nie zjeżdżają na prawy pas.   Jedyne - tak mi się wydaje - rozwiązanie, to gęsta siec odcinkowego pomiaru prędkości. I zabieranie prawka po którejś z kolei "recydywie".

Data: 2018-08-21 21:58:34
Autor: Cavallino
Autostrady to samo zlo :-)
W dniu 21-08-2018 o 21:52, jan.basalyk@gmail.com pisze:
[...]

Poznać kapelusza po głupocie bezdennej jego.
PLONK.

Data: 2018-08-21 13:29:50
Autor: Kris
Autostrady to samo zlo :-)
W dniu wtorek, 21 sierpnia 2018 21:58:34 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

Poznać kapelusza po głupocie bezdennej jego.
PLONK.

W rankingu tutejszych idiotów zaczyna Tobie brakować godnych konkurentów.
Walcz godnie dalej zwycięstwo masz w kapeluszu;)

Data: 2018-08-22 19:59:58
Autor:
Autostrady to samo zlo :-)

Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:plhqt8$mrk$1@node2.news.atman.pl...

[...]

Z w/w wycinkowym cytatem tak z grubsza się zgadzam.  Coraz więcej samochodów na 1km długości autostrady i chyba coraz więcej miszczów lewego pasa gnających 160-220 km/h, którym przeszkadzają wolniejsi na lewym pasie, i którzy to miszczowie - tak się dziwnie składa - sami nigdy nie zjeżdżają na prawy pas.   Jedyne - tak mi się wydaje - rozwiązanie, to gęsta siec odcinkowego  userpomiaru prędkości.

Poznać kapelusza po głupocie bezdennej jego.
PLONK.

A "maczo" matoł koniowalino ciągle udaje, że plonkuje.

Data: 2018-08-21 22:02:48
Autor: Tom N
Autostrady to samo zlo :-)
jan.basalyk@gmail.com w <news:d5847582-2d25-4730-b3b5-ea57c1db96degooglegroups.com>:

[...]

Bełkot, ale sie zgadzasz?

Coraz więcej samochodów na 1km długości autostrady

Bo mało autostrad?

 Jedyne - tak mi się wydaje

Karać, jebać nie wyróżniać...

rozwiązanie, to gęsta siec odcinkowego pomiaru prędkości.

Dlaczego nie gęsta sieć AUTOSTRAD?

Jesteś PISIOREM z ojca i matki, czy tylko z głupoty?

--
'Tom N'

Data: 2018-08-22 08:18:43
Autor: Mateusz Viste
Autostrady to samo zlo :-)
On Tue, 21 Aug 2018 22:02:48 +0200, Tom N wrote:
Karać, jebać nie wyróżniać...

JB dobrze prawi. Ostra represja to jedyna droga do skutecznej edukacji idiotów.

Dlaczego nie gęsta sieć AUTOSTRAD?

A czy to sprawi że zapierdalacze przestaną zapierdalać?

Swoją szosą, plon zebrany za pomocą narzędzi pomiarowo-sankcyjnych mógłby następnie posłużyć do rozbudowy dalszych autostrad. Same zalety.

Mateusz

Data: 2018-08-22 15:23:59
Autor: kk
Autostrady to samo zlo :-)
[...]

O punkty poboru opłat?

Data: 2018-08-22 01:20:15
Autor: Akarm
Autostrady to samo zlo :-)
W dniu 2018-08-21 o 21:52, jan.basalyk@gmail.com pisze:

Z w/w wycinkowym cytatem tak z grubsza się zgadzam.[...] Jedyne - tak mi się wydaje - rozwiązanie, to gęsta siec odcinkowego pomiaru prędkości.
K...mać!
Najlepiej, żeby na autostradach dozwolona prędkość nie była wyższa, niż 50 km/godz (co w Polsce przecież nie jest czymś nadzwyczajnym), a na wszystkich pozostałych drogach nie wyższa niż 20 km/godz. I obowiązkowo przed każdym samochodem w mieście biegnący człowiek z chorągiewką, ostrzegający przed niebezpieczeństwem.
--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-08-22 00:56:19
Autor: jan.basalyk
Autostrady to samo zlo :-)
W dniu środa, 22 sierpnia 2018 01:20:17 UTC+2 użytkownik Akarm napisał:

Najlepiej, żeby na autostradach dozwolona prędkość nie była wyższa, niż 50 km/godz ...

Wyraziłem tylko swoje zdanie ws eliminacji niebezpiecznych użytkowników autostrad. Ja jeżdżąc na A przekraczam limit 140 km/h, ale tiry mi w ogóle nie przeszkadzają: chwile poczekam i jedziemy dalej. O wiele częściej życie zatruwają ludzie gnający lewym pasem i popędzający wszystkich przed sobą i czasem wpychający się od prawej strony. Jak wyprzedzam w kolumnie aut to dlaczego mam zjeżdżać na prawo i mocno hamować przed kimś na prawym pasie tylko dlatego, ze ktoś z tyłu mnie pogania... To jest analogicznie jak kolejka w sklepie - niech każdy poczeka na swoja kolej.   Ja rozumiem, że jak nabierzesz prędkości, to szkoda hamować, bo klocki, paliwo na ponowne rozpędzanie itp... I dlatego marzy mi się odcinkowy pomiar prędkości jako jedyne panaceum.

Data: 2018-08-22 10:32:22
Autor: Akarm
Autostrady to samo zlo :-)
W dniu 2018-08-22 o 09:56, jan.basalyk@gmail.com pisze:

Wyraziłem tylko swoje zdanie ws eliminacji niebezpiecznych użytkowników autostrad. [...]marzy mi się odcinkowy pomiar prędkości jako jedyne panaceum.

To jeszcze do kompletu napisz, że główną przyczyną wypadków jest nadmierna prędkość. :/

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-08-22 15:26:14
Autor: kk
Autostrady to samo zlo :-)
[...]

Nawet w kolejkach w sklepie nie wszyscy "jadą" tę samą prędkością, niektórych się przepuszcza. Jak nie umiesz ścierpieć, że ktoś Cię wyprzedza to w domu siedź.

Data: 2018-08-22 09:07:48
Autor: T.
Autostrady to samo zlo :-)
W dniu 2018-08-22 o 01:20, Akarm pisze:
[...]

Śmiech śmiechem, ale pamiętam, jak na trasie Łazienkowskiej w Warszawie wprowadzono ograniczenie 60 km/godz. Przez ładnych kilka dni kierowcy bali się "lotnych patroli" i tyle jechali. Nigdy wcześniej ani nigdy potem ruch tam nie odbywał się tak płynnie, łatwo było się bez stresu włączyć do ruchu.
Ruch wolniejszy sprzyja wręcz większej przepustowości, zwłaszcza jak pasy przyspieszania i spowalniania nie są wystarczająco długie (a dla ciężarówek to takie pasy musiałby mieć z 500 m, co jest nierealne).
T.

Data: 2018-08-22 01:20:25
Autor: przemek.jedrzejczak
Autostrady to samo zlo :-)
-- Ruch wolniejszy sprzyja wręcz większej przepustowości, zwłaszcza jak pasy przyspieszania i spowalniania nie są wystarczająco długie (a dla ciężarówek to takie pasy musiałby mieć z 500 m, co jest nierealne).

potrzebne sa twarde dowody np z dunskich autostrad zeby UE zrobila cos w tym kierunku u nas niestety krzywa rosnie

https://www.dst.dk/en/Statistik/emner/levevilkaar/trafikulykker/faerdselsuheld

Data: 2018-08-22 15:22:56
Autor: kk
Autostrady to samo zlo :-)
[...]

Gzie oni? Raz sobie ustawiłem tempomat na 170 i na odcinku 200km nikt mnie nie wyprzedził. W drugą ktoś poganiał 195, ale 220 to jeszcze nigdy nie złapałem.

którym przeszkadzają wolniejsi na lewym pasie, i którzy to miszczowie - tak się dziwnie składa - sami nigdy nie zjeżdżają na prawy pas.

Po co zjeżdżać z lewego pasa jak się jest najszybszym?

Jedyne - tak mi się wydaje - rozwiązanie, to gęsta siec odcinkowego pomiaru prędkości. I zabieranie prawka po którejś z kolei "recydywie".

Pierdoły.

Data: 2018-08-22 06:53:24
Autor: sczygiel
Autostrady to samo zlo :-)
W dniu środa, 22 sierpnia 2018 08:23:01 UTC-5 użytkownik kk napisał:
> [...]

Jechali przed Toba.

Nie moglem sie powstrzymac :)
Takich 220 to duzo nie widzialem ale pare razy mi migneli.
Takich co jada w okolicy 160 troche jest.
Takich co jada 140 i narzekaja ze reszta jedzie 110-120 jest masa.
A takich co jada 90-100-110-120 jest ogrom i jakos sobie nie przeszkadzaja.

Co mi troche tlumaczy czemu w wielu krajach sa takie a nie inne ograniczenia predkosci. Po prostu wiekszosci tyle wystarcza.

Z drugiej strony podroz 140 zamiast 120 to jednak dobre pare minut do przodu na odcinku np. Torun-Lodz.

Z trzeciej, jak autostrada pusta to mozna jechac 140 caly czas. A jak zatloczona to nie dosc ze nie ma jak sie rozpedzic to jeszcze niebezpiecznie jest jechac tak szybko z reszta ktora jedzie wolniej.

Data: 2018-08-22 16:12:45
Autor: kk
Autostrady to samo zlo :-)
W dniu 2018-08-22 o 15:53, sczygiel@gmail.com pisze:
[...]

Ograniczenia nie są dla większości.

Data: 2018-08-22 07:15:40
Autor: sczygiel
Autostrady to samo zlo :-)
W dniu środa, 22 sierpnia 2018 09:12:50 UTC-5 użytkownik kk napisał:

> [...]
> Takich co jada 140 i narzekaja ze reszta jedzie 110-120 jest masa.
> A takich co jada 90-100-110-120 jest ogrom i jakos sobie nie przeszkadzaja.

Ale to mniejszosci sie nie bedzie podobalo.
A ona nie glosuje.

Zreszta wiekszosc w postaci kierowcow tez nie glosuje bo jakos nie potrafi sie zadna partia ich reprezentujaca zebrac.

Data: 2018-08-22 20:19:03
Autor: Cavallino
Autostrady to samo zlo :-)
W dniu 22-08-2018 o 16:15, sczygiel@gmail.com pisze:
[...]

Brałeś udział w jakimś głosowaniu nad prędkościami?
ZTCW to represja odgórnie narzucona, bez pytania kogokolwiek o zdanie, a wręcz wbrew niemu.
Czyli nielegalna.

Data: 2018-08-22 21:43:14
Autor: kk
Autostrady to samo zlo :-)

[...]

Taki system wyborczy a nie nielegalna.

Data: 2018-08-26 08:03:10
Autor:
Autostrady to samo zlo :-)

Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:plk9el$vcq$2@node2.news.atman.pl...

Brałeś udział w jakimś głosowaniu nad prędkościami?
ZTCW to represja odgórnie narzucona, bez pytania kogokolwiek o zdanie, a wręcz wbrew niemu.
Czyli nielegalna.

Racja! Ceny w sklepach tez są nielegalne! Wprowadźmy glosowanie!

Data: 2018-08-26 08:43:08
Autor: Akarm
[OT] Re: Autostrady to samo zlo :-)
W dniu 2018-08-26 o 08:03, test pisze:

Racja! Ceny w sklepach tez są nielegalne! Wprowadźmy glosowanie!

?
Przecież ceny są jak najbardziej głosowane.
Ludzie głosują. Na przykład nogami: jeśli cena za wysoka, to idą do innego sklepu. Jeśli cena konkurencyjna, to walą drzwiami i oknami.
A jednocześnie głosują portfelem.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/