Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Autostrady to samo zlo :-)

Autostrady to samo zlo :-)

Data: 2018-08-20 12:41:29
Autor: jan.basalyk
Autostrady to samo zlo :-)
Nie rozumiem, dlaczego przy takim natężeniu ruchu na autostradach nie zamontowano jeszcze odcinkowych pomiarów prędkości z odczytem przy węzłach i MOP-ach. Owszem TIRy robią zamieszanie, ale potem sznur samochodów przyspiesza i wtedy zaczyna się walka, gdy znajdzie się mistrz lewej: jedzie sznur samochodów 130-140 lewym pasem (powroty weekendowe) i po chwili wolniejsi po wyprzedzeniu TIR-ów zjadą na prawo - ale zawsze znajdzie się jakiś slalomowiec, który musi mieć średnią 180.
Gdyby były pomiary odcinkowe i pomiar odstępu to moim zdaniem ilość wypadków znacząco by zmalała.

Data: 2018-08-20 21:54:38
Autor: kk
Autostrady to samo zlo :-)
W dniu 2018-08-20 o 21:41, jan.basalyk@gmail.com pisze:
Nie rozumiem, dlaczego przy takim natężeniu ruchu na autostradach nie zamontowano jeszcze odcinkowych pomiarów prędkości z odczytem przy węzłach i MOP-ach. Owszem TIRy robią zamieszanie, ale potem sznur samochodów przyspiesza i wtedy zaczyna się walka, gdy znajdzie się mistrz lewej: jedzie sznur samochodów 130-140 lewym pasem (powroty weekendowe) i po chwili wolniejsi po wyprzedzeniu TIR-ów zjadą na prawo - ale zawsze znajdzie się jakiś slalomowiec, który musi mieć średnią 180.
Gdyby były pomiary odcinkowe i pomiar odstępu to moim zdaniem ilość wypadków znacząco by zmalała.


Jakich wypadków?

Data: 2018-08-21 17:39:38
Autor: T.
Autostrady to samo zlo :-)
W dniu 2018-08-20 o 21:54, kk pisze:
W dniu 2018-08-20 o 21:41, jan.basalyk@gmail.com pisze:
Nie rozumiem, dlaczego przy takim natężeniu ruchu na autostradach nie zamontowano jeszcze odcinkowych pomiarów prędkości z odczytem przy węzłach i MOP-ach. Owszem TIRy robią zamieszanie, ale potem sznur samochodów przyspiesza i wtedy zaczyna się walka, gdy znajdzie się mistrz lewej: jedzie sznur samochodów 130-140 lewym pasem (powroty weekendowe) i po chwili wolniejsi po wyprzedzeniu TIR-ów zjadą na prawo - ale zawsze znajdzie się jakiś slalomowiec, który musi mieć średnią 180.
Gdyby były pomiary odcinkowe i pomiar odstępu to moim zdaniem ilość wypadków znacząco by zmalała.


Jakich wypadków?
Radio niemal codziennie głosi o wypadkach na A4, często są na A2.
T.

Data: 2018-08-21 19:24:51
Autor: kk
Autostrady to samo zlo :-)
W dniu 2018-08-21 o 17:39, T. pisze:
W dniu 2018-08-20 o 21:54, kk pisze:
W dniu 2018-08-20 o 21:41, jan.basalyk@gmail.com pisze:
Nie rozumiem, dlaczego przy takim natężeniu ruchu na autostradach nie zamontowano jeszcze odcinkowych pomiarów prędkości z odczytem przy węzłach i MOP-ach. Owszem TIRy robią zamieszanie, ale potem sznur samochodów przyspiesza i wtedy zaczyna się walka, gdy znajdzie się mistrz lewej: jedzie sznur samochodów 130-140 lewym pasem (powroty weekendowe) i po chwili wolniejsi po wyprzedzeniu TIR-ów zjadą na prawo - ale zawsze znajdzie się jakiś slalomowiec, który musi mieć średnią 180.
Gdyby były pomiary odcinkowe i pomiar odstępu to moim zdaniem ilość wypadków znacząco by zmalała.


Jakich wypadków?
Radio niemal codziennie głosi o wypadkach na A4, często są na A2.

I co, bada przyczyny wypadków?

Data: 2018-08-22 09:04:22
Autor: T.
Autostrady to samo zlo :-)
W dniu 2018-08-21 o 19:24, kk pisze:
W dniu 2018-08-21 o 17:39, T. pisze:
W dniu 2018-08-20 o 21:54, kk pisze:
W dniu 2018-08-20 o 21:41, jan.basalyk@gmail.com pisze:
Nie rozumiem, dlaczego przy takim natężeniu ruchu na autostradach nie zamontowano jeszcze odcinkowych pomiarów prędkości z odczytem przy węzłach i MOP-ach. Owszem TIRy robią zamieszanie, ale potem sznur samochodów przyspiesza i wtedy zaczyna się walka, gdy znajdzie się mistrz lewej: jedzie sznur samochodów 130-140 lewym pasem (powroty weekendowe) i po chwili wolniejsi po wyprzedzeniu TIR-ów zjadą na prawo - ale zawsze znajdzie się jakiś slalomowiec, który musi mieć średnią 180.
Gdyby były pomiary odcinkowe i pomiar odstępu to moim zdaniem ilość wypadków znacząco by zmalała.


Jakich wypadków?
Radio niemal codziennie głosi o wypadkach na A4, często są na A2.

I co, bada przyczyny wypadków?

Zwykle nie podają. Ale mam wrażenie, że głównie zajeżdżanie drogi i jazda na dupie. Ale to tylko domniemania.
T.

Data: 2018-08-22 15:26:56
Autor: kk
Autostrady to samo zlo :-)
W dniu 2018-08-22 o 09:04, T. pisze:
W dniu 2018-08-21 o 19:24, kk pisze:
W dniu 2018-08-21 o 17:39, T. pisze:
W dniu 2018-08-20 o 21:54, kk pisze:
W dniu 2018-08-20 o 21:41, jan.basalyk@gmail.com pisze:
Nie rozumiem, dlaczego przy takim natężeniu ruchu na autostradach nie zamontowano jeszcze odcinkowych pomiarów prędkości z odczytem przy węzłach i MOP-ach. Owszem TIRy robią zamieszanie, ale potem sznur samochodów przyspiesza i wtedy zaczyna się walka, gdy znajdzie się mistrz lewej: jedzie sznur samochodów 130-140 lewym pasem (powroty weekendowe) i po chwili wolniejsi po wyprzedzeniu TIR-ów zjadą na prawo - ale zawsze znajdzie się jakiś slalomowiec, który musi mieć średnią 180.
Gdyby były pomiary odcinkowe i pomiar odstępu to moim zdaniem ilość wypadków znacząco by zmalała.


Jakich wypadków?
Radio niemal codziennie głosi o wypadkach na A4, często są na A2.

I co, bada przyczyny wypadków?

Zwykle nie podają. Ale mam wrażenie, że głównie zajeżdżanie drogi i jazda na dupie. Ale to tylko domniemania.

Czemu nie "stare dziadki"?

Autostrady to samo zlo :-)

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona