|
Data: 2018-08-20 12:41:29 |
Autor: jan.basalyk |
Autostrady to samo zlo :-) |
Nie rozumiem, dlaczego przy takim natężeniu ruchu na autostradach nie zamontowano jeszcze odcinkowych pomiarów prędkości z odczytem przy węzłach i MOP-ach. Owszem TIRy robią zamieszanie, ale potem sznur samochodów przyspiesza i wtedy zaczyna się walka, gdy znajdzie się mistrz lewej: jedzie sznur samochodów 130-140 lewym pasem (powroty weekendowe) i po chwili wolniejsi po wyprzedzeniu TIR-ów zjadą na prawo - ale zawsze znajdzie się jakiś slalomowiec, który musi mieć średnią 180.
Gdyby były pomiary odcinkowe i pomiar odstępu to moim zdaniem ilość wypadków znacząco by zmalała.
|
|
|
Data: 2018-08-20 21:54:38 |
Autor: kk |
Autostrady to samo zlo :-) |
W dniu 2018-08-20 o 21:41, jan.basalyk@gmail.com pisze:
Nie rozumiem, dlaczego przy takim natężeniu ruchu na autostradach nie zamontowano jeszcze odcinkowych pomiarów prędkości z odczytem przy węzłach i MOP-ach. Owszem TIRy robią zamieszanie, ale potem sznur samochodów przyspiesza i wtedy zaczyna się walka, gdy znajdzie się mistrz lewej: jedzie sznur samochodów 130-140 lewym pasem (powroty weekendowe) i po chwili wolniejsi po wyprzedzeniu TIR-ów zjadą na prawo - ale zawsze znajdzie się jakiś slalomowiec, który musi mieć średnią 180.
Gdyby były pomiary odcinkowe i pomiar odstępu to moim zdaniem ilość wypadków znacząco by zmalała.
Jakich wypadków?
|
|
|
Data: 2018-08-21 17:39:38 |
Autor: T. |
Autostrady to samo zlo :-) |
W dniu 2018-08-20 o 21:54, kk pisze:
W dniu 2018-08-20 o 21:41, jan.basalyk@gmail.com pisze:
Nie rozumiem, dlaczego przy takim natężeniu ruchu na autostradach nie zamontowano jeszcze odcinkowych pomiarów prędkości z odczytem przy węzłach i MOP-ach. Owszem TIRy robią zamieszanie, ale potem sznur samochodów przyspiesza i wtedy zaczyna się walka, gdy znajdzie się mistrz lewej: jedzie sznur samochodów 130-140 lewym pasem (powroty weekendowe) i po chwili wolniejsi po wyprzedzeniu TIR-ów zjadą na prawo - ale zawsze znajdzie się jakiś slalomowiec, który musi mieć średnią 180.
Gdyby były pomiary odcinkowe i pomiar odstępu to moim zdaniem ilość wypadków znacząco by zmalała.
Jakich wypadków?
Radio niemal codziennie głosi o wypadkach na A4, często są na A2.
T.
|
|
|
Data: 2018-08-21 19:24:51 |
Autor: kk |
Autostrady to samo zlo :-) |
W dniu 2018-08-21 o 17:39, T. pisze:
W dniu 2018-08-20 o 21:54, kk pisze:
W dniu 2018-08-20 o 21:41, jan.basalyk@gmail.com pisze:
Nie rozumiem, dlaczego przy takim natężeniu ruchu na autostradach nie zamontowano jeszcze odcinkowych pomiarów prędkości z odczytem przy węzłach i MOP-ach. Owszem TIRy robią zamieszanie, ale potem sznur samochodów przyspiesza i wtedy zaczyna się walka, gdy znajdzie się mistrz lewej: jedzie sznur samochodów 130-140 lewym pasem (powroty weekendowe) i po chwili wolniejsi po wyprzedzeniu TIR-ów zjadą na prawo - ale zawsze znajdzie się jakiś slalomowiec, który musi mieć średnią 180.
Gdyby były pomiary odcinkowe i pomiar odstępu to moim zdaniem ilość wypadków znacząco by zmalała.
Jakich wypadków?
Radio niemal codziennie głosi o wypadkach na A4, często są na A2.
I co, bada przyczyny wypadków?
|
|
|
Data: 2018-08-22 09:04:22 |
Autor: T. |
Autostrady to samo zlo :-) |
W dniu 2018-08-21 o 19:24, kk pisze:
W dniu 2018-08-21 o 17:39, T. pisze:
W dniu 2018-08-20 o 21:54, kk pisze:
W dniu 2018-08-20 o 21:41, jan.basalyk@gmail.com pisze:
Nie rozumiem, dlaczego przy takim natężeniu ruchu na autostradach nie zamontowano jeszcze odcinkowych pomiarów prędkości z odczytem przy węzłach i MOP-ach. Owszem TIRy robią zamieszanie, ale potem sznur samochodów przyspiesza i wtedy zaczyna się walka, gdy znajdzie się mistrz lewej: jedzie sznur samochodów 130-140 lewym pasem (powroty weekendowe) i po chwili wolniejsi po wyprzedzeniu TIR-ów zjadą na prawo - ale zawsze znajdzie się jakiś slalomowiec, który musi mieć średnią 180.
Gdyby były pomiary odcinkowe i pomiar odstępu to moim zdaniem ilość wypadków znacząco by zmalała.
Jakich wypadków?
Radio niemal codziennie głosi o wypadkach na A4, często są na A2.
I co, bada przyczyny wypadków?
Zwykle nie podają. Ale mam wrażenie, że głównie zajeżdżanie drogi i jazda na dupie. Ale to tylko domniemania.
T.
|
|
|
Data: 2018-08-22 15:26:56 |
Autor: kk |
Autostrady to samo zlo :-) |
W dniu 2018-08-22 o 09:04, T. pisze:
W dniu 2018-08-21 o 19:24, kk pisze:
W dniu 2018-08-21 o 17:39, T. pisze:
W dniu 2018-08-20 o 21:54, kk pisze:
W dniu 2018-08-20 o 21:41, jan.basalyk@gmail.com pisze:
Nie rozumiem, dlaczego przy takim natężeniu ruchu na autostradach nie zamontowano jeszcze odcinkowych pomiarów prędkości z odczytem przy węzłach i MOP-ach. Owszem TIRy robią zamieszanie, ale potem sznur samochodów przyspiesza i wtedy zaczyna się walka, gdy znajdzie się mistrz lewej: jedzie sznur samochodów 130-140 lewym pasem (powroty weekendowe) i po chwili wolniejsi po wyprzedzeniu TIR-ów zjadą na prawo - ale zawsze znajdzie się jakiś slalomowiec, który musi mieć średnią 180.
Gdyby były pomiary odcinkowe i pomiar odstępu to moim zdaniem ilość wypadków znacząco by zmalała.
Jakich wypadków?
Radio niemal codziennie głosi o wypadkach na A4, często są na A2.
I co, bada przyczyny wypadków?
Zwykle nie podają. Ale mam wrażenie, że głównie zajeżdżanie drogi i jazda na dupie. Ale to tylko domniemania.
Czemu nie "stare dziadki"?
|
|