Autostrady - weżcie mi ludziska to wytłumaczcie

Data: 2015-03-15 14:04:30
Autor: the_foe
Autostrady - weżcie mi ludziska to wytłumaczcie
W dniu 2015-03-14 o 23:41, Stachu Chebel pisze:
5) Coś mi się wydaje, że wybudowaliśmy firmę prywaciarzowi. Tyż bym tak chciał..

wczoraj się urodziłeś? Socjalizm wygrał tylko odmiennie niż to Marks przewidział. To biedni(ejsi) płacą na bogatych. No przecież wiadomo, ze tym co nie mają rozumu należy utrudniać wydanie swoich pieniedzy i przekazać je Solorzowi i jemu podobnym.

--
@foe_pl

Autostrady - weżcie mi ludziska to wytłumaczcie