Autostrady za darmo w szczycie

Data: 2015-08-02 15:11:37
Autor: Ghost
Autostrady za darmo w szczycie

Użytkownik "Tomasz Pyra"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1pf2g66g5dk41.11seoacl376nq$.dlg@40tude.net...

Jakim głąbem trzeba być żeby wymyślić coś tak głupiego jak darmowe
autostrady tylko w godzinach szczytu.

To akurat jest jeden z mądrzejszych pomysłów.

Data: 2015-08-02 15:57:55
Autor: Tomasz Pyra
Dnia Sun, 2 Aug 2015 15:11:37 +0200, Ghost napisał(a):

[...]

Ale co mądergo w zachęcaniu większej ilości kierowców do wybrania podróży w
godzinach szczytu zamiast poza nimi?

W dodatku oczywiście to nie jest na zasadzie że skoro operator nie daje
rady zapewnić drożności, to jest "za darmo" - po operator ZTCW za każdy
samochód dostał pieniądze w pełnej wysokości z poadtków które w to miejsce
trzeba będzie podnieść.

Czyli operator już wie że w jego interesie jest niezapewnienie wymaganej
jakości obsługi, bo wtedy przychodzi dobra ciocia premier z kartą kredytową
bez limitu i stawia wszystkim.

Bo gdyby warunkami koncesji było albo zapewnienie przepustowości, albo
zakaz pobierania opłat, to wtedy zapewniam Cię - do bramek nigdy by nie
było kolejki.

Data: 2015-08-02 17:00:21
Autor: Budzik
Autostrady za darmo w szczycie
Użytkownik Tomasz Pyra hellfire@spam.spam.spam ...

[...]

Dokładnie tak!

Data: 2015-08-02 20:12:24
Autor: Cavallino

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h8af471z4agc.efktm90jj3ne.dlg@40tude.net...
[...]

Ale opłaty nie idą do kieszeni operatora, tylko państwa, więc o czym mowa?

Data: 2015-08-02 18:18:11
Autor: masti
Cavallino wrote:

[...]

ROTFL

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-08-03 08:09:06
Autor: Mirek Ptak
W dniu 2015-08-02 o 20:18, masti pisze:

>Ale opłaty nie idą do kieszeni operatora, tylko państwa, więc o czym mowa?

ROTFL

Nie ma co ROTFLować - na A1, o której mowa, tak się właśnie dzieje. Dopiero budżet płaci operatorowi wynegocjowaną *stałą* stawkę.

Pozdrawiam - Mirek
President Teddy on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2015-08-03 07:40:10
Autor: masti
Mirek Ptak wrote:

> [...]

Nie ma co ROTFLować - na A1, o której mowa, tak się właśnie dzieje. Dopiero budżet płaci operatorowi wynegocjowaną *stałą* stawkę.

ale przeczytałeś co Cavallino napisał?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-08-04 07:18:31
Autor: Mirek Ptak
W dniu 2015-08-03 o 09:40, masti pisze:
> [...]
>
>Nie ma co ROTFLować - na A1, o której mowa, tak się właśnie dzieje.
>Dopiero budżet płaci operatorowi wynegocjowaną *stałą* stawkę.

Skrót myślowy :)

Data: 2015-08-02 16:33:11
Autor: JK
W dniu 2015-08-02 o 15:11, Ghost pisze:

Użytkownik "Tomasz Pyra"  napisał w wiadomości grup

Jakim głąbem trzeba być żeby wymyślić coś tak głupiego jak darmowe
autostrady tylko w godzinach szczytu.

To akurat jest jeden z mądrzejszych pomysłów.

A możesz jakoś uzasadnić swoje twierdzenie? Na czym polega mądrość takiego pomysłu?

JK

Data: 2015-08-02 17:00:20
Autor: Budzik
Autostrady za darmo w szczycie
Użytkownik Ghost ghost@everywhere.com ...

Jakim głąbem trzeba być żeby wymyślić coś tak głupiego jak darmowe
autostrady tylko w godzinach szczytu.

To akurat jest jeden z mądrzejszych pomysłów.
Nie widze uzasadnienia...

Data: 2015-08-02 21:00:01
Autor: Ghost

Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA4EABD05B85DAbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...

[...]