Autotesto i podobne - korzystał ktoś?

Data: 2017-02-12 21:03:03
Autor: Scobowski
Autotesto i podobne - korzystał ktoś?
Czołem.
Jest furka, która nie jest idealna, ale wzbudziła moje zainteresowanie.
ALE: odległość między mną a nią wynosi 500+Km.
Chcąc zaoszczędzić sobie straty dnia pracyi paliwa tam i z powrotem, zastanawiam się nad zleceniem oględzin 'niezależnemu ekspertowi'.
Wiadomo, sa chłopacy z forum jednego czy drugiego, może nawet tu znalazłby się ktoś uprzejmy, kto rzuciłby okiem, ale  równie dobrze może być to taki ekspert, jak ja ;-)

Ma ile można ufać 'ekspertyzom' takich serwisów jak autotesto i podobne?
  Ktoś miał styczność?

Data: 2017-02-13 04:00:49
Autor: Budzik
Autotesto i podobne - korzystał ktoś?
Użytkownik Scobowski scob@tlen.pl ...

[...]

Dawaj linka :)

--
Pozdrawia... Budzik
Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

Data: 2017-02-13 08:51:41
Autor: abn140
Autotesto i podobne - korzystał ktoś?

"Scobowski" <scob@tlen.pl>

Podpinam sie pod pytanie.
ma niby przyjsc raport z wyszczegolnieniem co tam i jak...
juz w wersjach podstawowych dosc obszerny.
te najdrozsze cos w ok. 500 pln oidp....
jak policzyc paliwo, zarcie, amortyzacje to i tak zostaje gratis zaoszczedzony czas....
wyglada to zacnie.
tylko wlasnie - PROBOWAL JUZ KTOS?
thx  z gory.

Data: 2017-02-16 02:14:36
Autor: Scobowski
Autotesto i podobne - korzystał ktoś?
Na ta chwilę wrażenie jest pozytywne.
- zleciłem
- sprzedawca wyjechał sobie zagranicę, zostawiając aktywne ogłoszenie
- po 2 dniach usiłowania skontaktowania sie ze sprzedawcą gość z Autotesto zadzwonił, poinformował o problemie, zaproponował, że możemy poczekać na to auto albo w ciągu 3 miesięcy mogę zlecić im inne, po chwili potwierdził to mailem. Not bad.

Jak już znajdę coś, co będą mogli mi obejrzeć - pochwalę się wrażeniami.

Autotesto i podobne - korzystał ktoś?