Autotesto i podobne - korzystał ktoś?

Data: 2017-02-13 04:00:49
Autor: Budzik
Autotesto i podobne - korzystał ktoś?
Użytkownik Scobowski scob@tlen.pl ...

Czołem.
Jest furka, która nie jest idealna, ale wzbudziła moje zainteresowanie.
ALE: odległość między mną a nią wynosi 500+Km.
Chcąc zaoszczędzić sobie straty dnia pracyi paliwa tam i z powrotem, zastanawiam się nad zleceniem oględzin 'niezależnemu ekspertowi'.
Wiadomo, sa chłopacy z forum jednego czy drugiego, może nawet tu znalazłby się ktoś uprzejmy, kto rzuciłby okiem, ale  równie dobrze może być to taki ekspert, jak ja ;-)

Ma ile można ufać 'ekspertyzom' takich serwisów jak autotesto i podobne?
  Ktoś miał styczność?

Dawaj linka :)

--
Pozdrawia... Budzik
Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

Autotesto i podobne - korzystał ktoś?