Autotesto i podobne - korzystał ktoś?

Data: 2017-02-13 08:51:41
Autor: abn140
Autotesto i podobne - korzystał ktoś?

"Scobowski" <scob@tlen.pl>

Podpinam sie pod pytanie.
ma niby przyjsc raport z wyszczegolnieniem co tam i jak...
juz w wersjach podstawowych dosc obszerny.
te najdrozsze cos w ok. 500 pln oidp....
jak policzyc paliwo, zarcie, amortyzacje to i tak zostaje gratis zaoszczedzony czas....
wyglada to zacnie.
tylko wlasnie - PROBOWAL JUZ KTOS?
thx  z gory.

Data: 2017-02-16 02:14:36
Autor: Scobowski
Autotesto i podobne - korzystał ktoś?
Na ta chwilę wrażenie jest pozytywne.
- zleciłem
- sprzedawca wyjechał sobie zagranicę, zostawiając aktywne ogłoszenie
- po 2 dniach usiłowania skontaktowania sie ze sprzedawcą gość z Autotesto zadzwonił, poinformował o problemie, zaproponował, że możemy poczekać na to auto albo w ciągu 3 miesięcy mogę zlecić im inne, po chwili potwierdził to mailem. Not bad.

Jak już znajdę coś, co będą mogli mi obejrzeć - pochwalę się wrażeniami.

Autotesto i podobne - korzystał ktoś?