Avast, a konkretnie avastsvc.exe

Data: 2012-07-13 07:11:03
Autor: Maurycy Piec-Bocheński
Avast, a konkretnie avastsvc.exe
Witam,

jeśli piszę na niewłaściwą grupę, to przepraszam i proszę o
podpowiedź, gdzie mam się przenieść.

Net Limiter pokazuje mi, że Avast, a konkretnie plik avastsvc.exe
ściąga mi dziennie megabajty danych - np. dzisiaj już 165 mega.
Automatycznie aktualizacje mam wyłączone. Ponieważ czasem będę używał
internetu mobilnego, który ma ograniczenia transferu, to chciałbym nad
tym zapanować.

Czy żeby wstrzymać to ściąganie muszę całkowicie wyłączyć Avasta, czy
też jest to jakaś część tego programu, którą można wyłączyć w menu?
Proszę o proste wytłumaczenie, ponieważ nie znam się na tym.

MP-B

Data: 2012-07-13 16:46:26
Autor: Aha....
W dniu 2012-07-13 16:11, Maurycy Piec-Bocheński pisze:
[...]

Najlepiej odinstaluj to gowno !

Data: 2012-07-13 17:22:32
Autor: Jacek
Dnia Fri, 13 Jul 2012 16:46:26 +0200, Aha.... napisał(a):

[...]

Ekspert się odezwał.

Data: 2012-07-13 17:29:06
Autor: Aha....
W dniu 2012-07-13 17:22, Jacek pisze:
[...]

Juz tak oprocz tego ze to zupelnie problem zasilacza to usuniecie wirusa zwanego avastem jest najlepszym rozwiazaniem, wszelkie TVNy proponuja to gowno do niczego sie nie nadajace a lemingi to instaluja w mysl jedzmy gowno miliony much nie moze sie mylic.
Jedynym dobrym antywirusem ktory znam to MKS VIR reszta to GOWNOpodobne protezy

Data: 2012-07-13 18:27:12
Autor: Dawid
Avast, a konkretnie avastsvc.exe
W dniu 2012-07-13 17:22, Jacek pisze:
Dnia Fri, 13 Jul 2012 16:46:26 +0200, Aha.... napisał(a):

Najlepiej odinstaluj to gowno !

Ekspert się odezwał.

Co do Avasta, to w 100% gówno, ma człowiek rację.
Nie pierwszy to taki przypadek i nie ostatni, kończą tak wszyscy co skusili się na ten program,
Co trzy miesiące jest w pewnej gazecie Kaspersky, za dosłownie parę złotych i mamy spokój.

Data: 2012-07-13 20:41:19
Autor: qwerty
Użytkownik "Jacek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1rbfsd4syg5lz$.otdiftielmg2.dlg@40tude.net...
Najlepiej odinstaluj to gowno !

Ekspert się odezwał.

Masz rację. Gdyby ludzie wgrywali prawdziwe antywirusy nie miałbym jak dorabiać.

Data: 2012-07-14 02:47:00
Autor: Animka
[...]

Net Limiter pokazuje mi, Ĺźe Avast, a konkretnie plik avastsvc.exe

Wywal tego wirusa z komputera lepiej.

--
animka

Data: 2012-07-14 02:53:39
Autor: Animka
[...]

TDSS KIller- poszukaj sobie na google.

--
animka

Data: 2012-07-14 11:09:58
Autor: wozniak grzegorz
Maurycy Piec-Bocheński wrote:

[...]

Avast tworzy jakieś pseudo proxy (a właściwe przekierowuje ruch wychodzący
na port 80, port pop3,smstp i pewnie jeszcze inne  na port na którym
nasłuchuje to proxy) i przez nie kieruje cały ruch celem filtrowania
zagrożeń. Dowiesz się jakie to gówno jak zaczniesz otwierać dużo połączeń na raz
np. dużo zakładek w przegladarce + klient poczty + jakiś ftp + samba wtedy
nagle strony www przestaną Ci się wczytywać zgłaszając błąd w dns albo
timeout serwera.
[...]

Ja bym go wywalił tak jak radzą inni:) Nie wiem co polecić jako alternatywę gdyż windowsa mam już tylko na mszynie
wirtualnej bez antywirusa żeby nie mulił :) --
Pozdrawiam
Grzegorz Woźniak
xmpp:skinek_at_jabster_pl

Data: 2012-07-14 02:29:02
Autor: Maurycy Piec-Bocheński
Avast, a konkretnie avastsvc.exe
Dzięki, Grzegorz; a już chciałem przepraszać, że trafiłem na
niewłaściwą grupę ;)
Jednak nie bardzo rozumiem. Piszesz o przekierowaniu ruchu
wychodzącego, a u mnie prawie nie ma takiego, chyba że o czymś nie
wiem. Komputer jest przez kilkanaście godzin na dobę połączony przez
internet z serwerem, z którego ściągam dane - jest to około 100 - 130
mega na dobę. Prawie nic nie wysyłam w drugą stronę - może 1 mega..
Net Limiter wykazuje np. ruch przychodzący (avastsvc.exe) 270 mega,
wychodzący 10 mega, a mojego ściągania odpowiednio 111 mega i 1 mega.
Nie rozumiem więc nadal skąd te ilości ściągane przez Avast...

MP-B

On 14 Lip, 11:09, wozniak grzegorz <gr...@wp.pl> wrote:
> [...]

np. dużo zakładek w przegladarce + klient poczty + jakiś ftp + samba wtedy
nagle strony www przestaną Ci się wczytywać zgłaszając błąd w dns albo
timeout serwera.    > Czy żeby wstrzymać to ściąganie muszę całkowicie wyłączyć Avasta, czy

Data: 2012-07-14 11:44:26
Autor: wozniak grzegorz
[...]

Pobierz sobie TCPView ze strony microsoftu sprawdź z jakimi adresami łaczy
się ten proces.(to samo mozesz zrobić netstatem ale jest bardziej toporny)

PS. Nie jest to właściwa grupa, powinieneś słać na
pl.com.os.ms-windows.winnt  bo pytanie dotyczy  systemu a nie sprzętu.  --
Pozdrawiam
Grzegorz Woźniak
xmpp:skinek_at_jabster_pl

Data: 2012-07-14 15:55:26
Autor: Jacek
Avast, a konkretnie avastsvc.exe
Dnia Sat, 14 Jul 2012 02:29:02 -0700 (PDT), Maurycy Piec-Bocheński
napisał(a):

[...]

Net limiter pokazuje tą samą ilość danych pobieranych przez wszystkie
porgramy i oddzielnie dla Avasta, chociaż jest to jedna, ta sama wartość.
Nie możesz sumować tego co pokazuke NL dla Avasta i dla reszty programów.
Jak myślisz, w jaki sposób ma być sprawdzany pobierany bajt po bajcie przez
program antywirusowy w czasie rzeczywistym?

Data: 2012-07-14 23:00:46
Autor: Aha....
W dniu 2012-07-14 11:29, Maurycy Piec-Bocheński pisze:
[...]

Maurycy ty nie rozumiesz i nie zrozumiesz wielu rzeczy dlatego zaufaj doswiadczeniu bardziej doswiadczonych.

Avast, a konkretnie avastsvc.exe