Data: 2010-01-21 22:11:18
Autor: Tiber
Silly, silly nim nabazgrału:

http://imgur.com/JmRmb

Ktos potwierdzi?

Co potwierdzi? Że ktoś ktoś napisał dla żartu synopsis "Pocahontas" tak,
aby można było łatwo i fajnie porównać z "Avatarem"? No ja mogę. Jest
jeszcze "porównanie" "Nowej nadziei" z "Harrym Potterem" i tam, dla
większego efektu, całość jest podsumowana informacją, że muzykę
skomponował John Williams. Zgaduję, że takich grafik jest więcej.

--
tbr

Data: 2010-01-22 16:31:53
Autor: Wiktor S.
Ktos potwierdzi?

Co potwierdzi? Że ktoś ktoś napisał dla żartu synopsis "Pocahontas"
tak, aby można było łatwo i fajnie porównać z "Avatarem"?

Oglądałem film PRZED przeczytaniem tego tekstu, a jednak ogólne podobieństwo samo mi się narzuciło.

--
Azarien

Data: 2010-01-22 16:34:19
Autor: Ajgor
U¿ytkownik "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam> napisa³ w wiadomo¶ci news:hjcgdb$bfl$1news.onet.pl...

Ogl±da³em film PRZED przeczytaniem tego tekstu, a jednak ogólne podobieñstwo samo mi siê narzuci³o.

Nie tylko Tobie :) Ale to nie zmienia, ¿e film siê przyjemnie ogl±da.

Data: 2010-01-22 17:43:10
Autor: Tiber
Silly, silly Wiktor S. nabazgrału:

[...]

No ja nie mówię, że nie, skądś przecież autorzy dowcipu musieli mieć
inspirację. Chodzi mi tylko o to, że forma tego streszczenia jest celowo
dopasowana tak (w sensie, że to nie jest żaden oficjalny opis filmu),
aby jak najłatwiej można było porównać z "Avatarem".

--
tbr